Memphis Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Lite jobbigt att många tror att jag och hon är inofficiellt tillsammans, speciellt nu när vi ska ut och resa ihop. Såatte, då får väl folk tro det.
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Lite jobbigt att många tror att jag och hon är inofficiellt tillsammans, speciellt nu när vi ska ut och resa ihop. Såatte, då får väl folk tro det. Byt ut "tror" mot "tycker", alternativt "bestämt".
Memphis Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 (redigerat) Saddam, har lyssnat mer på dina låtar du lagt till men tyvärr var inte nån min kopp choklad so to speak. Alltså helt okej musik iaf, kul att du deltar i längstalistan! Redigerat 2 maj 2011 av Memphis
Memphis Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Byt ut "tror" mot "tycker", alternativt "bestämt". Okej, skulle jag kunna göra, men orkar in´t.
Memphis Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Alltså, varför är inte Slej här längre. 🙁 Har har väl hittat det där IRL eller vad det heter. xD
SadamJR Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Saddam, har lyssnat mer på dina låtar du lagt till men tyvärr var inte nån min kopp choklad so to speak. Alltså helt okej musik iaf, kul att du deltar i längstalistan! Ska ta bort dom och lägga dit nya.
Memphis Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Ska ta bort dom och lägga dit nya. Varför det?? Behöver du absolut inte göra, gött me mycket musik där som återspeglar längstas musikinfluenser.
Neosus Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Om jag ska typ lägga dit nån typ musik så blir det isåfaaaaall tyyyyyp musik som INGEEEEEeeen gillar typ...jaaaag veeeet inteeeeeeeeeeeeee. typ. 😕
Fidden Postat 2 maj 2011 Trådstartare Postat 2 maj 2011 jag har slutat med spotify. det är visst inte pk att göra det just nu, men vafan.
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 jag har slutat med spotify. det är visst inte pk att göra det just nu, men vafan. Det kan väl fan aldrig vara o-pk att inte använda en viss kommersiell produkt. Eller jag kanske blandade ihop det med kk... kommunistiskt korrekt.
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 eller ak, anarkistiskt korrekt, eller kisa, korrekt i största allmänhet
Fidden Postat 2 maj 2011 Trådstartare Postat 2 maj 2011 Det kan väl fan aldrig vara o-pk att inte använda en viss kommersiell produkt. Eller jag kanske blandade ihop det med kk... kommunistiskt korrekt. det blir ju liksom en ståndpunkt att det är för dyrt med 99:- i månaden, och i förlängningen att jag inte tycker att musiker borde ha betalt. men egentligen är jag bara snål. och lat. en mycket sympatisk kombination.
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 det blir ju liksom en ståndpunkt att det är för dyrt med 99:- i månaden, och i förlängningen att jag inte tycker att musiker borde ha betalt. men egentligen är jag bara snål. och lat. en mycket sympatisk kombination. Om man nu måste blanda in en ståndpunkt i det kan det ju vara att Spotify är äckligt och motbjudande. Men det är väl ganska o-pk iofs.
Memphis Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Om jag ska typ lägga dit nån typ musik så blir det isåfaaaaall tyyyyyp musik som INGEEEEEeeen gillar typ...jaaaag veeeet inteeeeeeeeeeeeee. typ. 😕 meeh, bara kör Grahn.
Fidden Postat 2 maj 2011 Trådstartare Postat 2 maj 2011 Om man nu måste blanda in en ståndpunkt i det kan det ju vara att Spotify är äckligt och motbjudande. Men det är väl ganska o-pk iofs. vi kör på det tycker jag.
Neosus Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 jameeeen okeeej då alltså jaaag tycker så hääääär vaaa aatttttt....eeeeh.. Ja venne!
Fidden Postat 2 maj 2011 Trådstartare Postat 2 maj 2011 har fått ner temperaturen till 15,6 grader nu. Snart kan jag sova.
SadamJR Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Varför det?? Behöver du absolut inte göra, gött me mycket musik där som återspeglar längstas musikinfluenser. Tyckte du inte ens om jackson browne?
Recommended Posts