Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Lite jobbigt att många tror att jag och hon är inofficiellt tillsammans, speciellt nu när vi ska ut och resa ihop. Såatte, då får väl folk tro det.

Postat

Lite jobbigt att många tror att jag och hon är inofficiellt tillsammans, speciellt nu när vi ska ut och resa ihop. Såatte, då får väl folk tro det.

Byt ut "tror" mot "tycker", alternativt "bestämt".

Postat (redigerat)

Saddam, har lyssnat mer på dina låtar du lagt till men tyvärr var inte nån min kopp choklad so to speak. Alltså helt okej musik iaf, kul att du deltar i längstalistan!

Redigerat av Memphis
Postat

Byt ut "tror" mot "tycker", alternativt "bestämt".

Okej, skulle jag kunna göra, men orkar in´t.

Postat

Alltså, varför är inte Slej här längre. 🙁

Har har väl hittat det där IRL eller vad det heter. xD

Postat

Saddam, har lyssnat mer på dina låtar du lagt till men tyvärr var inte nån min kopp choklad so to speak. Alltså helt okej musik iaf, kul att du deltar i längstalistan!

Ska ta bort dom och lägga dit nya.

Postat

Ska ta bort dom och lägga dit nya.

Varför det?? Behöver du absolut inte göra, gött me mycket musik där som återspeglar längstas musikinfluenser.

Postat

Om jag ska typ lägga dit nån typ musik så blir det isåfaaaaall tyyyyyp musik som INGEEEEEeeen gillar typ...jaaaag veeeet inteeeeeeeeeeeeee.

typ. 😕

Postat

jag har slutat med spotify. det är visst inte pk att göra det just nu, men vafan.

Postat

jag har slutat med spotify. det är visst inte pk att göra det just nu, men vafan.

Det kan väl fan aldrig vara o-pk att inte använda en viss kommersiell produkt.

Eller jag kanske blandade ihop det med kk... kommunistiskt korrekt.

Postat

Det kan väl fan aldrig vara o-pk att inte använda en viss kommersiell produkt.

Eller jag kanske blandade ihop det med kk... kommunistiskt korrekt.

det blir ju liksom en ståndpunkt att det är för dyrt med 99:- i månaden, och i förlängningen att jag inte tycker att musiker borde ha betalt.

men egentligen är jag bara snål. och lat. en mycket sympatisk kombination.

Postat

det blir ju liksom en ståndpunkt att det är för dyrt med 99:- i månaden, och i förlängningen att jag inte tycker att musiker borde ha betalt.

men egentligen är jag bara snål. och lat. en mycket sympatisk kombination.

Om man nu måste blanda in en ståndpunkt i det kan det ju vara att Spotify är äckligt och motbjudande. Men det är väl ganska o-pk iofs.

Postat

Om jag ska typ lägga dit nån typ musik så blir det isåfaaaaall tyyyyyp musik som INGEEEEEeeen gillar typ...jaaaag veeeet inteeeeeeeeeeeeee.

typ. 😕

meeh, bara kör Grahn.

Postat

Om man nu måste blanda in en ståndpunkt i det kan det ju vara att Spotify är äckligt och motbjudande. Men det är väl ganska o-pk iofs.

vi kör på det tycker jag.

Postat

Varför det?? Behöver du absolut inte göra, gött me mycket musik där som återspeglar längstas musikinfluenser.

Tyckte du inte ens om jackson browne?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.