Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Nu snöar det här. Stora jävla flingor. Jag hörde det på extrainsatta Rapport.
Overkill Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Nu blir jag sådär rädd att folk inte fattar när jag copy-pastar igen... 😄
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Så har mormorn hennes dött oxå... äh kör ändå, hon verkar inte så ledsen.
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Idag frågade en tjej om jag hade barn och då sa jag nej. Då skämtade en annan tjej och sa att jag inte kunde veta säkert. Kopplade inte först, men sa "jaa..." sen. Kunde skrikit "NEJ DET ÄR INTE MÖJLIGT ENS I TEORIN OM INTE TYP NÅGOT PSYKO TAGIT SIG IN I MITT RUM NÄR JAG SOV OCH RUNKAT AV MIG NER I ETT PROVRÖR" men avstod.
Overkill Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Gjorde en fet låt nu under eftermiddagen/kvällen. Hoppas innerligt att jag fortfarande kommer tycka den är bra imorgon. Annars brukar det ofta vara så att man pillar lite och så tycker man det är skitbra sen dagen efter är det inte alls så bra som man mindes det. Men den här gången tror jag faktiskt det.
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Gjorde en fet låt nu under eftermiddagen/kvällen. Hoppas innerligt att jag fortfarande kommer tycka den är bra imorgon. Annars brukar det ofta vara så att man pillar lite och så tycker man det är skitbra sen dagen efter är det inte alls så bra som man mindes det. Men den här gången tror jag faktiskt det. Ibland händer det mig att jag pillar lite och tycker det låter skit, så jag lägger av, och sen dan efter låter det helt okej ändå.
Overkill Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Ibland händer det mig att jag pillar lite och tycker det låter skit, så jag lägger av, och sen dan efter låter det helt okej ändå. Ja. Men om det låter "okej" så kommer man ju ingen vart här i livet.
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Ja. Men om det låter "okej" så kommer man ju ingen vart här i livet. Okej som i "Okej 🙂" inte "Okej 😑". Det tycker jag är okej.
Overkill Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Okej som i "Okej 🙂" inte "Okej 😑". Det tycker jag är okej. Fattar inte riktigt skillnaden. Man vill ju att det ska låta bra och snyggt, inte medelmåttigt och okej ("🙂"/"😑").
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Fattar inte riktigt skillnaden. Man vill ju att det ska låta bra och snyggt, inte medelmåttigt och okej ("🙂"/"😑"). Jag är nöjd så länge jag är 80-90% nöjd med något. Bättre än så är meningslöst att försöka eftersträva. Då får man ingenting gjort.
Fidden Postat 2 maj 2011 Trådstartare Postat 2 maj 2011 Jag är nöjd så länge jag är 80-90% nöjd med något. Bättre än så är meningslöst att försöka eftersträva. Då får man ingenting gjort. 80% nöjd gör dig 100% nöjd. Ta det ett steg längre, så kan du gå ner på 60%.
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 (redigerat) 80% nöjd gör dig 100% nöjd. Ta det ett steg längre, så kan du gå ner på 60%. Nej, 64% blir det då. EDIT: Där räddade du dig med nöd och näppe. Redigerat 2 maj 2011 av Dingbats
Overkill Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 En tjej som var min fadder när jag började på universitet fick precis praktik på FN i New York. vadå avundsjuk hehe
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 En tjej som var min fadder när jag började på universitet fick precis praktik på FN i New York. vadå avundsjuk hehe Du får skaffa någon att bli fadder åt.
Overkill Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Du får skaffa någon att bli fadder åt. Har jag ju redan varit.
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Har jag ju redan varit. Då borde du ha ditt på det torra dårå...
Fidden Postat 2 maj 2011 Trådstartare Postat 2 maj 2011 En tjej som var min fadder när jag började på universitet fick precis praktik på FN i New York. vadå avundsjuk hehe En tjej som var min fadder när jag började på universitetet ska börja på min avdelning på måndag. "Hon med sår på näsan" är vår personalchefs benämning på henne. Undrar vad hon kallade mig. "Killen med tänderna from hell" kanske.
Fidden Postat 2 maj 2011 Trådstartare Postat 2 maj 2011 förresten, finns det någon anledning till att du skrev universitet i obestämd form? har du gått på flera?
Overkill Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 förresten, finns det någon anledning till att du skrev universitet i obestämd form? har du gått på flera? är nog mest för att jag brukar tappa bort mig där i slutet av ordet när det är i plural. tetet
Fidden Postat 2 maj 2011 Trådstartare Postat 2 maj 2011 Universitetetet brukar jag nog säga när jag i sällsynta fall använder min verbala (o)förmåga.
Fidden Postat 2 maj 2011 Trådstartare Postat 2 maj 2011 eller ja, verbal förmåga kan kanske vara skriftlig också... men men.
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 This is kreeeejsi! vem vågar gå på fest med massa folk man inte känner 30 mil hemifrån lixxxom meeeeeen låt gå
Recommended Posts