Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu gör jag slag i saken och söker på "att" följt av supinum i SUC och Parole, återkommer med resultat.

Äh, mest bara annoteringsfel och andra falska träffar.

Annons
Postat

Nej. 😛 Tyckte det var roligt.

Tänkte inte ens på att det kunde se ut som felstavning på bärbara, då förstördes ju skämtet lite.

barbaradatorer, med förinstallerad porr

Postat

På tre månader har 17-åringen börjat att förändrats.

Visst, till en del har förtroendet för Sverige fortsatt att förbättrats

Postat

jag gjorde iallafall två mål på foppollen idag. båda var jättefula.

hade en skitsnygg nicklobb i stolpen dock, men det var mest ett misstag.

flög som en vante några gånger när stor-jerk stod ivägen, och en gång när bollen låg ivägen.

Postat

ivägen, det är väl ett ord?

det borde det vara iallafall.

Iallafall, det är väl ett ord?

Det hade inte varit ivägen iallafall.

Postat

satfläsk, jag missade 22:22:22 😠

Hur går det till när man missar ett klockslag? Befann du dig på en annan himlakropp? I en annan "dimension" (i scifi-betydelsen)?

Postat

Hur går det till när man missar ett klockslag? Befann du dig på en annan himlakropp? I en annan "dimension" (i scifi-betydelsen)?

nej alltså, det är jag som STYR tiden. Jag missade helt enkelt att lägga till 22:22:22 idag, så tiden gick direkt från 22:22:21 till 22:22:23. Detta kommer få förödande konsekvenser i det långa loppet.

Postat

Kroppens sätt att betygssätta... något.

Alternativt "ta avstånd ifrån"

Postat

nej alltså, det är jag som STYR tiden. Jag missade helt enkelt att lägga till 22:22:22 idag, så tiden gick direkt från 22:22:21 till 22:22:23. Detta kommer få förödande konsekvenser i det långa loppet.

Det kanske får en fjäril att flaxa till i Australien.

Postat

Alternativt "ta avstånd ifrån"

Kroppen tar inte avstånd från något, den är djupt engagerad i alla ens göromål.

Postat

Men laaaaaaaaxen! Ska ni på den där grejen imorgon ellääär

F.ö. ska jag börja sammanställa intervjun så fort jag får tid.

Postat

ALERT!

WTF

En (söt) (utåtriktad) tjej (som jag var lite intresserad av på diverse plan i höstas) (men som jag inte tror är något för mig så direkt) (som är 24 tror jag nu) som gick min kurs i höstas skrev nu på min vägg på Facebook "du är saknad" (exakt så)

Nu ska jag svara på detta... gnuggar nervöst händerna...

Postat

Varför i helvete skulle hon sakna MIG FÖR??? Vi snackade ju bara lite mot slutet och jag var mest lite blyg och generad och mycket mesigare än jag är nu!!!!

Postat

Hon har inte skrivit samma sak till nån annan heller så vad ÄR detta?? Anmärkningsvärt är bara halva första bokstaven

Postat

Skriv tillbaka då'rå!

Ska ska ska... måste bara komma över den lilla chocken först (skulle bedöma den till ca. 50 volt)

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.