CHAE Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Man båda var och träffade kändisar igår, rätt kul dag! Har du också käkat middag med Johan Anderblad?
Dingbats Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 wööööööuuwöööööööuuu! knulla alla brudar! ingen kommer undan!
Dingbats Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Nu ska jag lite bara sådär gilla en facebookstatus, bara liksom "jaha, klickiklick" lalala
SadamJR Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 wööööööuuwöööööööuuu! knulla alla brudar! ingen kommer undan! Fick du nåt brev?
SadamJR Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 God middag! Vem har målat plakaten hos er? Undrar hur dina plakat skulle se ut.
Fidden Postat 1 maj 2011 Trådstartare Postat 1 maj 2011 Jag funderade på att måla några plakat för att skapa debatt, men sen kom jag på att han redan fanns, så jag slapp.
CHAE Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Jag målade inga plakat. Däremot har jag varit plakat...full. När jag var ung. Och dum(mare än vad jag är nu).
SadamJR Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Fjärrkontrollen till tvn är trasig. Såg att dom har en universalkontroll hos klasolsson "till de flesta modeller". Funkar såna?
CHAE Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 (redigerat) Fjärrkontrollen till tvn är trasig. Såg att dom har en universalkontroll hos klasolsson "till de flesta modeller". Funkar såna? Byt batteri 😛 Vad är det för TV? Mina päron har en sådan där multihistoria och den verkar lira både till TV:n (no-name flat) och DVD:n (också no-name). Till deras gamla köksradio (Luxor) verkar den å andra sidan INTE fungera. Redigerat 1 maj 2011 av CHAE
debatt Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Fjärrkontrollen till tvn är trasig. Såg att dom har en universalkontroll hos klasolsson "till de flesta modeller". Funkar såna? NEJ!
debatt Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Enligt en ung tjej med påbrå från Bosnien-Herzegovina som jag språkade med och som köpt åtskilliga sådana där universalfjärrkontroller, så måste man efter att ha tittat i manualen hämta hem rätt kod från Internet till fjärrkontrollen á la universalmodell som man köpt. Problemet är att koderna är dels långa och dels ibland felaktigt återgivna. Var och när man ska knappa in koden är oklart också, liksom om apparaten ska vara på och i vilket läge tv-n ska stå på när det händer. Framförallt så finns inte koder överhuvudtaget till de flesta modeller och även om det verkar stå många modeller i manualerna så har aldrig någon sådan universalfjärrkontroll som jag köpt fungerat till en enda av mina med fjärrkontroll styrda apparater. De ser välgjorda ut till det yttre, men man kan undra hur de ter sig på insidan. Jag ser dem som bluffgrejer. De kan verka billiga, då de ofta kostar bara 30-40 kr (på t.ex. Rusta), men de är inte värda någonting om de inte fungerar alls, eller hur?!? Bättre att skaffa originalfjärrkontrollen till sin tv igen, för 1600 kr.
SadamJR Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Byt batteri 😛 Vad är det för TV? Mina päron har en sådan där multihistoria och den verkar lira både till TV:n (no-name flat) och DVD:n (också no-name). Till deras gamla köksradio (Luxor) verkar den å andra sidan INTE fungera. Den faller i bitar. Har ingen annan apparat som kan påverkas.
Fidden Postat 1 maj 2011 Trådstartare Postat 1 maj 2011 Hade hon varit från serbien hade hon klarat det lätt.
CHAE Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Hade hon varit från serbien hade hon klarat det lätt. 😆 Dagens storgarv! Fan ta dig Fidden, jag fick upp kaffet i näsan 😛
SadamJR Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Har funderat på att köpa en ny tv men det här känns som fel skäl.
CHAE Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Ny originalfjärr kostar ca 700. Fast då är det väl ingenting att orda över? köp en ny fjärrkontroll helt enkelt.
Recommended Posts