Dingbats Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 debatt blev väl avstängd. Skaplig merit. Jag gör det ju då naturligtvis med ett nyskapat konto från en IP-adress jag aldrig använt förut.
Dingbats Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Spontan reaktion: Hur många decimeter uppåt väggarna är det att bjuda brevtjejen på Rhubarbs releasefest? EDIT: Eller liksom, behöver bara göra en verklighetskoll för att säkerställa att jag inte tänker som en idiot här. Men inte för jag kommer lyssna på tipsen ivf iofs, kommer ju inte kunna låta bli.
SadamJR Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Spontan reaktion: Hur många decimeter uppåt väggarna är det att bjuda brevtjejen på Rhubarbs releasefest? EDIT: Eller liksom, behöver bara göra en verklighetskoll för att säkerställa att jag inte tänker som en idiot här. Det beror på. Vet inte om jag missförstod. Fick du det där brevet du skulle få i början av veckan?
Dingbats Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Det beror på. Vet inte om jag missförstod. Fick du det där brevet du skulle få i början av veckan? Jag skulle inte få det vid någon viss tid, jag bara hoppades. Nej, jag har inte fått något brev sen vi sågs. Men vi har hörts av på andra sätt.
CHAE Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 (redigerat) Men inte för jag kommer lyssna på tipsen ivf iofs, kommer ju inte kunna låta bli. En sisådär 4-5 decimeter uppåt väggarna är det vilket är helt ok. Bjuda henne går ju alltid. Sedan om hon vill gå är ju en annan grej. Livegig är ju alltid kul hursom, liksom. Jag tycker absolut att du borde bjuda henne (om hon tycker att det blir jobbigt kan hon ju alltid fega ur och ta med sig en wing man). Men du bör gömma alla groupies i din garderob. Jag tycker att det är en bra idé. Edit: även om du inte bryr dig så har engagerat hela längsta i det här 🙂 Redigerat 1 maj 2011 av CHAE
Dingbats Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 En sisådär 4-5 decimeter uppåt väggarna är det vilket är helt ok. Bjuda henne går ju alltid. Sedan om hon vill gå är ju en annan grej. Livegig är ju alltid kul hursom, liksom. Jag tycker absolut att du borde bjuda henne (om hon tycker att det blir jobbigt kan hon ju alltid fega ur och ta med sig en wing man). Men du bör gömma alla groupies i din garderob. Jag tycker att det är en bra idé. Tack! Det är en hemmafest, borde jag ha sagt. Det är typ en vanlig hemmafest storlek stor, men med fokus på Rhubarbs skiva. Tanken är att bjuda asmånga (ca. 2-4 pers/m2). Vet inte om vi kommer spela, lite akustiskt kanske. Alltså det blir hur som helst en askul fest. Sen tänker jag utgå i mitt huvud från att hon är upptagen då och ändå inte skulle vilja gå även om hon kunde. Äh, meningslöst att diskutera, jag bjuderna och så gåre som de går.
CHAE Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Tack! Det är en hemmafest, borde jag ha sagt. Det är typ en vanlig hemmafest storlek stor, men med fokus på Rhubarbs skiva. Tanken är att bjuda asmånga (ca. 2-4 pers/m2). Vet inte om vi kommer spela, lite akustiskt kanske. Alltså det blir hur som helst en askul fest. Sen tänker jag utgå i mitt huvud från att hon är upptagen då och ändå inte skulle vilja gå även om hon kunde. Äh, meningslöst att diskutera, jag bjuderna och så gåre som de går. ...och varje längstaian är given VIP? 😉 Kör på (hon kommer garanterat)!
Dingbats Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 ...och varje längstaian är given VIP? 😉 Kör på (hon kommer garanterat)! De längstare som orkar med att pallra sig hit är välkomna. Dock ej deras vänner. Hoppas från mitt hjärtas allra djupaste brunn att hon kan, vill och vågar komma, men vågar inte tro det. Lite fundersam på om det går an att skicka ett facebookmeddelande eller hur jag ska göra. Inte sms iaf... Helst via brev, men då ska jag typ ha hennes brev imorgon att svara på direkt, annars hinner jag typ inte den vägen.
CHAE Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Hoppas från mitt hjärtas allra djupaste brunn att hon kan, vill och vågar komma, men vågar inte tro det. Lite fundersam på om det går an att skicka ett facebookmeddelande eller hur jag ska göra. Inte sms iaf... Helst via brev, men då ska jag typ ha hennes brev imorgon att svara på direkt, annars hinner jag typ inte den vägen. Varför inte SMS? Det måste väl vara den snabbaste vägen? Nåväl, se det såhär: kommer hon inte så är det ju inte mer med det. Det går fler tåg, liksom. Kommer hon är det ju askul och ni får hänga.
Dingbats Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Varför inte SMS? Det måste väl vara den snabbaste vägen? Nåväl, se det såhär: kommer hon inte så är det ju inte mer med det. Det går fler tåg, liksom. Kommer hon är det ju askul och ni får hänga. Tja, vetefan hur många tåg som går. Inga täta avgångar iaf. Sms känns lite för tja jag venne... men känns som jag vill kunna skriva lite längre än vad som är bekvämt i ett sms, för att få henne att inse hur grym fekke de blir lixom.
CHAE Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Tja, vetefan hur många tåg som går. Inga täta avgångar iaf. Men du kanske kan ta en sista-miuten? Sms känns lite för tja jag venne... men känns som jag vill kunna skriva lite längre än vad som är bekvämt i ett sms, för att få henne att inse hur grym fekke de blir lixom. Ptja, då reviderar jag mig och menar att Ansiktsboken förmodligen är den snabbaste vägen.
Memphis Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Så länge du inte väljer SJ så lär du inte få problem iaf.
Dingbats Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Men du kanske kan ta en sista-miuten? Nu blir det för avancerade metaforer för min smak. Ptja, då reviderar jag mig och menar att Ansiktsboken förmodligen är den snabbaste vägen. Hoppas fortfarande på brev imorgon men lär inte få! Kör lite på känn. Vet inte om facebook-pm eller posta på väggen är bäst. PM va? Å ena sidan lite för intimt, å andra sidan bättre än att alla hennes 300 nånting vänner ser det, kanske innan henne.
Memphis Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Jag skulle skickat privat meddelande på fejjan bara. Gör inte så stor grej av det, bara fråga om hon har lust. Har hon det så säger hon det, har hon inte det så kommer hon med en genomtänkt ursäkt, eller så kan hon helt enkelt inte.
Dingbats Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Jag skulle skickat privat meddelande på fejjan bara. Gör inte så stor grej av det, bara fråga om hon har lust. Har hon det så säger hon det, har hon inte det så kommer hon med en genomtänkt ursäkt, eller så kan hon helt enkelt inte. Jag ser det inte som någon superstor grej, bara okynnesdryftar längre än nödvändigt som alltid. Tror inte hon kommer med någon bortförklaring, så mycket jag känner henne från tidigare jämförbara situationer kommer hon isåfall säga att hon inte vågar eller så.
CHAE Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Hoppas fortfarande på brev imorgon men lär inte få! Kör lite på känn. Vet inte om facebook-pm eller posta på väggen är bäst. PM va? Å ena sidan lite för intimt, å andra sidan bättre än att alla hennes 300 nånting vänner ser det, kanske innan henne. Hade jag varit du så hade jag nog inte kört för publikt så "ja" PM är att föredra. Varför ska alla andra i helva hennes värld veta om det? Finns ingen anledning. Har du extrem otur kommer det folk som inte ens är inbjudna och crashar hela festen om du postar publikt.
CHAE Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 [...] kommer hon isåfall säga att hon inte vågar eller så. Vilket är heeeelt ok, ja? För det måste du ju vara skön med.
Dingbats Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Vilket är heeeelt ok, ja? För det måste du ju vara skön med. Absolut! Eller tråkigt, men inget jag låter förstöra festen för mig. Bara att bjuda henne är halva grejen.
CHAE Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 F ö hade det varit kul att gå på rabarberfesten/giget/whatever. Men jag faller för ålderstrecket. Jag hade lätt blivit the awkward old guy som ingen känner och som hade varit SÅ malplacerad 😑 och så hade all undrat: vem fan är det där? Vem har bjudit honom?!? 😆
Dingbats Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 F ö hade det varit kul att gå på rabarberfesten/giget/whatever. Men jag faller för ålderstrecket. Jag hade lätt blivit the awkward old guy som ingen känner och som hade varit SÅ malplacerad 😑 och så hade all undrat: vem fan är det där? Vem har bjudit honom?!? 😆 Valet är ditt! Jag kommer ha svårt att förklara för mina medarrangörer varför du ska komma, men jag har inget emot det personligen!
CHAE Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Absolut! Eller tråkigt, men inget jag låter förstöra festen för mig. Bara att bjuda henne är halva grejen. Exakt! Fan, vet du vad: det här påminner mig om när jag träffade en (brev)brud en gång när jag gick i gymnasiet. Samma tankegångar, liksom...
Memphis Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 (redigerat) rabarberfesten 😆 , edit, så kul var det väl inte, bara fick roliga bilder framför mig. 😛 Redigerat 1 maj 2011 av Memphis
Dingbats Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Fan, vet du vad: det här påminner mig om när jag träffade en (brev)brud en gång när jag gick i gymnasiet. Samma tankegångar, liksom... En brevvän? Är det sant?
CHAE Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Valet är ditt! Jag kommer ha svårt att förklara för mina medarrangörer varför du ska komma, men jag har inget emot det personligen! I just might do that! När var det sa du?
CHAE Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 😆 , edit, så kul var det väl inte, bara fick roliga bilder framför mig. 😛 You're a very disturbed young man...
Dingbats Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 I just might do that! När var det sa du? Lär bli 28 maj. Men du ska veta att du inte kommer ha roligt iom att det typ är medelålder 19, alkohol och röj som gäller...
CHAE Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 En brevvän? Är det sant? Yep'r. Hon bodde i Skellfteå och jag i Mönsterås (120 mil och mängder av brev...skön låttitel där f ö). Började som en mailpryl, fortsatte via brev och det slutade med att jag åkte upp och hälsade på henne. Tyvärr synkade inte våra påsklov så jag fick hänga på henne i plugget. I början av vår brevkontakt fick ja gför mig att jag var lite kär i henne (och vice versa) men det visade sig att vi inte alls var det! 😄 Det var någonting vi hade kommit fram till på var sitt håll och därför vart det aldrig awkward när jag åkte dit. Däremot hade vi en jävla massa att prata om när jag var däruppe. Men "oj" så nervös jag vart när jag landade på flygplatsen och medan jag satt på flygbussen in till stan. Allting gick bra. Det blev aldrig spänt eller konstigt och hennes päron älskade mig. Vi snackar fortfarande och har setts ett par gånger i Sthlm (där hon bor nu).
Dingbats Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Yep'r. Hon bodde i Skellfteå och jag i Mönsterås (120 mil och mängder av brev...skön låttitel där f ö). Började som en mailpryl, fortsatte via brev och det slutade med att jag åkte upp och hälsade på henne. Tyvärr synkade inte våra påsklov så jag fick hänga på henne i plugget. I början av vår brevkontakt fick ja gför mig att jag var lite kär i henne (och vice versa) men det visade sig att vi inte alls var det! 😄 Det var någonting vi hade kommit fram till på var sitt håll och därför vart det aldrig awkward när jag åkte dit. Däremot hade vi en jävla massa att prata om när jag var däruppe. Men "oj" så nervös jag vart när jag landade på flygplatsen och medan jag satt på flygbussen in till stan. Allting gick bra. Det blev aldrig spänt eller konstigt och hennes päron älskade mig. Vi snackar fortfarande och har setts ett par gånger i Sthlm (där hon bor nu). Fan vad härligt! När i världen utspelade sig detta? Ålder på de inblandade? Att komma på att man inte är kär i någon är härligt.
Recommended Posts