Neosus Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Jag kollar rakt in i väggen. Också bra 😛 Haha 😄 Bara du inte börjar bli allt för avskärmad.. *FNISS* HAHAHAHAA.. va rolig ja e.. 😱😑
CHAE Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Haha 😄 Bara du inte börjar bli allt för avskärmad.. *FNISS* HAHAHAHAA.. va rolig ja e.. 😱😑 Nu får du verkligen inte se hur filmen slutar 😆
Overkill Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Det värsta med att opponera på en rapport är att man är så nervös att man ska hitta saker som är liksom självklara saker som man själv glömt... Det är dock jävligt skönt när man läser igenom den och känner att ens egen rapport är bättre. YES!
Pico Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Det är dock jävligt skönt när man läser igenom den och känner att ens egen rapport är bättre. YES! 😄
CHAE Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Det är dock jävligt skönt när man läser igenom den och känner att ens egen rapport är bättre. YES! Pure evil 😄
SadamJR Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 R.I.P. John Walker Another one bites the dust 😑 Så gå in och lyssna på walker brothers på längstalistan.
CHAE Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Så gå in och lyssna på walker brothers på längstalistan. Har inte Spotify. Får lyssna någon annanstans.. typ iTunes.
CHAE Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Fanns det en stark opinion för att stänga Längsta för gott? 😮
Overkill Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Fanns det en stark opinion för att stänga Längsta för gott? 😮 Ja, det lobbas det för emellanåt. Senast var det väl Analogfreak som bestämt ville ha bort chattavdelningen.
CHAE Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 (redigerat) Ja, det lobbas det för emellanåt. Senast var det väl Analogfreak som bestämt ville ha bort chattavdelningen. Trist ju 🙁 Längsta är ju dunderchill.. Näst efter din 100 år gamla tråd som Laxen bumpade igår, Killis 😉 Redigerat 9 maj 2011 av CHAE
debatt Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Det värsta med att opponera på en rapport är att man är så nervös att man ska hitta saker som är liksom självklara saker som man själv glömt... Jag har hittat 176-234 felaktigheter vad gäller punkter, kommatecken, indrag etc i de uppsatser jag opponerat på.
debatt Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Nu har jag väntat i SJU timmar på att alla djävla kompressormaskiner, lastbilar och sopbilar utanför samt grannarnas envetna Personal Jesus på repeat samt efterföljande dunka-dunka ska ta slut så att jag får spelat in något nångång. Men nu är jag svintrött... 😏
laxlaxlax Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Nu har jag väntat i SJU timmar på att alla djävla kompressormaskiner, lastbilar och sopbilar utanför samt grannarnas envetna Personal Jesus på repeat samt efterföljande dunka-dunka ska ta slut så att jag får spelat in något nångång. Men nu är jag svintrött... 😏 Eller så använder du en dynamisk mikrofon?
debatt Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Eller så använder du en dynamisk mikrofon? Fångar den inte in allting, eller vadå? Har ingen sådan tyvärr... Bara sex kondensatormikrofoner.
Overkill Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Nu har jag lyssnat lite på fleet foxes nya. Det är ju töntigt säga så men deras förra var bättre.
debatt Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Nu har jag lyssnat lite på fleet foxes nya. Det är ju töntigt säga så men deras förra var bättre. Fick veta att brorsan gillar dem, vilket var lite förvånande. Vet dock inte vilken skiva han menar.
Neosus Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 (redigerat) Jag spelar in trummr med olika samplingar som jag har snott...eeller nej jag menar "köpt" från nätet.... eller köpt å köpt.. dom va gratis. ..och det blir faan inte bra! Fast å andra sidan så vet jag inte VARFÖR jag håller på när jag ändå VET att det inte blir något annat än att fördriva tiden med. Så det blir ganska bra ändå! ☺️ Edit: Det KAN ju bli en låt av det. Man vet aldrig! 🤪 Redigerat 9 maj 2011 av Neosus
Neosus Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Jag spelar in trummr med olika samplingar som jag har snott...eeller nej jag menar "köpt" från nätet.... eller köpt å köpt.. dom va gratis. ..och det blir faan inte bra! Fast å andra sidan så vet jag inte VARFÖR jag håller på när jag ändå VET att det inte blir något annat än att fördriva tiden med. Så det blir ganska bra ändå! ☺️ Edit: Det KAN ju bli en låt av det. Man vet aldrig! 🤪 Fast nu raderade jag skiten! 😆 ...såatt ni vet. 😕
CHAE Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Fast nu raderade jag skiten! 😆 ...såatt ni vet. 😕 k Jag gör en notering om det och går vidare i livet 😉
CHAE Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Googlade nyss "överklocka" bara s'att ni vet. Kul att gubben Glufs-Glufs m fl uppmärksammas på goggle idag. Jag och min arbetskamrat hade nostalgirace idag tack vare det. Two thumbs up!
SadamJR Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Jag spelar in trummr med olika samplingar som jag har snott...eeller nej jag menar "köpt" från nätet.... eller köpt å köpt.. dom va gratis. ..och det blir faan inte bra! Fast å andra sidan så vet jag inte VARFÖR jag håller på när jag ändå VET att det inte blir något annat än att fördriva tiden med. Så det blir ganska bra ändå! ☺️ Edit: Det KAN ju bli en låt av det. Man vet aldrig! 🤪 Annars är det väl kul med en hobby.
laxlaxlax Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Fångar den inte in allting, eller vadå? Har ingen sådan tyvärr... Bara sex kondensatormikrofoner. Ja, den fångar upp mindre av det omgivande ljudet. * * * Skulle det inte vara kul om vi i längsta hade en liten pretentionslös festival? Typ alla gör en låt runt ett litet tema eller så?
Dingbats Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Nu har jag lyssnat lite på fleet foxes nya. Det är ju töntigt säga så men deras förra var bättre. Nej, nya är faktiskt bättre. Däremot LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT ifrån 5/5 som DN påstår.
SadamJR Postat 9 maj 2011 Postat 9 maj 2011 Googlade nyss "överklocka" bara s'att ni vet. Kul att gubben Glufs-Glufs m fl uppmärksammas på goggle idag. Jag och min arbetskamrat hade nostalgirace idag tack vare det. Two thumbs up! Har ingen aning om vad du pratar om.
Recommended Posts