Dingbats Postat 30 april 2011 Postat 30 april 2011 Just nu har vi i vår lägenhet tre tjejer från göteborg som är våra fans. Det ni! Måste dra nu men räknar med lång sammanfattning av vad ni lyckats åstadkomma när jag kommer tillbaks!
Overkill Postat 30 april 2011 Postat 30 april 2011 Måste dra nu men räknar med lång sammanfattning av vad ni lyckats åstadkomma när jag kommer tillbaks! Haha. Nä men såhär har det gått till: - Spelade i parken (där typ alla i Uppsala är på valborg, typ 5000 pers i hela parken) - Några tjejer var där och gillade det asmycket - Ricardo träffar på dessa tjejer och pratar med dom - Ricardo hämtar mig och matte (som var med och spelade) så hänger vi med dom - Vi bor precis vid parken så då gick vi på toa => Vi hamnade i vår lägenhet
k9 (oregistrerad) Postat 30 april 2011 Postat 30 april 2011 Det är mc-klubben som arrangerar, tillsammans med kommunen. Haha! Vore kul om de göres likadant här. Fast MC-klubben här är ju Bandidos iofs... Vet inte om HA har kvar sina medlemmar här nu när deras garage är stängt. Annars kunde det varit en rolig brasa med både Hells Angels och Bandidods..
k9 (oregistrerad) Postat 30 april 2011 Postat 30 april 2011 Haha. Nä men såhär har det gått till: - Spelade i parken (där typ alla i Uppsala är på valborg, typ 5000 pers i hela parken) - Några tjejer var där och gillade det asmycket - Ricardo träffar på dessa tjejer och pratar med dom - Ricardo hämtar mig och matte (som var med och spelade) så hänger vi med dom - Vi bor precis vid parken så då gick vi på toa => Vi hamnade i vår lägenhet Äh jag har väl också spelat live i dag.. med ett hundratal människor... fast online då.. och spel inte musik.. 🙁
SadamJR Postat 30 april 2011 Postat 30 april 2011 Haha! Vore kul om de göres likadant här. Fast MC-klubben här är ju Bandidos iofs... Vet inte om HA har kvar sina medlemmar här nu när deras garage är stängt. Annars kunde det varit en rolig brasa med både Hells Angels och Bandidods.. Det är nog fredligare figurer här. Någon av de två stora klubbarna försökte få fotfäste här för några år sen, men det slutade med att nån sprängde klubblokalen och sprängde ihjäl sej själv på kuppen.
Fidden Postat 30 april 2011 Trådstartare Postat 30 april 2011 Jag spelade en låt med det där skitnödiga skitbandet "live" nu bara för att få vara med i klubben. Det var inte värt det.
SadamJR Postat 30 april 2011 Postat 30 april 2011 Jag spelade en låt med det där skitnödiga skitbandet "live" nu bara för att få vara med i klubben. Det var inte värt det. Vilken klubb?
Fidden Postat 30 april 2011 Trådstartare Postat 30 april 2011 "vi som spelat live idag"-klubben. häng med lite va.
SadamJR Postat 30 april 2011 Postat 30 april 2011 "vi som spelat live idag"-klubben. häng med lite va. Jaha du var lustig. Missade det.
Fidden Postat 30 april 2011 Trådstartare Postat 30 april 2011 Jaha du var lustig. Missade det. nåt kul ska man ju ha när det är valborg och allt.
Pico Postat 30 april 2011 Postat 30 april 2011 nåt kul ska man ju ha när det är valborg och allt. Nu räckere för din del! 😠
Overkill Postat 30 april 2011 Postat 30 april 2011 Ja valborg är kul. Vi spelade ju i parken förut och sen efter typ 40 minuter in på vårt timslånga set så kom hon som var ansvarig och sa att vi var tvungna att sänka och spela chillåtar för polisen sagt till. tydligen var det för mycket folk vid scenen så polisen kunde inte garantera allas säkerhet.
SadamJR Postat 30 april 2011 Postat 30 april 2011 nåt kul ska man ju ha när det är valborg och allt. Det kan inte va fyrverkerier överallt.
Fidden Postat 30 april 2011 Trådstartare Postat 30 april 2011 Nu räckere för din del! 😠 Det kan inte va fyrverkerier överallt. 🙁 felåt.
debatt Postat 30 april 2011 Postat 30 april 2011 Har tinnitusen gått över? Nej, men blivit bättre, jämfört med när det startade. Det var ju därför jag kunde börja jobba. I början trodde man att forskningen skulle lösa allt. Men den verkar ju ha stagnerat fullständigt. Rätt många år sedan det hände något därvid.
Fidden Postat 30 april 2011 Trådstartare Postat 30 april 2011 Såg C'est pas moi, je le jure! nu. Fantastisk. Grät en flod när de spelade min favoritlåt.
SadamJR Postat 30 april 2011 Postat 30 april 2011 Senare är det the wrestler på tv. Tror inte att jag kommer att gråta alls.
Fidden Postat 30 april 2011 Trådstartare Postat 30 april 2011 Säg inte det, det är ju ett romantiskt drama.
Fidden Postat 30 april 2011 Trådstartare Postat 30 april 2011 visste ni att babar baklänges blir rabarber?
Fidden Postat 30 april 2011 Trådstartare Postat 30 april 2011 här sitter jag och leker med mig själv.
Memphis Postat 30 april 2011 Postat 30 april 2011 Har läst ikapp. Trevlig kväll vid havet igår. En råkade låsa in nycklarna i bilen. Rätt klantigt! Men tjuvar som man är så lyckades vi få upp låset med en ståltråd genom rutan. 😄
Fidden Postat 30 april 2011 Trådstartare Postat 30 april 2011 Har läst ikapp. Trevlig kväll vid havet igår. En råkade låsa in nycklarna i bilen. Rätt klantigt! Men tjuvar som man är så lyckades vi få upp låset med en ståltråd genom rutan. 😄 om inte det funkar, kan man alltid prova med ett stålrör genom rutan.
Recommended Posts