Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu är det lite drygt för vi gjorde ju två remixer åt lilla sällskapet och den vi blev nöjda med är den som inte hamnade på spotify.

Länk?

Annons
Postat (redigerat)

Field music på längstalistan är riktigt bra. Bröderna i bandet har egna band oxå. La in en låt med ett av dom; the week that was.

Redigerat av SadamJR
Postat

Nu är det lite drygt för vi gjorde ju två remixer åt lilla sällskapet och den vi blev nöjda med är den som inte hamnade på spotify.

Så då levererar ni bara en remix nästa gång.

k9 (oregistrerad)
Postat

Tror jag går och hänger mig snart... eller så sover jag bara tills i morgon och hoppas på en bättre dag... :rolleyes:

Postat

Tror jag går och hänger mig snart... eller så sover jag bara tills i morgon och hoppas på en bättre dag... :rolleyes:

Det är bra, man ska ge sig hän åt saker.

Postat

Jo, det gäller att hänga i.

Postat

biblioteket - en plats där man hänger sig

jag går fan inte till bibblan när jag vill hänge mig. går hellre och hänger mig.

k9 (oregistrerad)
Postat

Gott med mat... vart en helt ny dag redan.. ☺️

Postat

[#103128] Vi har begränsat antalet inlägg du kan posta inom en viss tid. Vänta 20 sekunder med att posta ett svar i en tråd. 😠

k9 (oregistrerad)
Postat

se där ja

..eller ja.

Jo.. se där.

Ja.

Men du pekade år två olika håll nu.. 😕

k9 (oregistrerad)
Postat

[#103128] Vi har begränsat antalet inlägg du kan posta inom en viss tid. Vänta 20 sekunder med att posta ett svar i en tråd. 😠

Jag brukar ju få posta hejvilt ibland. Orättvist.. ☺️

Postat

Ja, nu är äntligen Bin Ladin DÖD. Dom hittade huset där han har gömmt sig, dock har dom tydligen haft det på känn i över ett år. Barack Obama bestämmde förra veckan att dom skulle göra det, personligen tycker jag fortfarande inte att han kan få ”bestämma” om han ska dö och det ska vara OK, lagligt..? :S Han ska väll tas in till fängelse, för dödsstraff är väll inte lagligt i USA, eller..?

Givetvis förtjänar han sin död men samtidigt inte, en död kan väll bara nästan av en befrielse om man levt i skräck/ gömmd flera år av sitt liv? Tycker inte Barack Obama har rätt att bestämma någon annan död!

Han borde ha satts i fängelse och torterats av dom andra i fängelset eller något.. Dock kan jag tänka mig att även det kan ha sina konsekvenser eftersom han har säkert männsikor som gör allt för att hjälpa honom ut och på något sätt lyckats..? Eller vad tror ni?

.

OBS: Dock är ju inte terroattakerna utrotade, al-Qaida som Bin Ladin skapade lever ju fortfarande vidare – men hoppas hans död bidrog till en minskning av det hela? Vad tror ni kommer hända?

Postat

Det lär ju dyka upp en ny gaphals snart igen 🙁

k9 (oregistrerad)
Postat

Styrkorna hade väl i uppdrag att gripa honom När han sedan gjorde motstånd så hade de kanske rätt att fimpa snubben, eller? 😕

k9 (oregistrerad)
Postat

Det lär ju dyka upp en ny gaphals snart igen 🙁

Jo så blir det nog tyvärr...

Postat

Ja, nu är äntligen Bin Ladin DÖD. Dom hittade huset där han har gömmt sig, dock har dom tydligen haft det på känn i över ett år. Barack Obama bestämmde förra veckan att dom skulle göra det, personligen tycker jag fortfarande inte att han kan få ”bestämma” om han ska dö och det ska vara OK, lagligt..? :S Han ska väll tas in till fängelse, för dödsstraff är väll inte lagligt i USA, eller..?

Givetvis förtjänar han sin död men samtidigt inte, en död kan väll bara nästan av en befrielse om man levt i skräck/ gömmd flera år av sitt liv? Tycker inte Barack Obama har rätt att bestämma någon annan död!

Han borde ha satts i fängelse och torterats av dom andra i fängelset eller något.. Dock kan jag tänka mig att även det kan ha sina konsekvenser eftersom han har säkert männsikor som gör allt för att hjälpa honom ut och på något sätt lyckats..? Eller vad tror ni?

.

OBS: Dock är ju inte terroattakerna utrotade, al-Qaida som Bin Ladin skapade lever ju fortfarande vidare – men hoppas hans död bidrog till en minskning av det hela? Vad tror ni kommer hända?

Nu snöar det här. Stora jävla flingor.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.