Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag sitter inte bara och rullar tummarna. Jag har skrivit på intervjutexten. Jag har pulat med rabarberomslaget. Jag lyssnar på musik. Men det vore lite lite (mycket) roligare om någon annan var här också. MEN jag ska inte klaga!

Sen ska jag se på en film jag velat se länge, och äta popcorn och dricka flädersaft so all is good

Postat

Jag sitter inte bara och rullar tummarna. Jag har skrivit på intervjutexten. Jag har pulat med rabarberomslaget. Jag lyssnar på musik. Men det vore lite lite (mycket) roligare om någon annan var här också. MEN jag ska inte klaga!

Sen ska jag se på en film jag velat se länge, och äta popcorn och dricka flädersaft so all is good

Helt ok aktiviteter. Kan man skicka kontanter om man vill köpa blaskan/blaskorna?

Postat

Eller oxå kunde du skicka mej några nummer gratis.

Det vore ju faktiskt en utmärkt kompensation för min fina defluxer. Det ska jag göra! Men det dröjer lite, tills nästa nummer är klart.

Postat

Det vore ju faktiskt en utmärkt kompensation för min fina defluxer. Det ska jag göra! Men det dröjer lite, tills nästa nummer är klart.

Har du min adress? Läste flera artiklar på bloggen. Tycker du skriver bra.

Postat

Har du min adress? Läste flera artiklar på bloggen. Tycker du skriver bra.

Tack! Texten om Filter kommer även publiceras (kanske redigerad, vad vet jag) som insändare i deras nästa nummer. Mitt stora genombrott.

Postat

Tack! Texten om Filter kommer även publiceras (kanske redigerad, vad vet jag) som insändare i deras nästa nummer. Mitt stora genombrott.

Huvudsaken är att jag får några nummer. Tror att du kommer att gå långt.

Postat

Huvudsaken är att jag får några nummer. Tror att du kommer att gå långt.

Tack! 🙂 Du ska absolut få två nummer när det finns två nummer. Nästa nummer blir bättre än det första.

(Inga smileys är helt okej, men ett par utropstecken då och då skulle väl se fint ut...)

Postat

portrait-gentleman-bw.jpg

Är det ett självporträtt?

Förresten tog jag en promenad nyss och knäppte en bild. Den blev nog mörk. Sen kom jag in och drog en känsloblues på gitarren.

Postat

Du skulle passa i en vit morgonrock och två droppar fransk parfym.

Det skulle nästan bli en för enkel match om jag dök upp iförd det.

Postat

Laxen och Dingbats: lägg av med att byta avarter.. jag blir ju förvirrad 😠🤪☺️

Postat (redigerat)

Hälsade på mitt gamla jobb på cykelverkstaden. Fint. Och blev jäkligt sugen på att komma tillbaka och jobba. Blev bjuden på en kopp kaffe och rördes av att han tog sig tid att vara gästfri mot mig, såg att han hade jäkligt mycket att göra. Men han insisterade.

Vad gjorde du när du jobbade på cykelverkstad Lax? Reparerade eller stod i kassa? Eller kaffeansvarig?

Och förresten, hur blev det med den grekiska lerfiguren du gjorde till din pappa? Du skulle lägga upp bild ju!

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.