Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Idag frågade en tjej om jag hade barn och då sa jag nej. Då skämtade en annan tjej och sa att jag inte kunde veta säkert. Kopplade inte först, men sa "jaa..." sen. Kunde skrikit "NEJ DET ÄR INTE MÖJLIGT ENS I TEORIN OM INTE TYP NÅGOT PSYKO TAGIT SIG IN I MITT RUM NÄR JAG SOV OCH RUNKAT AV MIG NER I ETT PROVRÖR" men avstod.

Postat

Gjorde en fet låt nu under eftermiddagen/kvällen. Hoppas innerligt att jag fortfarande kommer tycka den är bra imorgon. Annars brukar det ofta vara så att man pillar lite och så tycker man det är skitbra sen dagen efter är det inte alls så bra som man mindes det. Men den här gången tror jag faktiskt det.

Postat

Gjorde en fet låt nu under eftermiddagen/kvällen. Hoppas innerligt att jag fortfarande kommer tycka den är bra imorgon. Annars brukar det ofta vara så att man pillar lite och så tycker man det är skitbra sen dagen efter är det inte alls så bra som man mindes det. Men den här gången tror jag faktiskt det.

Ibland händer det mig att jag pillar lite och tycker det låter skit, så jag lägger av, och sen dan efter låter det helt okej ändå.

Postat

Ibland händer det mig att jag pillar lite och tycker det låter skit, så jag lägger av, och sen dan efter låter det helt okej ändå.

Ja. Men om det låter "okej" så kommer man ju ingen vart här i livet.

Postat

Ja. Men om det låter "okej" så kommer man ju ingen vart här i livet.

Okej som i "Okej 🙂" inte "Okej 😑". Det tycker jag är okej.

Postat

Okej som i "Okej 🙂" inte "Okej 😑". Det tycker jag är okej.

Fattar inte riktigt skillnaden. Man vill ju att det ska låta bra och snyggt, inte medelmåttigt och okej ("🙂"/"😑").

Postat

Fattar inte riktigt skillnaden. Man vill ju att det ska låta bra och snyggt, inte medelmåttigt och okej ("🙂"/"😑").

Jag är nöjd så länge jag är 80-90% nöjd med något. Bättre än så är meningslöst att försöka eftersträva. Då får man ingenting gjort.

Postat

Jag är nöjd så länge jag är 80-90% nöjd med något. Bättre än så är meningslöst att försöka eftersträva. Då får man ingenting gjort.

80% nöjd gör dig 100% nöjd. Ta det ett steg längre, så kan du gå ner på 60%.

Postat (redigerat)

80% nöjd gör dig 100% nöjd. Ta det ett steg längre, så kan du gå ner på 60%.

Nej, 64% blir det då.

EDIT: Där räddade du dig med nöd och näppe.

Redigerat av Dingbats
Postat

En tjej som var min fadder när jag började på universitet fick precis praktik på FN i New York. vadå avundsjuk hehe

Du får skaffa någon att bli fadder åt.

Postat

En tjej som var min fadder när jag började på universitet fick precis praktik på FN i New York. vadå avundsjuk hehe

En tjej som var min fadder när jag började på universitetet ska börja på min avdelning på måndag. "Hon med sår på näsan" är vår personalchefs benämning på henne. Undrar vad hon kallade mig. "Killen med tänderna from hell" kanske.

Postat

förresten, finns det någon anledning till att du skrev universitet i obestämd form? har du gått på flera?

Postat

förresten, finns det någon anledning till att du skrev universitet i obestämd form? har du gått på flera?

är nog mest för att jag brukar tappa bort mig där i slutet av ordet när det är i plural. tetet

Postat

Universitetetet brukar jag nog säga när jag i sällsynta fall använder min verbala (o)förmåga.

Postat

This is kreeeejsi!

vem vågar gå på fest med massa folk man inte känner 30 mil hemifrån lixxxom

meeeeeen låt gå

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.