Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Du behöver inte ens försöka, jag ska sluta vara en sån whinande glappkäft. Det var ett bra tips, tack.

Nej! Var inte sån nu. Hellre ärliga svar. Det är ju inte så det spelar någon större roll för mig, ljudböcker är faktiskt inte så viktiga i mitt liv att jag blir förolämpad om nån annan inte gillar det.

Annons
Postat

Sebbe, har du nya betan av Popmundo?

Postat

Bland det mest irriterande i världen är folk som säger "enkät" och "engagerad" med e-ljud i början. Och "konkurrens".

Och folk som säjer antrekåt utan t på slutet.

Postat

Tänkte mest att det var rätt snyggt klotter. Fast jag kollade igenom det lite mer noga och det mesta har med snoppar att göra tyvärr.

Ja, jag har iofs med lite sånt där meningslöst på några ställen. Men det är nog lite FÖR meningslöst.

Postat

Ja, jag har iofs med lite sånt där meningslöst på några ställen. Men det är nog lite FÖR meningslöst.

Det är nog risk för det. Men tanken var god!

Postat

Nepp! Tror inte det är så många som har det. Men bara för det har väl du säkert det?

Nej, om jag visste någon som kunde haft det hade jag gissat på dig bara.

Min gubbe har varit nära döden efter lång inaktivitet och jag var nästan på väg att avsluta honom helt när jag såg att nya versioner kommer. Nu känns det som jag måste hålla liv i honom och grabben åtminstone tills jag sett vad som komma skall.

Postat

Nej! Var inte sån nu. Hellre ärliga svar. Det är ju inte så det spelar någon större roll för mig, ljudböcker är faktiskt inte så viktiga i mitt liv att jag blir förolämpad om nån annan inte gillar det.

Nej alltså ljudböcker eller mer i vidare bemärkelse läsa/lyssna/titta sig bort var ju bra tips.

Postat

Nej alltså ljudböcker eller mer i vidare bemärkelse läsa/lyssna/titta sig bort var ju bra tips.

Jo, fast då blir det ju mer flykt eller vad man ska säga. Är väl trevligare med någon som är lite mer beständigt.

Postat

Jo, fast då blir det ju mer flykt eller vad man ska säga. Är väl trevligare med någon som är lite mer beständigt.

Ja, precis. Men det finns nog inte, bortsett från att lösa problem på riktigt, vilket är lite omständigt/omöjligt.

Postat

Jag försökte iaf, men sajten segade skiten ur den webbläsarfliken.

Så går det när man kör Mac.

Det spårade ut, Grahn gick amok. Jag var liksom helt seriös men han bara blev vild and crazy. xD

gr.jpg

Postat

nej

dikter är för bögar

ty de är de enda som örkar

då kommer du få i dig lite bögkultur när du läser mitt fanzine då

Postat

då kommer du få i dig lite bögkultur när du läser mitt fanzine då

hjärta smärta känn det

lätta

ej mejeriprodukten

ej heller nått med tyngden

bara stor

och skön

underbar

lättnad

Postat

hjärta smärta känn det

lätta

ej mejeriprodukten

bara stor

och skön

underbar

lättnad

VG

Seriöst, den var rätt bra på riktigt, förutom "mejeriprodukten". Fast med humor då, inte om man vill uttrycka det den verkar utge sig för att vilja uttrycka.

Postat

Har inga ljudböcker. Skulle kunna se någon Angagerande film, men vete fan. Men helst ska det vara ganska bestående också. Så man slipper få tillbaka känslan av tomhet och meningslöshet direkt efter. Som visserligen går helt okej att leva med, men förmodligen inte för evigt och det är roligare att inte tänka på massa skit.

Nu blev jag sådär igen, jävla idiotmig

Passar perfekt med din nya avatar.

Postat

Det roligaste med att "skriva" "dikter" är att man kan gå lös med radbrytningen.

Sir William Garrow,

KC, SL, PC, FRS

(13 April 1760 – 24 September1840)

was a British

barrister

politician and judge

known for his indirect reform.

Of the advocacy system!

Which helped usher in the adversarial

court system used in most

common law nations today.

He introduced the phrase

"innocent until proven

guilty",

insisting that defendants' accusers

and

their evidence

be thoroughly tested in court.

Postat

VG

Seriöst, den var rätt bra på riktigt, förutom "mejeriprodukten". Fast med humor då, inte om man vill uttrycka det den verkar utge sig för att vilja uttrycka.

Tänkte på smöret alltså.

76152269.jpg

men produkten rimmar ju (njaaaa) med tyngden så det var ju bättre och roligare än smör.

Men tack! Aldrig varit så stolt över ett VG (antar skalan går till MVG).

Postat

Tänkte på smöret alltså.

men produkten rimmar ju (njaaaa) med tyngden så det var ju bättre och roligare än smör.

Men tack! Aldrig varit så stolt över ett VG (antar skalan går till MVG).

Ja, alltså jag fattade att du menade smöret Lätta. Men det ordet passade inte in riktigt tyckte jag, och vetefan om det rimmar direkt så tydligt. Ja, skalan går till MVG men det är en otrolig start så härifrån är det nerförsbacke in i litteraturhistorien.

Postat

hjärta smärta känn det

lätta

ej det gula på smörgåsen

bara stor

och skön

underbar

lättnad

ställer mig upp

sätter mig ner

vad spelar det för roll

när man ändå

bara känner

lätthet

----

I juli kommer min diktsamling.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.