Pico Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Stackars djur http://www.youtube.com/watch?v=zDdZ8qHckNc "what you doing 3 videos of it? are you okaii i will did you steek in a subwoofer so long how you are die IDIOT"
debatt Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 (redigerat) Tre av de fem personerna hade nästan samma röst. Adam: Would you like to say... (pause and long burp)... sorry.. Felicia: Hihihi [moving chair]... hi hi hoooii... Yvette: Nothing speciellt we co... Moderator [interrupting]: If we could focus on the... Jen [group interrupted by her cell phone, Yvette turns it off] Jen: What were you saying? Yvette: I kanske have to walk away, if my styvpappa ska... Moderator [interrupting again]: Could the last person please repeat the last sentence. I didn't quite get it... Jen: Well it wasn't me. Felicia: Me neither. Moderator: What? Felicia: ME NEITHER! Moderator: I heard you this time. Must be the microphone... Adam [accidently burps again. Short this time.]: Could have been the soft drinks we had before? Yvette: Why are you tittar på me? . . . HELL! 😆 Redigerat 6 maj 2011 av debatt
Dingbats Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Tre av de fem personerna hade nästan samma röst. Adam: Would you like to say... (pause and long burp)... sorry.. Felicia: Hihihi [moving chair]... hi hi hoooii... Yvette: Nothing speciellt we co... Moderator [interrupting]: If we could focus on the... Jen [group interrupted by her cell phone, Yvette turns it off] Jen: What were you saying? Yvette: I kanske have to walk away, if my styvpappa ska... Moderator [interrupting again]: Could the last person please repeat the last sentence. I didn't quite get it... Jen: Well it wasn't me. Felicia: Me neither. Moderator: What? Felicia: ME NEITHER! Moderator: I heard you this time. Must be the microphone... Adam [accidently burps again. Short this time.]: Could have been the soft drinks we had before? Yvette: Why are you tittar på me? . . . HELL! 😆 Den var ju rätt lättläst. Annars brukar det ju vara massvis av överlappningar och hummanden och avslutade meningar och lösryckta ord och allt möjligt.
debatt Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 (redigerat) Den var ju rätt lättläst. Annars brukar det ju vara massvis av överlappningar och hummanden och avslutade meningar och lösryckta ord och allt möjligt. Jaså? Det var ju avbrott hela tiden tycker jag, och avbrutna meningar också. Och hur mycket fick man reda på ämnet de skulle diskutera? Blev kunden nöjd? Och bjuda in en som inte kan engelska. Kyss mig i röven! Redigerat 6 maj 2011 av debatt
Dingbats Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Jaså? Det var ju avbrott hela tiden tycker jag, och avbrutna meningar också. Och hur mycket fick man reda på ämnet de skulle diskutera? Blev kunden nöjd? Och bjuda in en som inte kan engelska. Kyss mig i röven! Ja, men jämfört med: 01 M: o:ka:y (..) what do you want to talk about 02 K: I: don’t know 03 M: .hh 04 K: pick a conversation (..) 05 M: .hh w:: (.) what do you fan::c:y doing on s:aturday 06 K: Saturday (.) I (thought) we were going to get the 07 (.) the presents 08 M: yea:h (...) well w- we (.) talked about Saturday or Sunday 09 (...) er:: (..) bu:t Bede an:😄 (..) Sinners are 10 playing on Sunday so: (...) .hh wouldn’t give us much 11 ti:me to get back for four o clock (.) especially if we 12 wanted to: (.) go to Browton 13 K: m 14 M: so (..) probably Saturday 15 K: okay 16 M: er:m (...) but we’ve got the: (...) 17 K: ((sniff)) 18 M: er::m (...) Paul Norton (.) and his wife coming round on 19 the (.) evening time (...) for a meal 20 K: oh (...) but (.) the only problem is I need to get (..) 21 dad’s present ((1 syllable)) 22 M: mhm mhm 23 K: an:d we er:: (..) so: I can either do that on the Saturday 24 and Sunday but (...) I think (...) one of the shops might 25 not be open (...) 26 M: on Sunday (...) you you’re home all we- all= 27 K: =oh yeah 28 M: from Monday 29 K: oh will do yeah (...) 30 M: have you go:t er:m: (..) any plans 31 K: Friday (at home) 32 M: m 33 K: no: (...) I’ve got no idea what I’m doing (.) next week 34 (...) 35 M: so: (.) presumably though you’ll be going shopping (..) 36 K: OH YEAH (.) at some point (...) 37 M: how many presents have you got to buy yet (..) 38 K: I’ve just got to get (...) dad’s (...) 39 M: yeah 40 K: and I need to get (.) this thing for Emma (..) an:d (.) 41 see if I can see anything for Robert and (.) I’ll just 42 carry on with the present that I’ve got him (..) can you
debatt Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Prat om presenter ok. (...) - är det paus? an:d - står kolon för utdraget n-ljud? Varför är det nummer framför raderna?
Dingbats Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Prat om presenter ok. (...) - är det paus? an:d - står kolon för utdraget n-ljud? Varför är det nummer framför raderna? Ja, ja, sekunder skulle jag tro.
debatt Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Eller nä... ska se Talang kl 20. Hur Rövballarna kunde gå vidare förra gången är ofattbart.
debatt Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Har ätit fiskgratäng. Ska handla muffins och japp nu. He da!
Dingbats Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 0 minuter återstår Exakt. Nu MÅSTE jag utanför dörrn ett slag om jag inte ska gå en plågsam död till mötes framför datorn.
Dingbats Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Jag minns en gång när jag åt en glass. Det känns som det var bara trekvart sen.
laxlaxlax Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 JÄVLA TRUMMKILLAR! En på varsin sida om replokalen. Båda smattrar såna där hjärnlösa trummis-testa-damp-grejjer. Tjena mittbena här tänkte jag sjunga lite luftiga leads på K9's låt.
Dingbats Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 "Trummis testar damp" låter som en populär youtube-video.
Dingbats Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Vet ärligt talat inte om jag pallar med att se på film in the state that I am in.
laxlaxlax Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Dingbats.. du har ju alla möjligheter i världen. Gå på simhall vetja. Basta lite, det är skönt och så kan man lyssna på gubbhistorier. Simma några längder. Det är bra för själen.
laxlaxlax Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Iväg till parken och lata, lapa de sista av solarnas strålar
Dingbats Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Jag kan inte simma! True story. Avskyr att vara i vatten. Jag kan gärna gå ut, men slås bara av att det är tämligen meningslöst när man är ensam. Men det ska jag inte gråta över. Imorgon ska jag till Köpenhamn, det blir roligt. Om än också ensam, men det är ju en rolig utflykt och lär bli en fantastisk konsert. Och nästa vecka kanske jag träffar Isabella om allt vill sig väl. Kanske hon som skrev på min Facebook också vore kul att träffa om det vill sig så. KANSKE går ut igen men lär gå in igen för det finns inget att göra utomhus.
SadamJR Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Dingbats.. du har ju alla möjligheter i världen. Gå på simhall vetja. Basta lite, det är skönt och så kan man lyssna på gubbhistorier. Simma några längder. Det är bra för själen. Jo, så länge man inte har diverse pepparkaksfigurer utfriserade i maghåret.
SadamJR Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Har ätit fiskgratäng. Ska handla muffins och japp nu. He da! Findus?
Recommended Posts