SadamJR Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Snälla någon lägg dit massa Lightning Bolt. Vad kallar man sån musik?
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Vad kallar man sån musik? vet inte, typ noise-nåt "Bra som fan" också
SadamJR Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 det blir ju liksom en ståndpunkt att det är för dyrt med 99:- i månaden, och i förlängningen att jag inte tycker att musiker borde ha betalt. men egentligen är jag bara snål. och lat. en mycket sympatisk kombination. Dom har nåt billigare erbjudande nu 40 spänn ca.
SadamJR Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 vet inte, typ noise-nåt "Bra som fan" också Lite småstökigt var det allt.
Memphis Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Tyckte du inte ens om jackson browne? Alltså, som sagt, är ju helt okej musik, men lite för poppigt, hurtigt på något sätt. Men var en fin låt, speciellt violinpartiet.
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 nunununununu straxstrax trycker jag skicka på inbjudan tillna snartsnart...iiiiiihhhh
SadamJR Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Alltså, som sagt, är ju helt okej musik, men lite för poppigt, hurtigt på något sätt. Men var en fin låt, speciellt violinpartiet. Nu är det snart ett program på kunskapskanalen om huruvida vissa raser är intelligentare än andra.
Memphis Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Nu är det snart ett program på kunskapskanalen om huruvida vissa raser är intelligentare än andra. Okej, ska titta efter dig.
Fidden Postat 2 maj 2011 Trådstartare Postat 2 maj 2011 Dom har nåt billigare erbjudande nu 40 spänn ca. det är fortfarande dyrare än gratis.
Memphis Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Kiss and say goodbye med Kate och anna McGarrigle var iofs rätt skön.
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Nu är det snart ett program på kunskapskanalen om huruvida vissa raser är intelligentare än andra. "Den riktiga subsahariska blånegern är till sin natur som en korsning mellan ett oansvarigt, glatt och sorglöst barn, nån slags sävlig skogsapa och en impulsiv, grym och bestialisk djävul." lite så?
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Votre message a été envoyé. kadungkadungkadung nu är det vinna eller försvinna
SadamJR Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 "Den riktiga subsahariska blånegern är till sin natur som en korsning mellan ett oansvarigt, glatt och sorglöst barn, nån slags sävlig skogsapa och en impulsiv, grym och bestialisk djävul." lite så? Nä. Det handlar om iq-tester.
debatt Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 grattis till 104000 inlägg DE SOM INTE SER KAN ANVÄNDA GÅNGER 400.
debatt Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Nä. Det handlar om iq-tester. Det senaste nu är iq-tester inte mäter intelligens utan motivation. När man belönade deltagarna så presterade de mycket bättre. De som styrs av belöningar har dåliga resultat utan belöning. De blir inte motiverade. De som inte lever sitt liv för njutningsmaximering har höga iq-resultat ändå, utan belöning som motivationsfaktor.
debatt Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Vad trögt Internet är nu, speciellt på detta forum. Hakar upp sig HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELA tiden. Trots att mottagningssignalen är i topp här.
CHAE Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Dingbats: har hon tackat nej eller vad var det jag läste om någon som var upptagen?
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 När tar man examen från längsta? Borde det inte vara dags snart? Jag har ju varit här skitlänge. Sen på klassåterträffen om femton år när jag inte dyker upp kan ni sitta och minnas mig som den där jobbiga dampkillen som kunde vara lite kul ibland men inte kunde komma över sig själv.
Recommended Posts