Overkill Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 På en Längstas URL. Om du nu förstås inte har vägarna förbi götet. Här är längstas URL: //forum.studio.se/index.php/topic/72218-den-allmaenna-snacktraaden-2010-del-1/
SadamJR Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Argh! Grahns är ju också svartvit! Bara jag och Sadam som har färg. Bättre i alla fall med en svartvit än som lax, som inte har nån alls.
Memphis Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 (redigerat) Här är längstas URL: //forum.studio.se/index.php/topic/72218-den-allmaenna-snacktraaden-2010-del-1/ 😆 You bastard. 😛 edit, det roliga är att jag inte såg att du också skrev URL, så gick in på länken och började titta. 😆 Redigerat 5 maj 2011 av Memphis
SadamJR Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Här är längstas URL: //forum.studio.se/index.php/topic/72218-den-allmaenna-snacktraaden-2010-del-1/ Många bra inlägg där.
Fidden Postat 5 maj 2011 Trådstartare Postat 5 maj 2011 Nu bytte jag avatar till en med större betydelse för mig än den förra. En stor kram till den som vet vem det är. Jag vet inte riktigt, men du ser ut som loa falkman.
Neosus Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Jag har käkat praliner och druckit cider. Ingen tårta. Va gott!
Fidden Postat 5 maj 2011 Trådstartare Postat 5 maj 2011 Idag fyllde jag i medarbetarenketen på jobbet. En av frågorna var typ: "Har du stannat hemma (sjukskrivit dig, tagit ledigt) för att slippa gå till jobbet?" Jag svarade ja, och frågade i kommentarsfältet varför man annars skulle ta ledigt. Jävla nötter xD
Overkill Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Idag fyllde jag i medarbetarenketen på jobbet. En av frågorna var typ: "Har du stannat hemma (sjukskrivit dig, tagit ledigt) för att slippa gå till jobbet?" Jag svarade ja, och frågade i kommentarsfältet varför man annars skulle ta ledigt. Jävla nötter xD ENKETEN
Memphis Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Jag vet inte riktigt, men du ser ut som loa falkman. Nej, det är ju Dinkis som gör det.
Fidden Postat 5 maj 2011 Trådstartare Postat 5 maj 2011 Nej, det är ju Dinkis som gör det. jo men lite. som en blandning av en ung loa och micke h.
Overkill Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 pigmädvérg det kanske är en tautologi iofs... typ "åh! en kort dvärg!"
Fidden Postat 5 maj 2011 Trådstartare Postat 5 maj 2011 det kanske är en tautologi iofs... typ "åh! en kort dvärg!" en tautologi blir det väl inte förrän det blir en tautologi?
SadamJR Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 det kanske är en tautologi iofs... typ "åh! en kort dvärg!" Dvärgar ser säkert varandra som korta och långa.
Overkill Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 en tautologi blir det väl inte förrän det blir en tautologi? ja det är kanske sant. men det beror väl också på om man säger det flera gånger eller mer än en gång.
debatt Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Idag fyllde jag i medarbetarenketen på jobbet. En av frågorna var typ: "Har du stannat hemma (sjukskrivit dig, tagit ledigt) för att slippa gå till jobbet?" Jag svarade ja, och frågade i kommentarsfältet varför man annars skulle ta ledigt. Jävla nötter xD Vad fan svarade du så in i helvete dumt för? Du har missuppfattat frågan. De undrade ju om du BLUFFAT för att slippa jobba. Sparken nästa?
Recommended Posts