Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Bland det mest irriterande i världen är folk som säger "enkät" och "engagerad" med e-ljud i början. Och "konkurrens".

Postat

Fidden tror jag brukade vara med. Eller så hittar jag på.

tror jag heter fuzzycat där.

Postat

det var något med henne som gjorde att jag fick den här WoW-känslan i kroppen"

WoW? World of Warcraft?
Postat

Hur blir man snabbast bekymmersfri? Ej alkohol el dyl.

Man löser sina bekymmer.

hehehehe

För mig funkar ljudbok bra ibland, då är det svårt tänka på så mycket annat. Fast ibland funkar det inte alls.

Postat

Man löser sina bekymmer.

hehehehe

För mig funkar ljudbok bra ibland, då är det svårt tänka på så mycket annat. Fast ibland funkar det inte alls.

Har inga ljudböcker. Skulle kunna se någon Angagerande film, men vete fan. Men helst ska det vara ganska bestående också. Så man slipper få tillbaka känslan av tomhet och meningslöshet direkt efter. Som visserligen går helt okej att leva med, men förmodligen inte för evigt och det är roligare att inte tänka på massa skit.

Nu blev jag sådär igen, jävla idiotmig

Postat

😄

Du måste ju ha med den i ditt fanzine! Kanske finns nån bit som inte handlar om snoppar.

Haha, lite internt kanske.

Postat

Vem är det som gick in nu? Rita nått då!! 😄

Jag försökte iaf, men sajten segade skiten ur den webbläsarfliken.

Postat

😄

Du måste ju ha med den i ditt fanzine! Kanske finns nån bit som inte handlar om snoppar.

dra på trissor, det fanns det.

Postat

Har inga ljudböcker. Skulle kunna se någon Angagerande film, men vete fan. Men helst ska det vara ganska bestående också. Så man slipper få tillbaka känslan av tomhet och meningslöshet direkt efter. Som visserligen går helt okej att leva med, men förmodligen inte för evigt och det är roligare att inte tänka på massa skit.

Nu blev jag sådär igen, jävla idiotmig

Tänkte väl mest att det är ganska så prestationslös (men temporär) lösning. För något mer bestående krävs det väl lite mer. Vet inte riktigt vad du tänker på så har nog inga bättre förslag tyvärr...

Postat

Haha, lite internt kanske.

Tänkte mest att det var rätt snyggt klotter. Fast jag kollade igenom det lite mer noga och det mesta har med snoppar att göra tyvärr.

Postat

Tänkte väl mest att det är ganska så prestationslös (men temporär) lösning. För något mer bestående krävs det väl lite mer. Vet inte riktigt vad du tänker på så har nog inga bättre förslag tyvärr...

Du behöver inte ens försöka, jag ska sluta vara en sån whinande glappkäft. Det var ett bra tips, tack.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.