CHAE Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 (redigerat) OK här händer det minsann grejer. Noterar att Dingis och Memphis har bytt avarter. Känns otryggt nu men jag växer säkert in i det. Jag går i väntans tider (och är mer än lovligt nervös). Har läst Kängans tüska skräcktråd och undrar om Thomann/Spedition/whoever tänker sabba min studiomöbeldröm? Redigerat 5 maj 2011 av CHAE
Overkill Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Bregott är äckligt. Kan inte påstå att jag känner att smör smakar olika men bregott är så jävla hårt. I alla fall i vår kyl, inte hos pappa för där är det mjukare.
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 hjärta smärta känn det lätta ej det gula på smörgåsen ej heller nått med tyngden bara stor och skön underbar lättnad ställer mig upp sätter mig ner vad spelar det för roll när man ändå bara känner lätthet ---- I juli kommer min diktsamling. Den ser jag fan fram emot. Du är bättre än 98% av alla på poeter.se. Gula på smörgåsen blev mycket bättre.
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 kan inte påstå att jag känner att smör smakar olika men bregott är så jävla hårt i alla fall i vår kyl inte hos pappa för där är det mjukare Ja, det är ju det. Det är stenhårt. Det sjunker inte in i mackan, det ligger som en hård grej ovanpå. Och så folk som köper extrasaltat, BLÄ
CHAE Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Ja, det är ju det. Det är stenhårt. Det sjunker inte in i mackan, det ligger som en hård grej ovanpå. Och så folk som köper extrasaltat, BLÄ Mmm Bregott är sämst!
Overkill Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Ja, det är ju det. Det är stenhårt. Det sjunker inte in i mackan, det ligger som en hård grej ovanpå. Och så folk som köper extrasaltat, BLÄ haha, det blir ju en dikt bara man rabdryter lite.
Overkill Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Var på myrorna idag. Dom hade en skrivmaskin i hardcase för 50 kronor.
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Var på myrorna idag. Dom hade en skrivmaskin i hardcase för 50 kronor. MEN KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Även om du aldrig använder den, KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP
CHAE Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 MEN KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Även om du aldrig använder den, KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP ...bara för att han kan!
Fidden Postat 5 maj 2011 Trådstartare Postat 5 maj 2011 haha, det blir ju en dikt bara man rabdryter lite. Precis... som.. ALLT!
Overkill Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 MEN KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Även om du aldrig använder den, KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP Den lär väl säkert inte ens funka. MEN då kanske jag gör det imorgon. Bara för att jag kan.
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Den lär väl säkert inte ens funka. MEN då kanske jag gör det imorgon. Bara för att jag kan. JA!!!! (glädje, inte panik) Jag garanterar personligen att den funkar! Du får väl provköra den bäst du kan på plats och se om mekaniken verkar vara som den ska mer eller mindre.
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Min 14-åriga kusin skriver skoluppsatser på skrivmaskin har jag hört. Det är lite väl bajsnödigt så det ska jag nog aldrig börja med. Skulle vilja ha en sån som skriver skrivstil:
Overkill Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 JA!!!! (glädje, inte panik) Jag garanterar personligen att den funkar! Du får väl provköra den bäst du kan på plats och se om mekaniken verkar vara som den ska mer eller mindre. Hur gör man det då?
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 (redigerat) Hur gör man det då? Tja, vad vet jag... tryck på tangenterna och se om den flänger upp armar mot där pappret ska sitta. Sen kan det ju vara finlir som strular lite, men det lär man ju inte kunna märka förns man börjar prova den mer seriöst. Eller jag är ingen expert på skrivmaskiner bara för jag har en (EDIT: vilket jag kanske ger sken av, inte att jag är dryg). Redigerat 5 maj 2011 av Dingbats
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Sen vill jag bara flika in att jag hade själv inte en aning om vad jag skulle ha min skrivmaskin till när jag köpte den, jag kände bara ett sug att skaffa en. Sen uppstod det ganska fort en massa användningsområden!
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Dock lite jobbigt om åäö inte sitter där de ska. De gör de på min tack och lov.
SadamJR Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 OK här händer det minsann grejer. Noterar att Dingis och Memphis har bytt avarter. Känns otryggt nu men jag växer säkert in i det. Jag går i väntans tider (och är mer än lovligt nervös). Har läst Kängans tüska skräcktråd och undrar om Thomann/Spedition/whoever tänker sabba min studiomöbeldröm? Jo, det är många som byter nu.
SadamJR Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Sen vill jag bara flika in att jag hade själv inte en aning om vad jag skulle ha min skrivmaskin till när jag köpte den, jag kände bara ett sug att skaffa en. Sen uppstod det ganska fort en massa användningsområden! Själv hade jag bara min för att skriva med.
Memphis Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Sen vill jag bara flika in att jag hade själv inte en aning om vad jag skulle ha min skrivmaskin till när jag köpte den, jag kände bara ett sug att skaffa en. Sen uppstod det ganska fort en massa användningsområden! Var precis samma sak när jag köpte min barbara!
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Var precis samma sak när jag köpte min barbara! Ja, jag kan tänka mig att man blir lite ställd och inte vet vad man ska ha den till.
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Själv hade jag bara min för att skriva med. Jag gör mest det, men har även haft den att spytt på.
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 jag har haft min cykel att cyklat på. Nu gör jag slag i saken och söker på "att" följt av supinum i SUC och Parole, återkommer med resultat.
SadamJR Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Var precis samma sak när jag köpte min barbara! Var det där ett skrivfel eller?
Memphis Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 (redigerat) Var det där ett skrivfel eller? Nej. 😛 Tyckte det var roligt. Tänkte inte ens på att det kunde se ut som felstavning på bärbara, då förstördes ju skämtet lite. Redigerat 5 maj 2011 av Memphis
Recommended Posts