Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

jag överansträngde mitt knä på påskafton(!) och fick lägga ner min bantningskur på -1000kcal per dag.

men nu är jag bra igen. demensen har släppt och nu minns jag igen att kroppen behöver en massa näringsämnen för att fungera i hög belastning.

Full fart mot göteborgsvarvet igen.

😆

Postat

jag överansträngde mitt knä på påskafton(!) och fick lägga ner min bantningskur på -1000kcal per dag.

men nu är jag bra igen. demensen har släppt och nu minns jag igen att kroppen behöver en massa näringsämnen för att fungera i hög belastning.

Full fart mot göteborgsvarvet igen.

Ja men så är du ju inte riktigt frisk heller... 😑☺️😑😳 ...eller ja alltså 😕

Postat

Detta sades för exakt ett år sedan:

https://www.studio.se/index.php/topic/72218-den-allmaenna-snacktraaden-2010-del-1/page__view__findpost__p__1081457

Postat

Själv satsar jag mycket på depression och ångest, men skippar stressen. Man kan ju välja lite som man vill där.

Lite stress kanske vore bra för dej.

Postat

Detta sades för exakt ett år sedan:

https://www.studio.se/index.php/topic/72218-den-allmaenna-snacktraaden-2010-del-1/page__view__findpost__p__1081457

Du syftade på detta?

Snart är äppelkakan i ugnen 🥰😛😮🥰 :wub:

😆

Postat

Sen kommer det ju naturligtvis gå åt helvete eftersom jag inte börjar läsa ett program, utan lite gott och blandat så då kommer man hamna utanför allting.

Postat

Sen kommer det ju naturligtvis gå åt helvete eftersom jag inte börjar läsa ett program, utan lite gott och blandat så då kommer man hamna utanför allting.

Du kan väl börja spela innebandy? Då träffar man folk.

k9 (oregistrerad)
Postat

Ja det har varit mycket med den biten på sistone.. Overkill som drog till Berlin odiagnosticerad men med andningsproblem och huvudvärk. Pazo som sticker ut och super med feber och nu K9 som plötsligt börjar dricka 10 liter vatten om dagen. Missat nån? Debatt har ont i halsen, men det verkar vara kroniskt.

Säkert någon form av muterande data virus vi drabbats av... 😱

k9 (oregistrerad)
Postat

10 liter var kanske lite överdrivet men 7 liter är nog nära sanningen. Isbitstricket funkar fortfarande.

Och gud vad sköt det var att få något gjort i dag/natt med.. 😄

Postat

Säkert någon form av muterande data virus vi drabbats av... 😱

Vi är rätt bra på att ställa diagnos här på längsta. Vi prickade in den där diabetesen. Fick du nån medicin?

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

det enda märkliga är att du driver deras depression idag som en politisk fråga - var var du före 2006?

😳

Ha ha! Vilken tomte! Tycker han att det är mitt fel att folk är deprimerade nu, eller? 😳 Dessutom så hade det inlägget ju om vad som ofta drabbar dem som tvingas leva på bidrag. 😆

EDIT/nr 2. Lyckades med 5 stavfel i den korta meningen 😊

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

Vi är rätt bra på att ställa diagnos här på längsta. Vi prickade in den där diabetesen. Fick du nån medicin?

Näe! Pratade med en sköterska på telefon bara. Ska ta tester om inte mitt tillstånd förändras snart.. 😏

😳 Eller menar du mot dataviruset? :rolleyes:

k9 (oregistrerad)
Postat

Näe! Pratade med en sköterska på telefon bara. Ska ta tester om inte mitt tillstånd förändras snart.. 😏

k9 (oregistrerad)
Postat

k9 (oregistrerad)
Postat

aaaargh nu är jag med trött på mina duppelbostningar... 😱😠

k9 (oregistrerad)
Postat

😳

Ha ha! Vilken tomte! Tycker han att det är mitt fel att folk är deprimerade nu, eller? 😳 Dessutom så hade det inlägget ju om vad som ofta drabbar dem som tvingas leva på bidrag. 😆

EDIT/nr 2. Lyckades med 5 stavfel i den korta meningen 😊

*de korta meningarna*

k9 (oregistrerad)
Postat

men vahetterreeeeeehhh

såatteeeeh

gonatt

Mig också samma. Tack för maten och sov sött!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.