Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har tänkt på det förr och blir påmind ikväll. Förvisso har Frölunda bra facit genom åren men jag tycker ändå att göteborska är så fel dialekt i ishockeysammanhang. xD

Annons
Postat

Har tänkt på det förr och blir påmind ikväll. Förvisso har Frölunda bra facit genom åren men jag tycker ändå att göteborska är så fel dialekt i ishockeysammanhang. xD

Vad tycker du om norska?

Postat

Vad tycker du om norska?

För att norska skall fungera skall det vara tillsammans med längdskidor eller grand prix ala Flåklypa.

Postat

För att norska skall fungera skall det vara tillsammans med längdskidor eller grand prix ala Flåklypa.

Funkar nog rätt bra mellan period 2 och 3 i kvällens match.

Postat

om inte det funkar, kan man alltid prova med ett stålrör genom rutan.

Ja, jo förstås, men inte lika ekonomiskt.

Postat

Joppe pihlgren?

nä, det där är ju Mr Barnprogram himself, Johan Andersson.

Postat (redigerat)

Korrektion: det VAR Mr. Barnprogram himself. Han påade barnprogrammen i barnsegmentet förr i världen. Han gav ett ganska soft intryck och gjorde det till sin grej att prata med sin kameraman "Bertil".

Varför Dingis skulle käka med honom har jag ingen aning om.

Redigerat av CHAE
Postat

La in några grejer på längstalistan. Inget yngre än 80. Märker att jag har glömt alla konstiga grejer jag lyssnade på. Det här är MOR raktigenom.

Skummade över snabbt, verkar schysst musik Saddam! Återkommer.

Postat (redigerat)

Jovars, tackar som frågar. Själv?

Var så lite! Jodå, bilen går bra. 😛 Nämen mår på det stora hela mycket bra, men är stressad över plugget som tidigare sagt, fast det blir nog bra.

Går och tänker på och saknar du vet vem hela dagarna, vet inte om jag e kär eller nått. 😊 Har aldrig känt så för en tjej innan.

Redigerat av Memphis
Postat

Firade valborg me en polare, film, gitarr och öl, var precis lagom för vad jag kände för ikväll.

Klockan är mitt i natten, godnatten!

Postat

Jag är lite kär i Suzanne Clément efter gårdagens film. Hon är 11 år äldre än mig.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.