Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Motor motor motor från "Motor motor motor", 81, var bäst på den skivan. Kanske.

Fat girl var bäst bland B-sides.

Överlägset bäst var sammantaget:

"Lady in waiting" från skivan "The Movies" från 1975 utgiven av Firefly (A&M), producerad av Pete Gage.

☺️

Annons
Postat

<@Svartlock> vi har fått goda nyheter om pappa faktiskt

<@Svartlock> inte för jag vet nåt direkt

<@Svartlock> men de sa det var bra 😛

<@Akegata> men det är ju bra iaf

<@Svartlock> men typ att de tyckte den cancern han har är så lätt så de kunde börja med cellgift nu direkt

<@Svartlock> istället för att vänta tills de strålat klart

<@Svartlock> hjärtat stannar såfort man ska få reda på nåt

<hybreed> www.webcom.com/sknkwrks/subphoto.jpg vilken ful ubåt

heheheheehheheeh

Postat (redigerat)

Nu bytte jag avatar till en med större betydelse för mig än den förra. En stor kram till den som vet vem det är.

Redigerat av Memphis
Postat

Det är väl han Hans-Friedrich Nollenbuch eller vad han heter.

Nära ju! 😮 Första namnet rätt.

Postat

Nu bytte jag avatar till en med större betydelse för mig än den förra. En stor kram till den som vet vem det är.

Ser ut som han som sjöng i bandet forbes som kom sist i eurovisionschlaferfestivalen med låten beatles. Är det han?

Postat

Ja men han den där filmmusikern. Hans Hoppenstedtler.

Ah, då tänkte du alltså på rätt person, grymt!

Hans Zimmer. 🥰

Postat

Zimmer!

Sedär!? Nice Saddam. 😄

Det är dock en ungdomlig Zimmer för sådär 20 år sedan.

Postat

Ah, då tänkte du alltså på rätt person, grymt!

Hans Zimmer. 🥰

Det är ju den enda du nånsin nämner som förebild, såatte

Postat (redigerat)

Det är ju den enda du nånsin nämner som förebild, såatte

Ja, är väl iofs så kanske. 😛 Har dock fler favoriter av filmkompositörer, John Williams förstås, men sedan James Horner (Braveheart, Avatar), Howard Shore (Sagan om ringen), John Powell (Bourne Identity, Ace Age tex). Finns många sjukt duktiga verkligen, men har fastnat för Hans, hans musik har påverkat mig mest och hans personlighet är riktigt härlig.

Redigerat av Memphis
Postat

Ja, är väl iofs så kanske. 😛 Har dock fler favoriter av filmkompositörer, John Williams förstås, men sedan James Horner (Braveheart, Avatar), Howard Shore (Sagan om ringen), John Powell (Bourne Identity, Ace Age tex). Finns många sjukt duktiga verkligen, men har fastnat för Hans, hans musik har påverkat mig mest och hans personlighet är riktigt härlig.

Läste en intervju med honom för många år sen i keyboard och han hade 100 hårdvarusamplers i sin studio eller nåt åt det hållet.

Postat

Sedär!? Nice Saddam. 😄

Det är dock en ungdomlig Zimmer för sådär 20 år sedan.

Så hur tänker du leverera den där kramen?

Postat

Mycket bättre Dingis! Memphans kommer nog bli svårare att vänja sig vid, men ge det en dag!

(mest för att era två avatarer är lite lika eftersom båda är svartvita...)

Postat

Mycket bättre Dingis! Memphans kommer nog bli svårare att vänja sig vid, men ge det en dag!

(mest för att era två avatarer är lite lika eftersom båda är svartvita...)

Memphans är lite för lik Mickes egentligen. Men han är ju sällan här så det gör ju inte så mycket.

Postat (redigerat)

Så hur tänker du leverera den där kramen?

På en Längstas URL.

Om du nu förstås inte har vägarna förbi götet innan dess.

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.