Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

(22.39.41) Dingbats: hate work too. for the first time in the history of the world, I'm not aiming for an A

(22.39.56) YngNghymru: 😮

(22.40.00) pthag: good

(22.40.09) pthag: of course, you should always aim for an A

(22.40.12) pthag: because why aim lower

(22.40.13) pthag: just

(22.40.16) pthag: don't throw very hard

(22.40.34) YngNghymru: good advice from pthag

Postat

Asså Killis, ni är ju typ nya Maskinen, Swedish house maffia. 😄

Men man skulle vart sjukt dålig om man lyckades få till något. Var ju valborg så alla har supit (detta var vid 13-14 så lagom tid med) och så är det redan världens göttigaste stämning. Sen spelade vi ju fet musik också.

Postat

Hur många gånger har du gjort något liknande? Det kanske är nästan det enda du sysslar med på dagarna.

Ungefär 27. Nej.

Postat

Är det du på bilden?

Alltså shiet. Du är typ lite min idol nu.

Nej det är inte jag, jag var inte med på så många. Enda jag var med på där publiken syns är den här:

229545_10150238497941011_656816010_9010435_2055602_n.jpg

Men där ser det inte lika kul ut.

Postat

FÖrresten, bra! Då är cirkeln sluten för du blev min när jag läste din blogg förut.

Så pass! Minns att du hade en musikblogg för ett par år sen, men det verkar ha runnit ut i sanden.

Postat

Så pass! Minns att du hade en musikblogg för ett par år sen, men det verkar ha runnit ut i sanden.

Men det var ju lame. Där var det ju mer bloggen som skapade en vilja snarare än att en vilja skapade en blogg.

Postat

Naaaaaaaaaaaajs! Borde fan gå! Var ligger det nu då...

Gärdet typ ja. Men det är ju härligt! Då är det utomhus också?

Postat

Men det var ju lame. Där var det ju mer bloggen som skapade en vilja snarare än att en vilja skapade en blogg.

Fast det är lite så här också. Bara att jag hittills lyckligtvis alltid hittat något att skriva om mer eller mindre regelbundet. Och så hjälper det ju såklart motivationen att jag visste att jag skulle ha ett par garanterade läsare redan från början, som jag haft brevkontakt med och läser deras bloggar och så.

Postat

Gärdet typ ja. Men det är ju härligt! Då är det utomhus också?

Det var gärdet alltså! Ja det kan bli skoj. Nej jag tror det är inomhus. Det är nån grej i Stockholm då som tidigare har varit i andra städer i hela världen (mest i Frankrike som jag fattade det som) när man typ spärrar av gator och parker och grejer och smäller upp PA:n och bara låter band och DJs och artister spela/uppträda för att fira all lokal musik. Nått åt det hållet iaf. Tekniska ska tydligen ha fett ljus och ljud vilket ju är kul och det kuliga med det väger upp för den tidiga tiden vi fick (17 tror jag). Nått sånt iaf. Tror (hoppas) ricardo har mer koll.

Postat

Jag har Focusrite Saffire Pro 40 och gillart skarpt. Finns nog lite fräsigare liknande i lite dyrare prisklass om man vill det.

Postat

Det var gärdet alltså! Ja det kan bli skoj. Nej jag tror det är inomhus. Det är nån grej i Stockholm då som tidigare har varit i andra städer i hela världen (mest i Frankrike som jag fattade det som) när man typ spärrar av gator och parker och grejer och smäller upp PA:n och bara låter band och DJs och artister spela/uppträda för att fira all lokal musik. Nått åt det hållet iaf. Tekniska ska tydligen ha fett ljus och ljud vilket ju är kul och det kuliga med det väger upp för den tidiga tiden vi fick (17 tror jag). Nått sånt iaf. Tror (hoppas) ricardo har mer koll.

Hur långt set får ni tror du? Låter asskoj. Bör inte finnas några hinder för mig att komma dit!

Postat

Grahn... jag rekommenderar E-mu 1616M PCI express.

Okej

Jag har Focusrite Saffire Pro 40 och gillart skarpt. Finns nog lite fräsigare liknande i lite dyrare prisklass om man vill det.

Okej

Postat

Hur långt set får ni tror du? Låter asskoj. Bör inte finnas några hinder för mig att komma dit!

Ingen aning men en timma säkert. Vore kul! Även om du inte kanske uppskattar musiken så kanske det är lite roligt se vad vi gör.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.