Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Pazo är en redig kroppsarbetare.

Kan nån föklara hur jag får den streamade webbsidans innehåll på tv-n från datorn!

Nu överför jag bara Skrivbordet.

Postat

Har du skrivbordet i teven nu? 😮

Ja, skittråkigt! Fast bara Skrivbordsbilden (ni vet den där Blå bubblor), inga ikoner syns och inte heller verktygsfältet. Fast jag vill ju se den streamade fotbollsmatchen från ViaPlay.

Det är ju den som är på datorn.

Postat

Ja, skittråkigt! Fast bara Skrivbordsbilden (ni vet den där Blå bubblor), inga ikoner syns och inte heller verktygsfältet. Fast jag vill ju se den streamade fotbollsmatchen från ViaPlay.

Hur haru kopplat da?

Postat

Då blir man ju överkvalificerad för ganska många "vanliga" sommarjobb samtidigt som man är underkvalificerad för jobb inom branschen.

Men grabbar.. nu är ni väl unga.

Det finns ingen rak linje från låg till hög där man kan söka allt "under".

Postat

Ibland funkar det så att den externa skärmen är till höger om den ordinarie. Då är det bara att dra över visningprogrammet till höger om din ordinarie skrivbordsbakgrund.

Postat

Ibland funkar det så att den externa skärmen är till höger om den ordinarie. Då är det bara att dra över visningprogrammet till höger om din ordinarie skrivbordsbakgrund.

Vad tycker du om mina nya låtar?

Postat

Jag har inte Spotify så jag kan inte tycka nånting om några låtar.

Vem är det på Lax x3s avatar?

Det funkade att dra hela skiten åt höger i evighet.

Tottenham-Blackpool slutade 1-1.

Chocolate Cookies är de enda cookies jag accepterar.

Postat

Jaha det var väl den dagen.

Gjorde min kassaste målning någonsin i parken. Drog dit med fältstaffliet och var ute i fyra timmar. Complete waste of paint.

Postat

Jag har inte Spotify så jag kan inte tycka nånting om några låtar.

Vem är det på Lax x3s avatar?

Det funkade att dra hela skiten åt höger i evighet.

Tottenham-Blackpool slutade 1-1.

Chocolate Cookies är de enda cookies jag accepterar.

Tror att du kanske skulle gilla danny wilson.

Postat

Bröderna Clark...

där han vid miken där, Gary Clark, producerat K.D. Lang, Melanie C och Natalie Imbruglia.

Mary's prayer.

Tänk om de hade spelat på instumenten i videon istället.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.