CHAE Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Men vaf... Inte Grahn också 😆 Nu jävlar! Jag vill också hänga på! 😛
Memphis Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Nu jävlar! Jag vill också hänga på! 😛 Gör det, för det är inte alls våran plan med det hela såatte... 😱 😆
Memphis Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 (redigerat) Varit på bio, såg Fast and furious 5. Var oväntat bra och rolig ändå, mycket klishéer, hollywood action såklart, men även om man visste hur det skulle slutade så hände en del oväntade saker på vägen. Den hade också ett lite mer djupare plan och inte så extremt ytlig som några tidigare av filmerna, med bara heta chicks, fetaste bilarna hela tiden, utan handlade lite mer om vänskapsrelationer och saken med att bli pappa etc. Väldigt humoristisk film och de rundade av historien väldigt bra, tror inte det blir någon fortsättning. 4 av 5 toast. Redigerat 6 maj 2011 av Memphis
Memphis Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Kommer att byta ut alla mina låtar på längstalistan i helgen. Spännande Saddam. Har du fastnat för någon av de låtar jag lagt till då? Eller har vi helt enkelt väldigt olika musiksmak? 😛
CHAE Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Gör det, för det är inte alls våran plan med det hela såatte... 😱 Då är det alltså officiellt: längsta har blivit en utbrytarfalang till forumet och skapar hets på sitt eget vis? 😆
Memphis Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Då är det alltså officiellt: längsta har blivit en utbrytarfalang till forumet och skapar hets på sitt eget vis? 😆 Vet inte riktigt vad det betyder, men skulle tippa på ja.. 😛
CHAE Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 (redigerat) There you go! Sweet Jesus on ice skates 😆 Redigerat 6 maj 2011 av CHAE
CHAE Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 (redigerat) Jag VET! Klockrent! Jag sopar banan med Spounge Bob, Knyttet, Laxen och Awkward guy (Memphis) ALLA dagar i veckan! 😛 Redigerat 6 maj 2011 av CHAE
Neosus Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Jag fotade nyss av mig själv med min iPhone men vågar inte lägga upp här. Jag ser ju förfan drogad ut. 😆
Neosus Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Jag VET! Klockrent! Jag sopar banan med Spounge Bob, Knyttet, Laxen och Awkward guy (Memphis) ALLA dagar i veckan! 😛 Helt klart! 😄
CHAE Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 (redigerat) Jag fotade nyss av mig själv med min iPhone men vågar inte lägga upp här. Jag ser ju förfan drogad ut. 😆 hihi Iofs, du kan ju omöjligtvis se värre ut än MIG, m'kay!? Redigerat 6 maj 2011 av CHAE
CHAE Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Då väntar vi bara på att herrar Dingbats, Laxen och Memphis ska komma ut ur garderoben och göra byta sina light-avatarer. Then we got a show.
Memphis Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Awkward guy (Memphis) 😛 😠 :angry: Då väntar vi bara på att herrar Dingbats, Laxen och Memphis ska komma ut ur garderoben och göra byta sina light-avatarer. Then we got a show. Jag hade faktiskt personlig bild som avatar typ ett år, men det var före din tid. 😄
CHAE Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 😠 :angry: Well, bo-ho cry me a river 😉 Jag hade faktiskt personlig bild som avatar typ ett år, men det var före din tid. 😄 Varför inte göra om det?
Memphis Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Varför inte göra om det? Jadu, vem vet sånt egentligen. Inte jag iaf.
CHAE Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Jadu, vem vet sånt egentligen. Inte jag iaf. Point taken. Förresten, har du följt Kängans tüska tråd? Den är lääääskig 🙁 Dessutom gör den mig förbannaad 😠
Neosus Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Point taken. Förresten, har du följt Kängans tüska tråd? Den är lääääskig 🙁 Dessutom gör den mig förbannaad 😠 Ja man blir förbannad.. att det får gå till på detta viset.
debatt Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Jag kan inte simma! True story. Avskyr att vara i vatten. Börjar tro vi är soulmates.
debatt Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Ser en Kvinnas hämnd med Jennifer Lopez. Djävla bra film! 5 av 5 hittills.
Recommended Posts