CHAE Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Åååhhhh jag hittade ett gammalt Fields of the nephilim-blandband! SCORE!
laxlaxlax Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 hur mår du? Hehe, ett mammapoäng till dig också. Det är du och jag, Overkill.
CHAE Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Hehe, ett mammapoäng till dig också. Det är du och jag, Overkill. Fasaner på stan
Overkill Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Nu ska jag äta resten av min kebabrulle men shiit vad gott. och här ligger jag försöker undvika att tänka på hungern såatte
Dingbats Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Hehe, ett mammapoäng till dig också. Det är du och jag, Overkill. Det känns bra att ha dubbel uppsättning föräldrar. Here's the dill - isbll fick inte praktiken i stockholm, men imorgon tänker jag formulera ett så övertygande och insmickrande erbjudande om att komma hit nästa helg trots det och hoppas att hon nappar, om inte annat pga dåligt samvete. - hon som skrev på min facebook är inte så aktiv där, men när hon svarar, lite beroende på vad hon svarar, så ska jag göra allt i min makt för att styra in samtalet så att det är mer än 2% naturligt att jag bjuder in henne på rhubarbfesten.
CHAE Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 (redigerat) Det känns bra att ha dubbel uppsättning föräldrar. Here's the dill - isbll fick inte praktiken i stockholm, men imorgon tänker jag formulera ett så övertygande och insmickrande erbjudande om att komma hit nästa helg trots det och hoppas att hon nappar, om inte annat pga dåligt samvete. - hon som skrev på min facebook är inte så aktiv där, men när hon svarar, lite beroende på vad hon svarar, så ska jag göra allt i min makt för att styra in samtalet så att det är mer än 2% naturligt att jag bjuder in henne på rhubarbfesten. Survey says: GO FOR IT! Najs om I nappar ju! Redigerat 8 maj 2011 av CHAE
Dingbats Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 (redigerat) det er najs hvis I napper begge to edit: næber Redigerat 8 maj 2011 av Dingbats
laxlaxlax Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Det känns bra att ha dubbel uppsättning föräldrar. Here's the dill - isbll fick inte praktiken i stockholm, men imorgon tänker jag formulera ett så övertygande och insmickrande erbjudande om att komma hit nästa helg trots det och hoppas att hon nappar, om inte annat pga dåligt samvete. - hon som skrev på min facebook är inte så aktiv där, men när hon svarar, lite beroende på vad hon svarar, så ska jag göra allt i min makt för att styra in samtalet så att det är mer än 2% naturligt att jag bjuder in henne på rhubarbfesten. Alltså.. helt seriöst. Du är ju cool och snygg, det finns säkert en hel drös brudar som tror du är oåtkomlig och gärna vill ha en anledning att träffa dig. Visa att du är lite intresserad så ska du se att det händer nåt. Som hon på fejjan.
CHAE Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Alltså.. helt seriöst. Du är ju cool och snygg, det finns säkert en hel drös brudar som tror du är oåtkomlig och gärna vill ha en anledning att träffa dig. Visa att du är lite intresserad så ska du se att det händer nåt. Som hon på fejjan. Du glömde "använd kondom", m'kay 😏☺️
Dingbats Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Alltså.. helt seriöst. Du är ju cool och snygg, det finns säkert en hel drös brudar som tror du är oåtkomlig och gärna vill ha en anledning att träffa dig. Visa att du är lite intresserad så ska du se att det händer nåt. Som hon på fejjan. Det är tanken ja! Sen känner man sig lite som en gädda som simmar runt förstrött tills man känner en krok rispa lite längs ryggfenan, och då helt plötsligt är man där och ska hugga och hugga på den där kroken fast fiskaren inte egentligen var så intresserad själv. Jag ska nog sluta med långsökta analogier va? Nej men det är klart jag ska satsa på att få hit henne, det vore bara roligt. Jag har verkligen inget att förlora, för jag kommer ändå aldrig träffa henne annars, och om jag inte bjuder någon alls till festen blir det kul men inte lika kul som det borde bli.
Dingbats Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 det er najs hvis I napper begge to edit: næber det sku' være najs at næppe begge to
CHAE Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Overkill, får du nån hjälp i din inspelningstråd? Jag hjälpte faktiskt till lite... ☺️
CHAE Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Nä fan, nu är det sängen som gäller. Simma lugnt! HE DAH ALLA!
laxlaxlax Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 om inte annat pga dåligt samvete. Skulle du vilja att hon kom och hälsade på dig, även om det var mer eller mindre mot hennes egen vilja?
Overkill Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Overkill, får du nån hjälp i din inspelningstråd? Det där är ju bara pinsamt. Blev tvungen redigera bort.
Dingbats Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Skulle du vilja att hon kom och hälsade på dig, även om det var mer eller mindre mot hennes egen vilja? Hon skulle aldrig göra det om hon inte ville. Men det kan få spela in en liten bit, om det gör så vi träffas. Och när hon väl är här kommer hon ju inte ångra sig.
Overkill Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Sry, Overkill... ångrar mig redan. 🙁 Du visste väl inte bättre helt enkelt 😉
Overkill Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 (redigerat) Fattar inte det pinsamma eller nånting, helt borta här. Tråden jag postade här när jag var nyreggad. Alltså anledningen till att jag reggade mig. Ville spela in trummor. Visste inte vad ljudkort var, eller hur saker funkade. Var 14 år. edit: och den fick en revival nu när lax postade i den Redigerat 8 maj 2011 av Overkill
Dingbats Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Tråden jag postade här när jag var nyreggad. Alltså anledningen till att jag reggade mig. Ville spela in trummor. Visste inte vad ljudkort var, eller hur saker funkade. Var 14 år. edit: och den fick en revival nu när lax postade i den Meeeeeen, så försvann hela den fina dokumentationen över din utveckling.
Overkill Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 Meeeeeen, så försvann hela den fina dokumentationen över din utveckling. Klarar mig nog. Man har ju längsta.
laxlaxlax Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 På nattvaktarens förra konto hade han nån jäkligt basic cubasefråga på en av sina första postningar från runt 2004.
Overkill Postat 8 maj 2011 Postat 8 maj 2011 På nattvaktarens förra konto hade han nån jäkligt basic cubasefråga på en av sina första postningar från runt 2004. Är inte det skämt då? För som jag förstått det är han ju gammal i gemet så att säga. Fast han kanske var ny med cubase då iofs.
Recommended Posts