Overkill Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 ALERT! WTF En (söt) (utåtriktad) tjej (som jag var lite intresserad av på diverse plan i höstas) (men som jag inte tror är något för mig så direkt) (som är 24 tror jag nu) som gick min kurs i höstas skrev nu på min vägg på Facebook "du är saknad" (exakt så) Nu ska jag svara på detta... gnuggar nervöst händerna... Shit! Kul! Det leder mig osökt in på idag när jag gick från bokaffären och så träffade jag en kille som går ett år under mig som var med på insparken förra året när jag var fadder. Tror typ aldrig vi pratat. Han bara "hej sebastian hur är det?" när jag stod och låtsasfipplade med böcker för att slippa möta hans blick och ta beslutet om man skulle heja eller inte. jag ba jaha hej så pratade vi en stund.
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Shit! Kul! Det leder mig osökt in på idag när jag gick från bokaffären och så träffade jag en kille som går ett år under mig som var med på insparken förra året när jag var fadder. Tror typ aldrig vi pratat. Han bara "hej sebastian hur är det?" när jag stod och låtsasfipplade med böcker för att slippa möta hans blick och ta beslutet om man skulle heja eller inte. jag ba jaha hej så pratade vi en stund. Självförtroendeboost! Gör verkligen hela dagen bättre!
SadamJR Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Varför i helvete skulle hon sakna MIG FÖR??? Vi snackade ju bara lite mot slutet och jag var mest lite blyg och generad och mycket mesigare än jag är nu!!!! Hon kanske vill göra om dej eller rädda dej eller nåt. Många fruntimmer är såna.
Overkill Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Självförtroendeboost! Gör verkligen hela dagen bättre! Synd att den är över om typ 80 minuter då!
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Synd att den är över om typ 80 minuter då! Tar inte ut det till fullo nu, sparar lite tills imorgon.
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Vad innebär det förresten att "engagera sig i nationen" och jobba på nationen och så? För jag antar att det är lika i Uppsala som jag har läst om i Lund. Är det många som gör det, vad det nu är?
laxlaxlax Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Hur blir det imorgon, mr. salmon? Tjena. Polaren bangar så det samma för mig, tyvärr. Mellanlandar du i Malmö nåt i helgen då? Får man bjuda ut på en kaffe tro?
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Tjena. Polaren bangar så det samma för mig, tyvärr. Mellanlandar du i Malmö nåt i helgen då? Får man bjuda ut på en kaffe tro? Asch. Nej, det är raka spåret till Köpenhamn. Har sett ut en loppis som har öppet på söndagen som jag ska på. Christiania passar ju på att hålla stängt lagom till man vill se det såklart...
laxlaxlax Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Ska ska ska... måste bara komma över den lilla chocken först (skulle bedöma den till ca. 50 volt) Haha, fan vad fin du är. Jo, sånt där händer ju tydligen.
laxlaxlax Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Laxen har fått tunghäfta verkar det som. Nä, jag läser ikapp. Tar en stund med allt som ni skriver och sidor som måste kollas in. World of text och scriblink osv.. snart framme.
Overkill Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Vad innebär det förresten att "engagera sig i nationen" och jobba på nationen och så? För jag antar att det är lika i Uppsala som jag har läst om i Lund. Är det många som gör det, vad det nu är? Kan vara väldigt olika. Antingen jobbar du kanske i puben eller så har du nått ämbete som typ bibliotekarie, stipendiesnubbe, PR-förman, klubbverkare, etc. Brukar finnas listor på ämbeten på hemsidor. Enda nationsengagemanget jag har haft är att jag är med och driver klubb. Men det är inget ämbete utan bara nått liksom.
laxlaxlax Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Asch. Nej, det är raka spåret till Köpenhamn. Har sett ut en loppis som har öppet på söndagen som jag ska på. Christiania passar ju på att hålla stängt lagom till man vill se det såklart... Ah, dubbelsynd! Men kul, du stannar över i köpenhamn?
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Kan vara väldigt olika. Antingen jobbar du kanske i puben eller så har du nått ämbete som typ bibliotekarie, stipendiesnubbe, PR-förman, klubbverkare, etc. Brukar finnas listor på ämbeten på hemsidor. Enda nationsengagemanget jag har haft är att jag är med och driver klubb. Men det är inget ämbete utan bara nått liksom. Får man betalt? Kanske vore lite värt att engagera sig lite så man har något att göra. Vilken nation är du med i förresten? Och Pazo? Inte för att det är samma som i Lund alls, men liksom.
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Ah, dubbelsynd! Men kul, du stannar över i köpenhamn? Då får jag göra en dubbeldygd för att väga upp. Ja, jag sover en natt på vandrarhem och tar tåget hem fyra halv fem någon gång, så jag har lite dötid på söndagen också. Ska försöka få tagna några bilder med min gamla hipsterkamera.
laxlaxlax Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Engagerad i nationen innebär möjligtvis att stå i baren på deras partyn, hjälpa till att bära bord, arrangera grejjer, bre mackor i köket osv..
Overkill Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Får man betalt? Kanske vore lite värt att engagera sig lite så man har något att göra. Vilken nation är du med i förresten? Och Pazo? Inte för att det är samma som i Lund alls, men liksom. Jobbar man i puben får man betalt. Typ 100 eller 200 spänn för 8 timmar så det är inte därför man gör det. Antar det är samma i Lund. Är med i smålands (där jag är aktiv) och v-dala (där jag har bostad). I Lund är smålands värsta kommunistnationen tror jag. Iaf väääldigt röd.
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Jobbar man i puben får man betalt. Typ 100 eller 200 spänn för 8 timmar så det är inte därför man gör det. Antar det är samma i Lund. Är med i smålands (där jag är aktiv) och v-dala (där jag har bostad). I Lund är smålands värsta kommunistnationen tror jag. Iaf väääldigt röd. Ja i Lund är Smålands tom. så att man inte får gå på andra nationers grejer med bara medlemskap i dem, för de är uteslutna ur något samarbete där. Lite socialt otaktiskt att välja den. Min mamma påstår att V-dala var proggvänster när det begav sig. Nej man lär ju göra det då för att det är kul, inte för pengarna.
SadamJR Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 PS. Så här ser hon ut: Hon ser ut ungefär som dom där tjejerna du brukar gilla.
laxlaxlax Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Vem, Gabriella eller facebooktjejjen som precis messade dig?
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Hon ser ut ungefär som dom där tjejerna du brukar gilla. Jag menar det! Hon var typ mitt favoritstirrningsobjekt i höstas när jag inte vågade göra annat än titta på tjejer, och killar för den delen.
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Vem, Gabriella eller facebooktjejjen som precis messade dig? Gabbi? Min syrras kompis klasskamrat? Nej, hon har jag knappt träffat. Det där var hon som just skrev på min facebook. Isabella ser annorlunda ut.
laxlaxlax Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 http://www.scriblink.com/index.jsp?act=phome&roomid=1217&KEY=66443BD43FBEBC4131B4481D0802E8E9
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Killis, inte lite sugen på att bli intresserad av broodz igen?
Overkill Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Killis, inte lite sugen på att bli intresserad av broodz igen? Nja jag venne. Känns inte värt.
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Nja jag venne. Känns inte värt. Värt och värt. Värt vadå? Det är ju ett ändamål i sig att tända till på folk. Sen om man kan inbilla sig att det går att dra längre än så är det ju bonus.
debatt Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Det heter antrekåt. Nej, egentligen heter det ju angtrékott om man beställer i Frankrike. I Sverige heter det alltid entrékotte.
Recommended Posts