debatt Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Motor motor motor från "Motor motor motor", 81, var bäst på den skivan. Kanske. Fat girl var bäst bland B-sides. Överlägset bäst var sammantaget: "Lady in waiting" från skivan "The Movies" från 1975 utgiven av Firefly (A&M), producerad av Pete Gage. ☺️
debatt Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Öht var "The Movies" med The Movies den bästa skivan med The Movies.
debatt Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Här är den där andra gruppen som också heter the Movies, som jag hittade: THE MOVIES US-band. "Missed opportunities". Gott mos.
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 <@Svartlock> vi har fått goda nyheter om pappa faktiskt <@Svartlock> inte för jag vet nåt direkt <@Svartlock> men de sa det var bra 😛 <@Akegata> men det är ju bra iaf <@Svartlock> men typ att de tyckte den cancern han har är så lätt så de kunde börja med cellgift nu direkt <@Svartlock> istället för att vänta tills de strålat klart <@Svartlock> hjärtat stannar såfort man ska få reda på nåt <hybreed> www.webcom.com/sknkwrks/subphoto.jpg vilken ful ubåt heheheheehheheeh
debatt Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 en del orkar inte ta in, eller kan inte eller vill inte eller är hjärndöda... då kan det bli så ☺️
Memphis Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 (redigerat) Nu bytte jag avatar till en med större betydelse för mig än den förra. En stor kram till den som vet vem det är. Redigerat 5 maj 2011 av Memphis
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Det är väl han Hans-Friedrich Nollenbuch eller vad han heter.
SadamJR Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Kan se om jag kan hitta någon annan lika deppig. Vad tyx om knyttet?
Memphis Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Det är väl han Hans-Friedrich Nollenbuch eller vad han heter. Nära ju! 😮 Första namnet rätt.
SadamJR Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Nu bytte jag avatar till en med större betydelse för mig än den förra. En stor kram till den som vet vem det är. Ser ut som han som sjöng i bandet forbes som kom sist i eurovisionschlaferfestivalen med låten beatles. Är det han?
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Nära ju! 😮 Första namnet rätt. Ja men han den där filmmusikern. Hans Hoppenstedtler.
Memphis Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Ja men han den där filmmusikern. Hans Hoppenstedtler. Ah, då tänkte du alltså på rätt person, grymt! Hans Zimmer. 🥰
Memphis Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Zimmer! Sedär!? Nice Saddam. 😄 Det är dock en ungdomlig Zimmer för sådär 20 år sedan.
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Ah, då tänkte du alltså på rätt person, grymt! Hans Zimmer. 🥰 Det är ju den enda du nånsin nämner som förebild, såatte
Memphis Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 (redigerat) Det är ju den enda du nånsin nämner som förebild, såatte Ja, är väl iofs så kanske. 😛 Har dock fler favoriter av filmkompositörer, John Williams förstås, men sedan James Horner (Braveheart, Avatar), Howard Shore (Sagan om ringen), John Powell (Bourne Identity, Ace Age tex). Finns många sjukt duktiga verkligen, men har fastnat för Hans, hans musik har påverkat mig mest och hans personlighet är riktigt härlig. Redigerat 5 maj 2011 av Memphis
SadamJR Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Ja, är väl iofs så kanske. 😛 Har dock fler favoriter av filmkompositörer, John Williams förstås, men sedan James Horner (Braveheart, Avatar), Howard Shore (Sagan om ringen), John Powell (Bourne Identity, Ace Age tex). Finns många sjukt duktiga verkligen, men har fastnat för Hans, hans musik har påverkat mig mest och hans personlighet är riktigt härlig. Läste en intervju med honom för många år sen i keyboard och han hade 100 hårdvarusamplers i sin studio eller nåt åt det hållet.
SadamJR Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Sedär!? Nice Saddam. 😄 Det är dock en ungdomlig Zimmer för sådär 20 år sedan. Så hur tänker du leverera den där kramen?
Overkill Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Mycket bättre Dingis! Memphans kommer nog bli svårare att vänja sig vid, men ge det en dag! (mest för att era två avatarer är lite lika eftersom båda är svartvita...)
Dingbats Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Mycket bättre Dingis! Memphans kommer nog bli svårare att vänja sig vid, men ge det en dag! (mest för att era två avatarer är lite lika eftersom båda är svartvita...) Memphans är lite för lik Mickes egentligen. Men han är ju sällan här så det gör ju inte så mycket.
Overkill Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 Argh! Grahns är ju också svartvit! Bara jag och Sadam som har färg.
Overkill Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 nu är det babel Kobra om true crime var riktigt bra och intressant.
Memphis Postat 5 maj 2011 Postat 5 maj 2011 (redigerat) Så hur tänker du leverera den där kramen? På en Längstas URL. Om du nu förstås inte har vägarna förbi götet innan dess. Redigerat 5 maj 2011 av Memphis
Recommended Posts