Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

"Åååh, är detta tjejen du pratat så mycket om? Hon verkar söt. Lycka till!"

Haha! Den ska man ju fan dra på nån. Snacka om stryk man ska få.

Postat
Dingis, du har ju inte flashplayer

Flash?? På min burk är det iaf Java VM och ingen Flash. Därav trögheten.
Postat

Jag har inte det heller... äh, så sällan man behöver det så pallar inte sitta och trixa med det där.

Postat (redigerat)

Ah, sorry! Var visst java, kollade inte så noga men Dingis har inte det heller har jag för mig. 😛

Redigerat av Memphis
Postat

Välj en 60-talsbrud och kör på den, behöver inte vara så petig.

nja... kanske har börjat röra mig mot andra breddgrader nu. Det tål att tänkas på.

Mindre moderlig ömhet, känns det som.

Mer..

Postat

nja... kanske har börjat röra mig mot andra breddgrader nu. Det tål att tänkas på.

Mindre moderlig ömhet, känns det som.

Mer..

Faderlig råstyrka?

Postat

Java VM, där kanske grahn skulle ställa upp?

Eller muffin-SM?

Postat

Nej seriöst, nu blir man ju förvirrad. Hur ska man kunna hålla två tjejer i huvet samtidigt. Får försöka putta den här nygamla åt sidan så fort som möjligt.

Postat

Hur går det för dig frexten, Memphis? Med kärleken?

Du skriver alltid "frexten", säger du så i dagligt tal också? :rolleyes:

Men jadu, hon hörde av sig igår och ville träffas igen. Så vi bestämde lördag, hon tar med sitt ljudkort så kan vi spela in lite musik. Jag har köpt vitt vin, hehe, hon älskar det.

Sen blir det nog film, hon sover över, vi myser hela natten. Har gått o längtat. 😊 Känns som det börjar bli något men vet inte asså. Får se var världen tar vägen.

Postat

Nej seriöst, nu blir man ju förvirrad. Hur ska man kunna hålla två tjejer i huvet samtidigt. Får försöka putta den här nygamla åt sidan så fort som möjligt.

och sen när man ligger där och ska sova, fantiserar man om att man får båda och måste välja. och så blir det sådär "nä men alltså, jag är faktiskt inte kär i dig, så jag måste välja den andra tjejen", och så blir hon ledsen och så.

sen springer man iväg i gräset med den andra tjejen. och så kan man flyga och sånt. sen sover man en stund, sen vaknar man och sen glömmer man allt.

så blir det alltid.

Postat

Men jadu, hon hörde av sig igår och ville träffas igen. Så vi bestämde lördag, hon tar med sitt ljudkort så kan vi spela in lite musik. Jag har köpt vitt vin, hehe, hon älskar det.

Sen blir det nog film, hon sover över, vi myser hela natten. Har gått o längtat. 😊 Känns som det börjar bli något men vet inte asså. Får se var världen tar vägen.

Känns som det har börjat bli något sen flera månader tillbaks tycker jag. Men det är imponerande och beundransvärt att du klarar av att hålla huvet så kallt att du inte rusar rakt in i ett förhastat förhållande i ren eufori.

Postat

Superfint! Låter göttigt som bara den. Sådär ska det vara.

Njae, säger snarare "förresten" talspråkligt. Det där är gammalt internetslang för mig.

Postat

och sen när man ligger där och ska sova, fantiserar man om att man får båda och måste välja. och så blir det sådär "nä men alltså, jag är faktiskt inte kär i dig, så jag måste välja den andra tjejen", och så blir hon ledsen och så.

sen springer man iväg i gräset med den andra tjejen. och så kan man flyga och sånt. sen sover man en stund, sen vaknar man och sen glömmer man allt.

så blir det alltid.

Nej, så blir det inte alltid. Det har aldrig hänt mig iaf. Det låter jobbigt. Och trevligt. Men jag vet vad jag väljer om jag måste välja. Även om ens tanken på ett sånt val är löjlig.

Postat

fan vad svårt det ska vara att bounda med nån som vill vara unik hela ti'n. jaja. god jävla natt då.

Postat

Jag är väldigt nöjd med min nya avatar. Tack Sadam. Känns lite som jag inbillar mig att det känns för dem som gjort ett könsbyte, fast i fel kropp hela livet.

Postat

fan vad svårt det ska vara att bounda med nån som vill vara unik hela ti'n. jaja. god jävla natt då.

Och min titel lever jag också upp till.

Postat

Jag är väldigt nöjd med min nya avatar. Tack Sadam. Känns lite som jag inbillar mig att det känns för dem som gjort ett könsbyte, fast i fel kropp hela livet.

Du vet väl hur det gick för knyttet, va?

Har haft en tavla på sista sidan i boken på väggen i sex-sju år.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.