Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

😆 Dagens storgarv! Fan ta dig Fidden, jag fick upp kaffet i näsan 😛

Det känns lite hårt att skicka satan efter mig för en sån grej, men ok. 😆

Annons
Postat

Fast då är det väl ingenting att orda över? köp en ny fjärrkontroll helt enkelt.

Tycker det är dyrt med 700 för en fjärr till en gammal tv om man kan få en för 100. Kanske gör så att om 100krfjärren inte funkar så köper jag en ny tv istället.

Postat

Det känns lite hårt att skicka satan efter mig för en sån grej, men ok. 😆

Satan är alltid efter dig. Han väntar bara på rätt tillfälle 😉

Postat

Tycker det är dyrt med 700 för en fjärr till en gammal tv om man kan få en för 100. Kanske gör så att om 100krfjärren inte funkar så köper jag en ny tv istället.

Go for it, baby!

Postat

När första maj infaller på en söndag brukar de dela ut jättemycket post.

Tänkte på det där brevet från tjejen som du väntade på och engagerade hela forum i. Det brevet. Har det kommit?

Postat

Tänkte på det där brevet från tjejen som du väntade på och engagerade hela forum i. Det brevet. Har det kommit?

Vet inte om jag har engagerat särskilt många i just nästa brev jag väntar på. Nej, det har jag inte fått än. Funderar på att om jag inte får det imorgon s.a.s. vidta andra åtgärder för vidare fysisk kontakt u.e.r.s.

Postat

Fan, om man ska gå ut på praktik så är det fan i mig kutym att antingen hälsa på stället ifråga några dagar innan man ska ut. I värsta fall ringer man ändå. Helst sin handledare då'rå. Det är minuspoäng för min elev redan innan hon har påbörjat sin praktikperiod 😏

Postat

Fan, om man ska gå ut på praktik så är det fan i mig kutym att antingen hälsa på stället ifråga några dagar innan man ska ut. I värsta fall ringer man ändå. Helst sin handledare då'rå. Det är minuspoäng för min elev redan innan hon har påbörjat sin praktikperiod 😏

Ålder påna?

Postat

Är det nån specialregel ni har inom sjukvården?

Postat (redigerat)

Ålder påna?

26.

Är det nån specialregel ni har inom sjukvården?

Jepp 😉

Dessutom blir det ett sjujävla drag på mottagningen imorrn så att hon hinner ju i princip bara att byta om och sedan hoppa in i matchen.

Redigerat av CHAE
Postat

4 augusti 2052.

Wow, det är ju om jätteJÄTTElång tid...

Postat (redigerat)

Uppvikta stövlar betyder att man har legat med en tjej.

EDIT: Ja eller nervikta eller vad man säger.

Redigerat av Dingbats
Postat

I just wanna be your brother

You just wanna be my boyfriend

I just wanna run and play in the dirt with you

You just wanna stick it in

den ska jag göra en cover på tror jag xD

Postat

Just det, det är ju första maj!

UPP TILL KAMP EMOT KVAAAAAAAAALEN

SISTA STRIDEN DET ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR

TY IIIIIIINTERNATIONAAAAAAAALEN

ÅT ALLA LYCKA BÄÄÄÄÄÄÄÄÄR

Postat

Just det, det är ju första maj!

UPP TILL KAMP EMOT KVAAAAAAAAALEN

SISTA STRIDEN DET ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR

TY IIIIIIINTERNATIONAAAAAAAALEN

ÅT ALLA LYCKA BÄÄÄÄÄÄÄÄÄR

Har du tullat på den överblivna påskmusten eller vad? ☺️

Postat

Fan vad jag diggar Pxm's grejjer alltså.

Lyssna på Editing the Lydian swing som ligger uppe nu.

I'm all over it 🙂

Postat (redigerat)

Spontan reaktion: Hur många decimeter uppåt väggarna är det att bjuda brevtjejen på Rhubarbs releasefest?

EDIT: Eller liksom, behöver bara göra en verklighetskoll för att säkerställa att jag inte tänker som en idiot här.

Redigerat av Dingbats
Postat

Någon gång när jag har tråkigt ska jag nog skriva ett inlägg på Flashback som bryter mot varenda regel.

debatt blev väl avstängd. Skaplig merit.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.