Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Ja man blir förbannad.. att det får gå till på detta viset.

a025.gif

...dessutom är jag uppriktigt ledsen för Kängans skull. Tagit lån 79.000 och grejer... Och så den där besvikelsen. Faaan alltså.

Redigerat av CHAE
Annons
Postat

Är Dingis ute och reser? Var det Köpenhamn?

Postat (redigerat)

Point taken.

Nämen, skulle kunna langa upp en bild men har en förmåga att i princip alltid bli dålig på kort, vilket gör att jag drar mig för sånt.

Förresten, har du följt Kängans tüska tråd? Den är lääääskig 🙁 Dessutom gör den mig förbannaad 😠

Hade inte läst den tråden, inte varit mycket på forat på senaste. Riktigt tråkigt att läsa det där, tycker riktigt synd om killen. Oerhört klantigt av Thomann att beté sig sådär, allt jag hört tidigare är bara lovord och beröm om deras otroliga service till sina kunder, men där ser man,

de har väl ändrat om i organisationen.

Redigerat av Memphis
Postat

Oerhört klantigt av Thomann att beté sig sådär, allt jag hört tidigare är bara lovord och beröm om deras otroliga service till sina kunder, men där ser man,

de har väl ändrat om i organisationen.

Mmm.. jag har handla förut och inte haft problem med det men det verkar vara en massa strul nu på senare tid.

Mycket tråkigt är det.

Postat

Som fan. Riktig hår-rockare.. 😄

Yes. high five på det?

bloghighfiveee9.jpg

Postat

Tränat elbas två timmar ikväll och akustisk gitarr en timme förut.

Imorgon blir det spela in.

Zzzzzzzzzz.........................

Senare idag rättare sagt.

He da!

🙂

Postat

Spännande Saddam. Har du fastnat för någon av de låtar jag lagt till då? Eller har vi helt enkelt väldigt olika musiksmak? 😛

Jo. Det var nåt slags popband vilka jag oxå nämnde. Annars var många av dina låtar enligt min mening inom singer/songwriterstuket och där finns det som jag ser det ingen bättre än jackson browne.

Postat

Två finnar satt och söp då den ene säger:

- Skål!

Då tittar den andre finnen irriterat upp på den första och säger:

- Ska vi snacka eller supa?

gonatt 😑

Postat

lagom mycket jobb-öl på det.

kul att det där fyllot som plötsligt hälsade på oss genom glasrutan på bishops arms, även dök upp när jag diskuterade jobb med min granne/kollega innan ingång till respektive lägenhet.

Kul att marulk var så gott

Kul att jag svarade, med målbrottsröst, "Nä, jag har inte sagt nåt" när chefen frågade om alla sagt någonting på den obligatoriska jobb-diskussionsdagen.

Kul att vi upptäckte att vi fått en defekt vinflaska på mitt bord, trots att det var ett riktigt "grabb-bord". Först tänkte jag att alsace-viner kanske SKULLE smaka som utspädd whiskey, men sen var det nån som lite försynt frågade hovmästaren om ett ovan nämnda vin skulle smaka som ett bränt madeiravin (beats me, men folk har tydligen sådan kunskap), och det skulle det tydligen inte, så vi fick en ny flaska.

Kul att ...

äsch.

äschasch.

Postat

hur fick jag inte jobbet som typ vaktmästare??? är jag FÖR bra med högskolemeriter och andra grejer? helt sjukt,

eh, ja. naturligtvis.

företag vill sällan anställa överkvalificerat folk, eftersom de vill ha personal som är nöjda med vad de gör.

stället jag jobbar på får ofta in ansökningar från folk som doktorerat och sånt, de får inte ens komma på intervju.

det är inte positivt att vara överkvalificerad.

Postat

vägen ut i vida världen den står öppen för envar

som har lust att pröva på den det finns inga gränser kvar!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.