Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Tyckte målningen var härlig på något vis, en skön mystik. Säg till om du vidareutvecklar den.

Ålrajt! Japp, lite bouldering i gott sällskap låter alldeles förträffligt! Ska bli kul att ses igen. Kanske kan bjuda kaffe//Thé/öl/vin/valfritt också. =)

Sure thang!

Vad hittar ni på ikväll, boys?

Postat

Måste plugga ikväll, har ju haft besök hela helgen, 😊 , så får försöka ta ikapp lite, blir en runda till gymmet också. Vad händer själv?

Postat

Vad hittar ni på ikväll, boys?

Lutar åt stilla kaffestund ute i bushen. Själv?

Postat

Måste plugga ikväll, har ju haft besök hela helgen, 😊 , så får försöka ta ikapp lite, blir en runda till gymmet också. Vad händer själv?

Ah, drog också lite skrot här tidigare. Men kör hemma, känns enklare för min del.

Vad tar du i bänkpress? Haha fyfan trodde aldrig jag skulle säga så.

Postat

Ah, drog också lite skrot här tidigare. Men kör hemma, känns enklare för min del.

Vad tar du i bänkpress? Haha fyfan trodde aldrig jag skulle säga så.

haha, jag brukar också dra mig för att ställa den frågan till folk, känns så.. ja.. grabbigt och macho. 😄

Jag brukar träna med 70-80 och provade lyfta 100 för några månader sedan, klarade två faktiskt. Men är försiktig med att göra sånt, vill verkligen inte skada mig. Funderar dock på testa 110 snart. :rolleyes:

Postat

Har verkligen fastnat för Uilleann Pipes, otroligt vackert ljudande instrument. Vill köpa en och lära mig men e ju så dyrt.

Postat (redigerat)

hur många av era facebookvänner har länkat till olas blogg?

Redigerat av Fidden
Postat

Sov över 10h inatt. Har jag nog inte gjort på 10 år.

Det gör jag alltid om inte en väckarklocka eller något annat väcker mig.

Postat (redigerat)

Är det bara jag eller känns mina inlägg mycket bredare och matigare sen den nya avataren?

Vad tar du i bänkpress?

Ja jo, mycket matigare och bredare, indeed ☺️

Redigerat av CHAE
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.