laxlaxlax Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Är inte det skämt då? Ja han kanske regga sig på ett forum och på en av sina första poster ställde en helt seriös fråga. 😄 En ny nivå av ironi.
laxlaxlax Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Nä boys, nu ska jag också sova. Tjingelong. Förresten innan jag drar. Memphis - om du skulle vilja ha en tavla på väggen, vad skulle det vara för nån?
Dingbats Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖWÖÖÖÖÖ KNULLA ALLA BRUDAR INGEN KOMMER UNDAN
Dingbats Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Backpacka genom massa länder kommer jag aldrig göra förresten. Var ett gäng såna på vandrarhemmet, och fy fan vad ytligt och fullständigt meningslöst.
laxlaxlax Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Backpacka genom massa länder kommer jag aldrig göra förresten. Var ett gäng såna på vandrarhemmet, och fy fan vad ytligt och fullständigt meningslöst. ytligt?
Dingbats Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 ytligt? Ja, deras umgänge. De pratar med varann precis hela tiden, men säger egentligen absolut ingenting.
Memphis Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 (redigerat) Han har en svartvit affisch över typ New York Det är precis den tavlan jag vill byta ut. 😛 Förresten innan jag drar. Memphis - om du skulle vilja ha en tavla på väggen, vad skulle det vara för nån? Jadu, kanske några människor som sitter och spelar musik tillsammans, hade varit ett mysigt motiv. Leénde människor som uttrycker spelglädje. Eller kanske något enklare som bara porträtt på någon av dem, kanske en fiolspelande ung dam, eller äldre skäggig man. ☺️ eller kanske dansande människor, någon traditionell dans. Redigerat 8 maj 2011 av Memphis
laxlaxlax Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Ja, deras umgänge. De pratar med varann precis hela tiden, men säger egentligen absolut ingenting. Pratar du om längsta nu eller?
Memphis Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Pratar du om längsta nu eller? 😆 Jag tycker ändå vi håller en förhållandevis nivå här ändå. 😄
laxlaxlax Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Jadu, kanske några människor som sitter och spelar musik tillsammans, hade varit ett mysigt motiv. Leénde människor som uttrycker spelglädje. Eller kanske något enklare som bara porträtt på någon av dem, kanske en fiolspelande ung dam, eller äldre skäggig man. ☺️ eller kanske dansande människor, någon traditionell dans. Haha tusan så mysig du är 🙂 Nyckelorden är alltså leenden, människor, spelglädje och musik?
Dingbats Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Pratar du om längsta nu eller? Vi säger ju jättemycket meningsfulla saker! Men liksom bara ytligt babbel och påtvingat lättsam, skämtsam stämning hela tiden, jag skulle storkna efter en kvart.
debatt Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Hej Dingbats! Välkommen hem. Mitt ex råkade träffa Nattvaktaren förresten. Overkill. Vad hette din nybörjartråd? Lax x3- vem är det på din avatar? Jag ser filmen 2012 nu. Låååång.
Memphis Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Haha tusan så mysig du är 🙂 Nyckelorden är alltså leenden, människor, spelglädje och musik? ☺️ Japp, precis så! Vad har du för tavlor på väggarna då? Blir nyfiken.
debatt Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Vi säger ju jättemycket meningsfulla saker! Men liksom bara ytligt babbel och påtvingat lättsam, skämtsam stämning hela tiden, jag skulle storkna efter en kvart. Synd att du e kille...
Dingbats Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Synd att du e kille... ja, du tänder ju på bimbos har jag förstått
Dingbats Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 tips till alla: använd mer tremolo nu ska jag lägga mig och sanndrömma om tjejer
debatt Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Mej fan, det får bli kak 😛 eeääää här, och rågmacka med gallerrökt skinka.
debatt Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Nu ska jag se färdigt filmen 2012. Den är 4 timmar med reklamen. Tur det inte är någon reklam i min film då. Fy fan vad bra fotboll det var idag. In i helvete.
Neosus Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Jag tror att jag har sett filmen 2012 men jag kommer inte ihåg den 😳
Memphis Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 (redigerat) Det enda "konstnärliga" jag gjort på senaste är att designa en ny rolig klocka som jag kallar Nostalgica. För er LP-kramare. ☺️ Redigerat 8 maj 2011 av Memphis
Neosus Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 ta din säng, res dig upp, och gå ..det tänker inte jag göra nu. 😱
Recommended Posts