Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ja, typ att han lade in en stöd på hon tjejjen och de vaknade upp på morgonen pratande och inser att de är typ kusiner.

Ja, eller syskon.

Postat (redigerat)

Jag har en tand där fyllningen åker ut efter varje lagningsförsök.

Hur ska man komma tillrätta med det? Det är inget annat fel på den.

Blir ett återbesök igen snart.

Redigerat av debatt
Postat (redigerat)

Varför funkar inte direktlänkning av youtube nuförtiden?

Gör du en extern länk av det? Man ska bara klistra in adressen utan att göra något annat. För jag testade förhandsgranska din länk och det fungerade.

Hade faktiskt sett det klippet för längesedan. Sköna moves. 😆

Redigerat av Memphis
Postat

Gör du en extern länk av det? Man ska bara klistra in adressen utan att göra något annat. För jag testade förhandsgranska din länk och det fungerade.

Hade faktiskt sett det klippet för längesedan. Sköna moves. 😆

Jo, klippte bara in. Men det får bli en annan dags problem

Natti natti.

Postat (redigerat)

troligtvis för att det är .be kanseke?

Provade både den och den andra adressen.

nu funkar det. jaha.

Redigerat av laxlaxlax
Postat

Eller OKEJ men det är fan skitpinsamt.

En polare rakade ett hjärta på magen på mig på fyllan.. på maghåret. det var en rolig grej då men ser mest ut som jag blivit opererad eller nåt. Har så småningom börjat växa ut men nu fick jag den fixa idén att jag aaargh kunde raka det jämnt med håret runtomkring så det inte ser så jäkla kajko ut. Det blev inte så lyckat. Fan. Får strunta i simhallen på nån månad.

Menar du allvar är du sååå mycket svennigare än jag trodde du var... typ "hjälp, vad ska folk säga nu när jag trimmat maghåret 😮"

😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.