CHAE Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Folkgitarrer och massa stämsång. Sweet.. Får fan kolla upp det där alltså.
Memphis Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Förresten: Eftersom några frågat.. avataren är nån random snubbe jag hittade på google. Tror jag sökte på nåt vanligt mansnamn kombinerat med vanligt efternamn. Träffen kom från Luleå nånstans. Tycker det är spännande hur folk påverkas och lägger värdering i det skriver pga vad man har som avatar. Blev säkert ocoolare i någras ögon. Och en del som jag vet har betraktat mig som cool eller nåt liknande reagerade kanske. Troligast brydde sig ingen.. folk bryr sig nog nog sällan lika mycket om oss själva som vi tror. Men hursomhelst.. tyckte han var fin. Genuin och inte tillfixad och stilstressad. Men nu vet ni ju så då är det inte lika kul längre. hehe, misstänkte att det var så. 😛
Memphis Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Hur låter fleet foxes? Jag lade till en skön låt me dem i listan, check it out!
Memphis Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 ☺️ Jag kollar på The Event! Ganska bra ändå. Kul att du också fortfarande följer det! Du är den enda jag vet som gör det. ☺️ Det är spännande nu. Utomjordingarna vill släppa lös spanska-sjukan viruset, presidenten på väg att dö.
Memphis Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 (redigerat) Fanns det en stark opinion för att stänga Längsta för gott? 😮 Men om det mot all förmodan skulle ske så är det väl inte svårt att starta en IRC-kanal eller starta eget forum eller nått. 😄 www.langstatraden.com Redigerat 9 maj 2011 av Memphis
CHAE Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Kul att du också fortfarande följer det! Du är den enda jag vet som gör det. ☺️ Det är spännande nu. Utomjordingarna vill släppa lös spanska-sjukan viruset, presidenten på väg att dö. Wo wo wo WO! Vad är detta jag har missat! 😮 ? Låter ju helfräsigt ju!
CHAE Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 (redigerat) Men om det mot all förmodan skulle ske så är det väl inte svårt att starta en IRC-kanal eller starta eget forum eller nått. 😄 www.langstatraden.com Längsta goes utbrytarfalang och Analogfreak skulle få bli hedersmedlem på langstatraden.com Redigerat 9 maj 2011 av CHAE
Memphis Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 (redigerat) Wo wo wo WO! Vad är detta jag har missat! 😮 ? Låter ju helfräsigt ju! En amerikansk serie, de är inne på avsnitt 18 av 22 nu. USA har mörklagt att det landade utomjordingar för 60 år sedan, som de låste in. De ser ut som människor men åldras typ inte. Nu försöker de ta över jorden för att deras hemplanet gått under. 😄 http://svtplay.se/t/139336/the_event Redigerat 9 maj 2011 av Memphis
CHAE Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 (redigerat) En amerikansk serie, de är inne på avsnitt 18 av 22 nu. USA har mörklagt att det landade utomjordingar för 60 år sedan, som de låste in. De ser ut som människor men åldras typ inte. Nu försöker de ta över jorden för att deras hemplanet gått under. 😄 http://svtplay.se/t/139336/the_event S C O R E ! Tack för tipset. Låter som någonting helt i min smak. F ö suger nyproduktionen av "V". Inga foxy ladies with shoulderpads 🙁 Var det bara jag som hade en crush på Lydia? Redigerat 9 maj 2011 av CHAE
CHAE Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 (redigerat) Flytande inspiration? Lite humörvatten grejar grejen 😄 Redigerat 9 maj 2011 av CHAE
Dingbats Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Kan man väcka åtal mot folk som inte svarar tillräckligt snabbt på sms?
Memphis Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Ut o jogga en sväng, sen gymma. Måste rensa bland tankarna. Är lite upprörd över några saker, förstår inte hur folk betér sig ibland, även om det är "på skoj".
CHAE Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Ut o jogga en sväng, sen gymma. Måste rensa bland tankarna. Är lite upprörd över några saker, förstår inte hur folk betér sig ibland, även om det är "på skoj". 😮 ?
Memphis Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 äsch, inget jag vill gå in på. Ibland är folk idioter bara.
CHAE Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Kan man väcka åtal mot folk som inte svarar tillräckligt snabbt på sms? Jepp! Det går under "Dra åt helvete, jävla miffo"-balken.
Dingbats Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Jepp! Det går under "Dra åt helvete, jävla miffo"-balken. Det känns lite väl hårt.
CHAE Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 äsch, inget jag vill gå in på. Ibland är folk idioter bara. Jag förstår hur du menar, though. Dra en löping + det andra och sedan skiter du i dem. Vinst!
CHAE Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Det känns lite väl hårt. It's a dog-eat-dog world out there och den är inte vacker.
Neosus Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Här kommer en snutt blues som jag har slagit ihjäl lite tid med.. 😱 Your browser does not support the HTML5 audio tag
Memphis Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Jag förstår hur du menar, though. Dra en löping + det andra och sedan skiter du i dem. Vinst! Fysisk rörelse brukar hjälpa ja, samt brutal hårdrock. Ska dock konfrontera personen i fråga om saken också, sedan släpper jag det.
Memphis Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Här kommer en snutt blues som jag har slagit ihjäl lite tid med.. 😱 Your browser does not support the HTML5 audio tag Fan va shysst Grahn! 😄 Du e grym på blues!
laxlaxlax Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Det känns lite väl hårt. Heh. Nyss ville du väcka åtal mot folk som inte svarar snabbt på sms.
SadamJR Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Fysisk rörelse brukar hjälpa ja, samt brutal hårdrock. Ska dock konfrontera personen i fråga om saken också, sedan släpper jag det. Det ska väl inte va några problem nu när du ligger och pressar 100 kg i bänk.
Recommended Posts