Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Dingbats: har hon tackat nej eller vad var det jag läste om någon som var upptagen? Hon sa att hon jättegärna skulle kommit, men att hon måste på en släktgrej då som verkligen inte går att komma ifrån (och det är ingen lögn vet jag med 100% säkerhet). Segt. Men det positiva är ju iaf att hon var positivt inställd till det och hade kommit om hon kunnat.
debatt Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Hon sa att hon jättegärna skulle kommit, men att hon måste på en släktgrej då som verkligen inte går att komma ifrån (och det är ingen lögn vet jag med 100% säkerhet). Segt. Men det positiva är ju iaf att hon var positivt inställd till det och hade kommit om hon kunnat. Då kan jag byta ut min 🙁 gube mot en 🙂 gube.
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Då kan jag byta ut min 🙁 gube mot en 🙂 gube. Nej, det tycker jag inte. Vart finns gubben som betyder "sånt är livet"...
debatt Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Mempho... Nu är det väl fem inbördeskriguppgörelser i lilla Gbg på kort tid. 1. Kommer inte ihåg var det var. Guldheden? Gamlestaden? 2. Järntorget. 3. Erik Dahlbergsgatan, Vasastaden 4. Eriksberg/Lindholmen 5. Smycketorget BAJS!
debatt Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Nej, det tycker jag inte. Vart finns gubben som betyder "sånt är livet"... Det är denna 😐
Neosus Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Nej, det tycker jag inte. Vart finns gubben som betyder "sånt är livet"... Här!
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Det är denna 😐 Sedär. Nåja, vi kanske förhoppningsvis träffas i dagarna hur som helst lite beroende på vad som sker och så. DESSUTOM kanske Leeds tar hem FA-cupen om de bara vinner borta mot Man City och har bättre målskillnad än Chelsea! Det vore härligt att se.
Memphis Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Mempho... Nu är det väl fem inbördeskriguppgörelser i lilla Gbg på kort tid. 1. Kommer inte ihåg var det var. Guldheden? Gamlestaden? 2. Järntorget. 3. Erik Dahlbergsgatan, Vasastaden 4. Eriksberg/Lindholmen 5. Smycketorget BAJS! Vadå? Har jag missat nått? Gängkrig typ menar du? Vet bara om honom som sköts förra veckan, jag läser ändå väldigt mycket nyheter. 😳
Memphis Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 (redigerat) När tar man examen från längsta? Borde det inte vara dags snart? Jag har ju varit här skitlänge. Sen på klassåterträffen om femton år när jag inte dyker upp kan ni sitta och minnas mig som den där jobbiga dampkillen som kunde vara lite kul ibland men inte kunde komma över sig själv. Efter 10 år kan man ansöka om att ta ut längsta-examen. Men först efter en gedigen gedigen avhandling och man får då doktorstitel. Är du nära? Redigerat 2 maj 2011 av Memphis
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Efter 10 år kan man ansöka om att ta ut längsta-examen. Men först efter en gedigen gedigen avhandling och man får då doktorstitel. Är du nära? Då har jag fyra år kvar. Fan. Och man får inte ens CSN fört.
Memphis Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Då har jag fyra år kvar. Fan. Och man får inte ens CSN fört. Beror ju på att det är ett musikforum och de anser att man ska försörja sig som musiker. Ett skämt är vad det är.
SadamJR Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Sedär. Nåja, vi kanske förhoppningsvis träffas i dagarna hur som helst lite beroende på vad som sker och så. DESSUTOM kanske Leeds tar hem FA-cupen om de bara vinner borta mot Man City och har bättre målskillnad än Chelsea! Det vore härligt att se. Målskillnad?
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Dingis: bummer men ändå inte så det blir en 🙂 ändå. Då blir det en 🙁 och en 🙂, det verkar rimligt. Nu sitter jag bara så smått och grämer mig över att jag inte skrev en smiley i mitt sista meddelande till henne i den konversationen. Såna världsavgörande detaljer kan man ägna sig åt vetni.
CHAE Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Du Grahn... Den där skrämde mig rejält 😠 Usch och fy! Du får INTE se hur filmen slutar!!!
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Beror ju på att det är ett musikforum och de anser att man ska försörja sig som musiker. Ett skämt är vad det är. Det är rent ut sagt SKANDAL. Så här skulle det aldrig få gå till med en röd regering. Det är hon jävla Adelsohn Liljeroth som vill få alla kulturutövare att bli entreprenörer och så ska man inte få några bidrag ens om man är som mest behövande. Hur FAN har de tänkt sig att man ska kunna försörja sig under sin tid på forumet när musikbranschen ser ut som den gör och knappt ens toppskicktet tjänar några pengar, det är skandal är vad det är, så får det fan inte gå till. NU JÄVLAR
CHAE Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Jag tammefan ääääälskar timpelt's inlägg 🥰 Allt från passiva/aktiva högtalare, powermixer (som vare sig är en Mackie eller Yamaha) till radiostudiobygge 😆 ☺️ 😕 Nej, CHAE man får INTE skratta åt andras okunskap. Nu blir det skämskudden för mig alltså.
Neosus Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Nej, CHAE man får INTE skratta åt andras okunskap. Nu blir det skämskudden för mig alltså. Skratta på du de e ingen som skvallrar. 😄
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Nu ska jag lägga mig och fundera lite över hur fantastiskt det är att aldrig bli nöjd! Hejhej
SadamJR Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Det är rent ut sagt SKANDAL. Så här skulle det aldrig få gå till med en röd regering. Det är hon jävla Adelsohn Liljeroth som vill få alla kulturutövare att bli entreprenörer och så ska man inte få några bidrag ens om man är som mest behövande. Hur FAN har de tänkt sig att man ska kunna försörja sig under sin tid på forumet när musikbranschen ser ut som den gör och knappt ens toppskicktet tjänar några pengar, det är skandal är vad det är, så får det fan inte gå till. NU JÄVLAR Vi borde få livslång konstnärslön allihop.
CHAE Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Skratta på du de e ingen som skvallrar. 😄 "I längsta är det ingen som hör dig skratta" typ?
CHAE Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Vi borde få livslång konstnärslön allihop. Det är i sådana fall ni veteraner som får dela på den kakan. Jag trivs med min usk-lön 🙂 och eventuella sidoinkomster. Dessutom lär jag aldrig någonsin i helvete bli veteran... jag är för seg med att posta/hjälpa/ranta/delta i forumfestivaler/whatever.
debatt Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Sedär. Nåja, vi kanske förhoppningsvis träffas i dagarna hur som helst lite beroende på vad som sker och så. DESSUTOM kanske Leeds tar hem FA-cupen om de bara vinner borta mot Man City och har bättre målskillnad än Chelsea! Det vore härligt att se. Eehhh.... jag har väldigt mycket att göra nu framöver, men... Leeds är utslagna för längesedan i FA Cupen. Målskillnad har ingen betydelse i en Cup-turnering. Håller dock med om essensen i ditt budskap.
debatt Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 (redigerat) Det är rent ut sagt SKANDAL. Så här skulle det aldrig få gå till med en röd regering. Det är hon jävla Adelsohn Liljeroth som vill få alla kulturutövare att bli entreprenörer och så ska man inte få några bidrag ens om man är som mest behövande. Hur FAN har de tänkt sig att man ska kunna försörja sig under sin tid på forumet när musikbranschen ser ut som den gör och knappt ens toppskicktet tjänar några pengar, det är skandal är vad det är, så får det fan inte gå till. NU JÄVLAR Alla kulturutövare ÄR väl redan egna företagare, eller vad menar du? Bidrag är inte någon lösning. Konstnärslön och författarlön finns väl inte. Redigerat 2 maj 2011 av debatt
Recommended Posts