SadamJR Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Nu är det lite drygt för vi gjorde ju två remixer åt lilla sällskapet och den vi blev nöjda med är den som inte hamnade på spotify. Länk?
SadamJR Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Nämen va i helvete jag har glömt koka mig en kopp kaffe idag. 🤪 Syrran får huvudvärk om hon inte får sitt kaffe.
SadamJR Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 (redigerat) Field music på längstalistan är riktigt bra. Bröderna i bandet har egna band oxå. La in en låt med ett av dom; the week that was. Redigerat 2 maj 2011 av SadamJR
SadamJR Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Nu är det lite drygt för vi gjorde ju två remixer åt lilla sällskapet och den vi blev nöjda med är den som inte hamnade på spotify. Så då levererar ni bara en remix nästa gång.
k9 (oregistrerad) Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Tror jag går och hänger mig snart... eller så sover jag bara tills i morgon och hoppas på en bättre dag...
Fidden Postat 2 maj 2011 Trådstartare Postat 2 maj 2011 Tror jag går och hänger mig snart... eller så sover jag bara tills i morgon och hoppas på en bättre dag... Det är bra, man ska ge sig hän åt saker.
SadamJR Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Tror jag går och hänger mig snart... eller så sover jag bara tills i morgon och hoppas på en bättre dag... Jo, det gäller att hänga i.
Fidden Postat 2 maj 2011 Trådstartare Postat 2 maj 2011 biblioteket - en plats där man hänger sig jag går fan inte till bibblan när jag vill hänge mig. går hellre och hänger mig.
Neosus Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 [#103128] Vi har begränsat antalet inlägg du kan posta inom en viss tid. Vänta 20 sekunder med att posta ett svar i en tråd. 😠
SadamJR Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Om man inte kan skratta åt sej själv kanske man ska va glad om alla andra skrattar åt en.
k9 (oregistrerad) Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 se där ja ..eller ja. Jo.. se där. Ja. Men du pekade år två olika håll nu.. 😕
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Om man inte kan skratta åt sej själv kan man ju kanske prova med abborre.
k9 (oregistrerad) Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 [#103128] Vi har begränsat antalet inlägg du kan posta inom en viss tid. Vänta 20 sekunder med att posta ett svar i en tråd. 😠 Jag brukar ju få posta hejvilt ibland. Orättvist.. ☺️
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Ja, nu är äntligen Bin Ladin DÖD. Dom hittade huset där han har gömmt sig, dock har dom tydligen haft det på känn i över ett år. Barack Obama bestämmde förra veckan att dom skulle göra det, personligen tycker jag fortfarande inte att han kan få ”bestämma” om han ska dö och det ska vara OK, lagligt..? :S Han ska väll tas in till fängelse, för dödsstraff är väll inte lagligt i USA, eller..? Givetvis förtjänar han sin död men samtidigt inte, en död kan väll bara nästan av en befrielse om man levt i skräck/ gömmd flera år av sitt liv? Tycker inte Barack Obama har rätt att bestämma någon annan död! Han borde ha satts i fängelse och torterats av dom andra i fängelset eller något.. Dock kan jag tänka mig att även det kan ha sina konsekvenser eftersom han har säkert männsikor som gör allt för att hjälpa honom ut och på något sätt lyckats..? Eller vad tror ni? . OBS: Dock är ju inte terroattakerna utrotade, al-Qaida som Bin Ladin skapade lever ju fortfarande vidare – men hoppas hans död bidrog till en minskning av det hela? Vad tror ni kommer hända?
k9 (oregistrerad) Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Styrkorna hade väl i uppdrag att gripa honom När han sedan gjorde motstånd så hade de kanske rätt att fimpa snubben, eller? 😕
k9 (oregistrerad) Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Det lär ju dyka upp en ny gaphals snart igen 🙁 Jo så blir det nog tyvärr...
Dingbats Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Nu blir jag sådär rädd att folk inte fattar när jag copy-pastar igen...
SadamJR Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Ja, nu är äntligen Bin Ladin DÖD. Dom hittade huset där han har gömmt sig, dock har dom tydligen haft det på känn i över ett år. Barack Obama bestämmde förra veckan att dom skulle göra det, personligen tycker jag fortfarande inte att han kan få ”bestämma” om han ska dö och det ska vara OK, lagligt..? :S Han ska väll tas in till fängelse, för dödsstraff är väll inte lagligt i USA, eller..? Givetvis förtjänar han sin död men samtidigt inte, en död kan väll bara nästan av en befrielse om man levt i skräck/ gömmd flera år av sitt liv? Tycker inte Barack Obama har rätt att bestämma någon annan död! Han borde ha satts i fängelse och torterats av dom andra i fängelset eller något.. Dock kan jag tänka mig att även det kan ha sina konsekvenser eftersom han har säkert männsikor som gör allt för att hjälpa honom ut och på något sätt lyckats..? Eller vad tror ni? . OBS: Dock är ju inte terroattakerna utrotade, al-Qaida som Bin Ladin skapade lever ju fortfarande vidare – men hoppas hans död bidrog till en minskning av det hela? Vad tror ni kommer hända? Nu snöar det här. Stora jävla flingor.
Recommended Posts