Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Just nu har vi i vår lägenhet tre tjejer från göteborg som är våra fans. Det ni!

Måste dra nu men räknar med lång sammanfattning av vad ni lyckats åstadkomma när jag kommer tillbaks!

Annons
Postat

Måste dra nu men räknar med lång sammanfattning av vad ni lyckats åstadkomma när jag kommer tillbaks!

Haha. Nä men såhär har det gått till:

- Spelade i parken (där typ alla i Uppsala är på valborg, typ 5000 pers i hela parken)

- Några tjejer var där och gillade det asmycket

- Ricardo träffar på dessa tjejer och pratar med dom

- Ricardo hämtar mig och matte (som var med och spelade) så hänger vi med dom

- Vi bor precis vid parken så då gick vi på toa

=> Vi hamnade i vår lägenhet

k9 (oregistrerad)
Postat

Det är mc-klubben som arrangerar, tillsammans med kommunen.

Haha! Vore kul om de göres likadant här. Fast MC-klubben här är ju Bandidos iofs... Vet inte om HA har kvar sina medlemmar här nu när deras garage är stängt. Annars kunde det varit en rolig brasa med både Hells Angels och Bandidods.. :rolleyes:

k9 (oregistrerad)
Postat

Haha. Nä men såhär har det gått till:

- Spelade i parken (där typ alla i Uppsala är på valborg, typ 5000 pers i hela parken)

- Några tjejer var där och gillade det asmycket

- Ricardo träffar på dessa tjejer och pratar med dom

- Ricardo hämtar mig och matte (som var med och spelade) så hänger vi med dom

- Vi bor precis vid parken så då gick vi på toa

=> Vi hamnade i vår lägenhet

Äh jag har väl också spelat live i dag.. med ett hundratal människor... fast online då.. och spel inte musik.. 🙁

Postat

Haha! Vore kul om de göres likadant här. Fast MC-klubben här är ju Bandidos iofs... Vet inte om HA har kvar sina medlemmar här nu när deras garage är stängt. Annars kunde det varit en rolig brasa med både Hells Angels och Bandidods.. :rolleyes:

Det är nog fredligare figurer här. Någon av de två stora klubbarna försökte få fotfäste här för några år sen, men det slutade med att nån sprängde klubblokalen och sprängde ihjäl sej själv på kuppen.

Postat

Jag spelade en låt med det där skitnödiga skitbandet "live" nu bara för att få vara med i klubben. Det var inte värt det.

Postat

Jag spelade en låt med det där skitnödiga skitbandet "live" nu bara för att få vara med i klubben. Det var inte värt det.

Vilken klubb?

Postat

Ja valborg är kul. Vi spelade ju i parken förut och sen efter typ 40 minuter in på vårt timslånga set så kom hon som var ansvarig och sa att vi var tvungna att sänka och spela chillåtar för polisen sagt till. tydligen var det för mycket folk vid scenen så polisen kunde inte garantera allas säkerhet.

Postat

Har tinnitusen gått över?

Nej, men blivit bättre, jämfört med när det startade.

Det var ju därför jag kunde börja jobba.

I början trodde man att forskningen skulle lösa allt.

Men den verkar ju ha stagnerat fullständigt.

Rätt många år sedan det hände något därvid.

Postat

Såg C'est pas moi, je le jure! nu. Fantastisk. Grät en flod när de spelade min favoritlåt.

Postat

Har läst ikapp. Trevlig kväll vid havet igår. En råkade låsa in nycklarna i bilen. Rätt klantigt! Men tjuvar som man är så lyckades vi få upp låset med en ståltråd genom rutan. 😄

Postat

Har läst ikapp. Trevlig kväll vid havet igår. En råkade låsa in nycklarna i bilen. Rätt klantigt! Men tjuvar som man är så lyckades vi få upp låset med en ståltråd genom rutan. 😄

om inte det funkar, kan man alltid prova med ett stålrör genom rutan.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.