Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Fy fan vad dåligt den där filmen 2012 var.

Handling: En massa olika personer jorden runt blir varse om att det kommer att hända och även händer en massa förskjutningar av jordskorpan. USA mobiliserar och de skapar en farkost/skepp som är tänkt att de ska fara på haven med tills allt lugnat sig. Mängder med jordskalv och tsunamis överallt, så merparten av människorna dör.

Under färden med skeppet så fastnar en slang i kugghjulen som ska stänga en port. Huvudpersonen, en författande medelålders man med ett ex och två barn simmar under det vatten inombords som håller på att dränka skeppet och får tag i kabeln och lossar den så kuggarna kan börja rulla. Porten stängs.

Afrika höjer sig tusen meter över havet och blir enda kontinent som inte går under.

En massa sliskig stråkfilmmusik utan melodi som bara ligger där menlöst i bakgrunden och stör. Usch. Stänker USA så man blir trött.

Betyg: 1 av 5, och då är jag snäll.

Redigerat av debatt
Postat

Nja ser väl ut som vanliga "snygga" brudar.

Vet inte hur det låter. Men i Habo pratar de fult iaf. Eller kanske mest att hon i min klass har ett fult sätt att prata.

Postat

Hin till höger är väl sådär men hon till vänster är ju najs. Jeansshorts är snyggt.

Habo ligger ju långt bort. Där pratar dom ju nån konstig variant av småländska typ.

Postat

Hin till höger är väl sådär men hon till vänster är ju najs. Jeansshorts är snyggt.

Habo ligger ju långt bort. Där pratar dom ju nån konstig variant av småländska typ.

Hin håle till vänster är inte så jävla snygg heller, och jeansshorts är lite förväxt fjortis-aktigt (typ juridikstudenter och brun utan sol-gymnasister).

Fast det ligger i Västergötland, om än nära gränsen till Småland.

Tack, jag är nöjd med min avatar faktiskt! Kommer nog köra på den ett tag, sen blir det förhoppningsvis Jim Jarmusch igen, fast som sätter på en brud.

Postat (redigerat)

Hon är ju inte ful, hon är ju liksom "snygg tjej", men inte mer. Lite för plastigt utseende för att liksom pang. 6/10

EDIT: 7/10 kanske då

EDIT: Nej, för 7 är mitt favoritbetyg och hon har inte mitt favoritutseende.

Redigerat av Dingbats
Postat

Hon är ju inte ful, hon är ju liksom "snygg tjej", men inte mer. Lite för plastigt utseende för att liksom pang. 6/10

EDIT: 7/10 kanske då

EDIT: Nej, för 7 är mitt favoritbetyg och hon har inte mitt favoritutseende.

Ah. 7 är nog en bra ribba att lägga sig på. Som Joey i vänner säger, "För många pinnhåll ovanför en själv, så dumpar de en. För många nedanför, så dumpar man dom. "

Sen är det ju tydligen subjektivt det där också vad som är snyggt men man kanske själv blir för nervös av att vara tillsammans med en 10:a liksom. Som den där obalansen som Dingo brukar snackar om.

Postat

Förresten: Eftersom några frågat.. avataren är nån random snubbe jag hittade på google. Tror jag sökte på nåt vanligt mansnamn kombinerat med vanligt efternamn. Träffen kom från Luleå nånstans. Tycker det är spännande hur folk påverkas och lägger värdering i det skriver pga vad man har som avatar. Blev säkert ocoolare i någras ögon. Och en del som jag vet har betraktat mig som cool eller nåt liknande reagerade kanske. Troligast brydde sig ingen.. folk bryr sig nog nog sällan lika mycket om oss själva som vi tror. Men hursomhelst.. tyckte han var fin. Genuin och inte tillfixad och stilstressad.

Men nu vet ni ju så då är det inte lika kul längre.

Postat

Killis: inte någon av de där brudarna var speciellt snygg 😏

Duger i krig men absolut inte mer 😛

Tycker f ö att det är poesi att laxen bumpande din tråd.

Postat

Jag brukar länka ganska många bilder. Roligast tycker jag det är när det är ganska random bilder (som t.ex två tjejer). Såna "roliga" bilder med text på behöver ju ingen kontext.

Postat

Lite kul att jag bara får lyssna en gång till på spotify på en låt jag själv gjort...

Heh, hörde tillochmed gubbar i omklädningsrummet på simhallen snacka om spotify. Två stycken som jag skulle gissa var över 60.

-"Jau nu får man bara lyssna fim gånger.. det där spotify alltså."

-"jau jau."

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.