Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Läste lite i liberal debatt förut och där var det en kille som hette Wigge med. I bildtexten hade dom dock skrivit fel så det stod Wigger. 😄

Postat

Hälsade på mitt gamla jobb på cykelverkstaden. Fint. Och blev jäkligt sugen på att komma tillbaka och jobba. Blev bjuden på en kopp kaffe och rördes av att han tog sig tid att vara gästfri mot mig, såg att han hade jäkligt mycket att göra. Men han insisterade.

Postat (redigerat)

nu tänker jag av taktiska skäl inte kommentera hennes blogg!! fan vad jag är smart

edit: den senaste bloggposten alltså

Redigerat av Dingbats
Postat

because i'm a stalker yes i am

yes i am huh

yes i am huh

Jag skulle förstås gjort detsamma.

Funderar på att om hon nu kanske då inte kommer hit pga praktik ÄNDÅ bjuda hitna nästa helg på pin kiv. Då är det bra att i förebyggande syfte inte vara för onödigt på och kommentera allting så mycket, tänker jag då.

Postat

vid Mosebacke skulle jag säga

men jag säger vid om nästan allt.

Vissa säger i Skanstull men jag säger vid Skanstull för det känns inte som det är ett område med gränser som mer en punkt som man är nära.

Postat

Vem? Vilken praktik?

Hon den där. Praktiken i gymnasiet.

Funderar på att åka hem till alla killar hon skriver om och spöa dem personligen. Nej förresten.

Postat

Jag skulle förstås gjort detsamma.

Funderar på att om hon nu kanske då inte kommer hit pga praktik ÄNDÅ bjuda hitna nästa helg på pin kiv. Då är det bra att i förebyggande syfte inte vara för onödigt på och kommentera allting så mycket, tänker jag då.

Hon tar bra bilder!

Postat

OCH så vore det lite kul om det kom sig naturligt så småningom att jag kunde bjuda hon som skrev till mig på Facebook igår till Rhubarb-festen, vilket vore en helt sjuk grej att göra, men det är bra att inte vara frisk hela tiden så man övar upp immunförsvaret.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.