Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Kom förresten och tänka på "Svenskt musikliv när "svenskar" är en "minoritet" i landet"- tråden när min Irakiske frukthandlare önskade "Trevlig Valborg!" i lördags.

Vallhagen låste visst den tråden.

Postat

Kom förresten och tänka på "Svenskt musikliv när "svenskar" är en "minoritet" i landet"- tråden när min Irakiske frukthandlare önskade "Trevlig Valborg!" i lördags.

Kul tråd.

Postat

k9 - den varianten kan du bli av med!

i övrigt: man vänder ryggen till ett knappt dygn och med ens sätter konflikterna igång i en tråd.

Postat

Låsa trådar har jag aldrig förstått vitsen med, då kan de ligga gärna förpassas till Papperskorgen.

Postat

k9 - den varianten kan du bli av med!

i övrigt: man vänder ryggen till ett knappt dygn och med ens sätter konflikterna igång i en tråd.

Vilken tråd?

Postat

Från början av juni till slutet av augusti kommer jag ha ABSOLUT INGENTING att göra. Möjligtvis dö, eller kanske i alla fall försätta mig i någon form av standby. Lobotomera mig kanske vore nåt. Börja med heroin. Vet inte vad som är bäst att satsa på.

Postat

Jag tänkte på den där tråden med diskussionen med Double Penetration om Valet 2010.

Har själv skrivit nägra rader där. Vem är double penetration?

Postat

Från början av juni till slutet av augusti kommer jag ha ABSOLUT INGENTING att göra. Möjligtvis dö, eller kanske i alla fall försätta mig i någon form av standby. Lobotomera mig kanske vore nåt. Börja med heroin. Vet inte vad som är bäst att satsa på.

Sommarjobb? Åka nånstans?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.