Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Lär bli 28 maj. Men du ska veta att du inte kommer ha roligt iom att det typ är medelålder 19, alkohol och röj som gäller...

Aaaah äsch. Jag är upptagen då. Tjejens päron kommer hit från Halmstad då...dammit! 🙁

Annons
Postat

Fan vad härligt! När i världen utspelade sig detta? Ålder på de inblandade? Att komma på att man inte är kär i någon är härligt.

Det här utspelade sig när jag gick på gymnasiet. Jag var 18 och hon var 16. Yes, det var en ganska bra grej att komma på. För då visste man liksom att det här bara är ett gött hangout. Om än 120 mil bort 🙂

Så, käre Dingbats; jag har också varit där och träffat någon jag aldrig träffat IRL förut. Väntat (och längtat) efter brev. Pratat jävligt länge i telefon. Suttit och varit för jävla nervös. Du satt på ett elskåp och jag satt på stationen i Skellefteå. Men graden av nervositet var antagligen densamma...

Postat

Det här utspelade sig när jag gick på gymnasiet. Jag var 18 och hon var 16. Yes, det var en ganska bra grej att komma på. För då visste man liksom att det här bara är ett gött hangout. Om än 120 mil bort 🙂

Så, käre Dingbats; jag har också varit där och träffat någon jag aldrig träffat IRL förut. Väntat (och längtat) efter brev. Pratat jävligt länge i telefon. Suttit och varit för jävla nervös. Du satt på ett elskåp och jag satt på stationen i Skellefteå. Men graden av nervositet var antagligen densamma...

Kul att ha sällskap! Fast glad att det inte är 120 mil. Lite väl långt. Hur långa brev skrev ni? Fina? Telefon har jag aldrig pratat med henne i.

Postat

Kul att ha sällskap! Fast glad att det inte är 120 mil. Lite väl långt. Hur långa brev skrev ni? Fina? Telefon har jag aldrig pratat med henne i.

Ha haa!

De där breven kan nog mer liknas vid romaner 😉 Fina var de nog. Det avhandlades tämligen mycket i de där breven. Men det märkes ganska snart att vi tänkte och resonerade i stort sett likadant när det gällde det mesta. Har kvar de där gamla breven (i mitt föräldrahem) eftersom att jag är en obotlig nostaligrunkare 😛

Postat

Ha haa!

De där breven kan nog mer liknas vid romaner 😉 Fina var de nog. Det avhandlades tämligen mycket i de där breven. Men det märkes ganska snart att vi tänkte och resonerade i stort sett likadant när det gällde det mesta. Har kvar de där gamla breven (i mitt föräldrahem) eftersom att jag är en obotlig nostaligrunkare 😛

Där ser man. Våra är nog mer kortfattade. Men inte ytliga. Några sidor. Försöker vara så spektakulära som möjligt, så tänker typ lika mycket på brev- och kuvertutseende som textinnehåll.

Postat

Där ser man. Våra är nog mer kortfattade. Men inte ytliga. Några sidor. Försöker vara så spektakulära som möjligt, så tänker typ lika mycket på brev- och kuvertutseende som textinnehåll.

Vi skrev ju dikter också! Det var nog där som vi verkligen klickade nu när jag tänker på det. Långa, svåra saker om de gamla vanliga tonårs(ångest)grejerna. Och fan så pretto 😆

Postat

Vi skrev ju dikter också! Det var nog där som vi verkligen klickade nu när jag tänker på det. Långa, svåra saker om de gamla vanliga tonårs(ångest)grejerna. Och fan så pretto 😆

Ojoj... nej det gör inte vi, lyckligtvis. Vi är ju två år äldre också, om det gör någon skillnad. Jo men det gör det tror jag.

Postat

Ojoj... nej det gör inte vi, lyckligtvis. Vi är ju två år äldre också, om det gör någon skillnad. Jo men det gör det tror jag.

I vilket fall som helst så var det en rolig grej att göra. Att ses, menar jag.

Bjud henne, säger hon nej så är det ju inte mer med det. Men, återigen, hon lär dyka upp.

Postat

Winona Ryder är nog förresten snyggast i hela världen.

Näää Emma Watson spöar W Ryder (och Memphis) alla dagar i veckan.

Postat

Men, återigen, hon lär dyka upp.

Jag uppskattar ditt stöd, men jag tror dessvärre inte att du har tillräckligt på fötterna för att kunna bedöma det. Ta på dig raggsockorna!

Postat

Pfffffffffff. Pffffffffffffffffffffffffffffffff! Inte en chans.

Postat

Nu blir det för avancerade metaforer för min smak.

Hoppas fortfarande på brev imorgon men lär inte få! Kör lite på känn. Vet inte om facebook-pm eller posta på väggen är bäst. PM va? Å ena sidan lite för intimt, å andra sidan bättre än att alla hennes 300 nånting vänner ser det, kanske innan henne.

Metaforer? Tänkte föreslå att du kunde skicka en biljett. Det vore väl ganska flott. Vet hon om att ni ska ha den här tillställningen? Verkar hon tycka att det är kul? Annars får du väl börja med att berätta om det hela.

Postat

Ta på dig raggsockorna!

Näääveeeeer! 😛

Postat

Lär bli 28 maj. Men du ska veta att du inte kommer ha roligt iom att det typ är medelålder 19, alkohol och röj som gäller...

Låter toppen.

Postat

Nyfriserad.

blev kortast på huvud och pung.

måste ju vara fin till releasefesten.

eller ja, jag kommer ju naturligtvis inte åka dit, eftersom jag är en sån latmask, men ändå.

Postat

Nyfriserad.

blev kortast på huvud och pung.

måste ju vara fin till releasefesten.

😆 xD

Du e så jävla skön Fidden.

Postat

winona-ryder-240x300.jpgEmma-Watson-ShortHair.jpg

Det är ju för böfvelen samma person! 😮

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.