Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ja, men att copy-pasta det i en tråd är lite som att trycka ner oxfilé i truten på någon mitt i ett samtal.

EDIT: Men jag tuggade och svalde till slut.

Äh. spela inte offer.

Men det är väl återigen frånvaron av kroppsspråk på internet som tar bort den ceremoniella prägeln. Hade jag visat den i bokform för någon IRLvän hade jag nog hållit andan lite när den blev lästd.

Annons
Postat

Äh. spela inte offer.

Men det är väl återigen frånvaron av kroppsspråk på internet som tar bort den ceremoniella prägeln. Hade jag visat den i bokform för någon IRLvän hade jag nog hållit andan lite när den blev lästd.

lästd?

😳

Postat

Äh. spela inte offer.

Jag spelar väl inte offer!

Faktiskt tycker jag nog isåfall att det är minst lika respektlöst mot texten att klistra in den i en chatt-tråd, där man inte kan förvänta sig att någon kommer att läsa hela. Precis som att jag inte mitt i ett samtal kan få för mig att recitera hela för att det känns relevant just då, och förvänta mig att alla ska lyssna noggrant. Eller brista ut i hela Möte i monsun.

Postat

Ett väldigt bra program f.n. på Kunskapskanalen om Havet ur ett filosofiskt perspektiv.

Det går säkert i repris eller finns på SVT Play också.

Postat

Ett väldigt bra program f.n. på Kunskapskanalen om Havet ur ett filosofiskt perspektiv.

Det går säkert i repris eller finns på SVT Play också.

Filosofin i ett perspirerande hav, då?

Postat

Okej okej, sorry då.

Faktiskt tycker jag nog isåfall att det är minst lika respektlöst mot texten att klistra in den i en chatt-tråd, där man inte kan förvänta sig att någon kommer att läsa hela. Precis som att jag inte mitt i ett samtal kan få för mig att recitera hela för att det känns relevant just då, och förvänta mig att alla ska lyssna noggrant. Eller brista ut i hela Möte i monsun.

Jaja, det var väl inte så finkänsligt av mig.

Postat

Nu ska jag kissa, och sen ska jag göra ett moget övervägande och se om det finns någon anledning att gå och lägga sig i kväll.

Postat

Jaha nu har jag använt upp alla mina användningar av ett speciellt ord.

Kan man söka för att få fylla på förrådet? Vill beskriva hur det ska kännas att krypa ner i sängen och känner att andra adjektiv inte har samma mustighet..

Postat

Jaha nu har jag använt upp alla mina användningar av ett speciellt ord.

Kan man söka för att få fylla på förrådet? Vill beskriva hur det ska kännas att krypa ner i sängen och känner att andra adjektiv inte har samma mustighet..

Det är begränsningarna som skapar stor poesi.

Postat

Morrn. Jag läste och sen drömde jag om knyttet oxå.

Postat

vid Mosebacke skulle jag säga

men jag säger vid om nästan allt.

Vissa säger i Skanstull men jag säger vid Skanstull för det känns inte som det är ett område med gränser som mer en punkt som man är nära.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.