Overkill Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Läste lite i liberal debatt förut och där var det en kille som hette Wigge med. I bildtexten hade dom dock skrivit fel så det stod Wigger. 😄
debatt Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 vid Mosebacke skulle jag säga Är det lite San Francisco över det? Backigt och dant.
laxlaxlax Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Hälsade på mitt gamla jobb på cykelverkstaden. Fint. Och blev jäkligt sugen på att komma tillbaka och jobba. Blev bjuden på en kopp kaffe och rördes av att han tog sig tid att vara gästfri mot mig, såg att han hade jäkligt mycket att göra. Men han insisterade.
debatt Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 fiskgratäng 😛 fet i håret 🤪 hittar inga som säljer broschyrpapper 120 g längre 🙁
Dingbats Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 men säg att du har fått praktiken i sthlm nån gång då så jag kan bajsa lycklig
Dingbats Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 (redigerat) nu tänker jag av taktiska skäl inte kommentera hennes blogg!! fan vad jag är smart edit: den senaste bloggposten alltså Redigerat 6 maj 2011 av Dingbats
Dingbats Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 kolla på asociala svenskar som promenerar stalkerrrrrrrrrr!!!!!!!!!
Overkill Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 stalkerrrrrrrrrr!!!!!!!!! because i'm a stalker yes i am yes i am huh yes i am huh
Dingbats Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 because i'm a stalker yes i am yes i am huh yes i am huh Jag skulle förstås gjort detsamma. Funderar på att om hon nu kanske då inte kommer hit pga praktik ÄNDÅ bjuda hitna nästa helg på pin kiv. Då är det bra att i förebyggande syfte inte vara för onödigt på och kommentera allting så mycket, tänker jag då.
SadamJR Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 vid Mosebacke skulle jag säga men jag säger vid om nästan allt. Vissa säger i Skanstull men jag säger vid Skanstull för det känns inte som det är ett område med gränser som mer en punkt som man är nära.
SadamJR Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 men säg att du har fått praktiken i sthlm nån gång då så jag kan bajsa lycklig Vem? Vilken praktik?
Dingbats Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Vem? Vilken praktik? Hon den där. Praktiken i gymnasiet. Funderar på att åka hem till alla killar hon skriver om och spöa dem personligen. Nej förresten.
Pazo Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Jag skulle förstås gjort detsamma. Funderar på att om hon nu kanske då inte kommer hit pga praktik ÄNDÅ bjuda hitna nästa helg på pin kiv. Då är det bra att i förebyggande syfte inte vara för onödigt på och kommentera allting så mycket, tänker jag då. Hon tar bra bilder!
Dingbats Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 OCH så vore det lite kul om det kom sig naturligt så småningom att jag kunde bjuda hon som skrev till mig på Facebook igår till Rhubarb-festen, vilket vore en helt sjuk grej att göra, men det är bra att inte vara frisk hela tiden så man övar upp immunförsvaret.
laxlaxlax Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Rabarberfesten. Nästa dramatiska milstolpe sen "Dingbats åker till bruden", om jag gissar rätt.
Dingbats Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Nej, inte om jag inte lyckas bjuda dit någon anmärkningsvärd person.
Dingbats Postat 6 maj 2011 Postat 6 maj 2011 Var kan man se dessa bilder? Det får man ingen direktlänk till. Man måste använda sina detektivkunskaper.
Recommended Posts