Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Men vaf... Inte Grahn också 😆 Nu jävlar! Jag vill också hänga på! 😛

Annons
Postat

Nu jävlar! Jag vill också hänga på! 😛

Gör det, för det är inte alls våran plan med det hela såatte... 😱

😆

Postat (redigerat)

Varit på bio, såg Fast and furious 5. Var oväntat bra och rolig ändå, mycket klishéer, hollywood action såklart, men även om man visste hur det skulle slutade så hände en del oväntade saker på vägen. Den hade också ett lite mer djupare plan och inte så extremt ytlig som några tidigare av filmerna, med bara heta chicks, fetaste bilarna hela tiden, utan handlade lite mer om vänskapsrelationer och saken med att bli pappa etc. Väldigt humoristisk film och de rundade av historien väldigt bra, tror inte det blir någon fortsättning.

4 av 5 toast.

Redigerat av Memphis
Postat

Kommer att byta ut alla mina låtar på längstalistan i helgen.

Spännande Saddam. Har du fastnat för någon av de låtar jag lagt till då? Eller har vi helt enkelt väldigt olika musiksmak? 😛

Postat

Gör det, för det är inte alls våran plan med det hela såatte... 😱

Då är det alltså officiellt: längsta har blivit en utbrytarfalang till forumet och skapar hets på sitt eget vis? 😆

Postat

Då är det alltså officiellt: längsta har blivit en utbrytarfalang till forumet och skapar hets på sitt eget vis? 😆

Vet inte riktigt vad det betyder, men skulle tippa på ja.. 😛

Postat (redigerat)

There you go!

Sweet Jesus on ice skates 😆

Redigerat av CHAE
Postat (redigerat)

Jag VET! Klockrent!

Jag sopar banan med Spounge Bob, Knyttet, Laxen och Awkward guy (Memphis) ALLA dagar i veckan! 😛

Redigerat av CHAE
Postat

Jag VET! Klockrent!

Jag sopar banan med Spounge Bob, Knyttet, Laxen och Awkward guy (Memphis) ALLA dagar i veckan! 😛

Helt klart! 😄

Postat (redigerat)

Jag fotade nyss av mig själv med min iPhone men vågar inte lägga upp här. Jag ser ju förfan drogad ut. 😆

vykort_fegis_hr.gif

hihi

Iofs, du kan ju omöjligtvis se värre ut än MIG, m'kay!?

Redigerat av CHAE
Postat

Då väntar vi bara på att herrar Dingbats, Laxen och Memphis ska komma ut ur garderoben och göra byta sina light-avatarer. Then we got a show.

Postat

Awkward guy (Memphis) 😛

😠 :angry:

Då väntar vi bara på att herrar Dingbats, Laxen och Memphis ska komma ut ur garderoben och göra byta sina light-avatarer. Then we got a show.

Jag hade faktiskt personlig bild som avatar typ ett år, men det var före din tid. 😄

Postat
😠 :angry:

Well, bo-ho cry me a river 😉

Jag hade faktiskt personlig bild som avatar typ ett år, men det var före din tid. 😄

Varför inte göra om det?

Postat

Jadu, vem vet sånt egentligen. Inte jag iaf.

Point taken.

Förresten, har du följt Kängans tüska tråd? Den är lääääskig 🙁 Dessutom gör den mig förbannaad 😠

Postat

Point taken.

Förresten, har du följt Kängans tüska tråd? Den är lääääskig 🙁 Dessutom gör den mig förbannaad 😠

Ja man blir förbannad.. att det får gå till på detta viset.

a025.gif

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.