Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

På en Längstas URL.

Om du nu förstås inte har vägarna förbi götet.

Här är längstas URL: //forum.studio.se/index.php/topic/72218-den-allmaenna-snacktraaden-2010-del-1/

Annons
Postat

Argh! Grahns är ju också svartvit! Bara jag och Sadam som har färg.

Bättre i alla fall med en svartvit än som lax, som inte har nån alls.

Postat (redigerat)

Här är längstas URL: //forum.studio.se/index.php/topic/72218-den-allmaenna-snacktraaden-2010-del-1/

😆 You bastard. 😛

edit, det roliga är att jag inte såg att du också skrev URL, så gick in på länken och började titta. 😆

Redigerat av Memphis
Postat

Nu bytte jag avatar till en med större betydelse för mig än den förra. En stor kram till den som vet vem det är.

Jag vet inte riktigt, men du ser ut som loa falkman.

Postat

Idag fyllde jag i medarbetarenketen på jobbet. En av frågorna var typ:

"Har du stannat hemma (sjukskrivit dig, tagit ledigt) för att slippa gå till jobbet?"

Jag svarade ja, och frågade i kommentarsfältet varför man annars skulle ta ledigt. Jävla nötter xD

Postat

"Har du stannat hemma (sjukskrivit dig, tagit ledigt) för att slippa gå till jobbet?"

Jag svarade ja, och frågade i kommentarsfältet varför man annars skulle ta ledigt. Jävla nötter xD

ENKETEN

Postat

Nej, det är ju Dinkis som gör det.

jo men lite. som en blandning av en ung loa och micke h.

Postat

det kanske är en tautologi iofs... typ "åh! en kort dvärg!"

en tautologi blir det väl inte förrän det blir en tautologi?

Postat

en tautologi blir det väl inte förrän det blir en tautologi?

ja det är kanske sant. men det beror väl också på om man säger det flera gånger eller mer än en gång.

Postat

Vad fan svarade du så in i helvete dumt för?

Du har missuppfattat frågan.

De undrade ju om du BLUFFAT för att slippa jobba.

Sparken nästa?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.