Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nä men det följer med en stor villa i köpet

I samma finish? I'm thinking "no". 😑

Annons
Postat

Naaa... du skaffar större bostad också. ☺️

Du bor inte i Lappland va? Det är nästan enklare att hitta en bostad i Stockholms innerstad än i Kiruna. Så en flygel får nog förbli en våt dröm är jag rädd 🙁

Postat

Nu fattar jag att det fanns flera ännu dyrare...

MusicStore BÖSENDORFER FLYGEL

2.053.300 kr.

Ah, ett sånt piano som man aldrig vågar ha locket uppfällt på pga. rädslan att solljuset skulle bleka ränder i träet och så sjunker pianot en halvmiljon i värde.

Postat

Ah, ett sånt piano som man aldrig vågar ha locket uppfällt på pga. rädslan att solljuset skulle bleka ränder i träet och så sjunker pianot en halvmiljon i värde.

Dumt att köpa grejer med inställningen att man ska sälja dem igen.

Postat

La in några grejer på längstalistan. Inget yngre än 80. Märker att jag har glömt alla konstiga grejer jag lyssnade på. Det här är MOR raktigenom.

Postat

Dumt att köpa grejer med inställningen att man ska sälja dem igen.

Nej då, sälja vidare var aldrig i tanken. Men varje gång du skulle se de blekta ränderna skulle det göra ont i dig och du vill att flygeln ser ut som den gjorde när du köpte den.

Postat

Nej då, sälja vidare var aldrig i tanken. Men varje gång du skulle se de blekta ränderna skulle det göra ont i dig och du vill att flygeln ser ut som den gjorde när du köpte den.

Om man känner så kan man ju lika gärna låta bli att köpa den. Saker är till för att användas. Jag skulle inte ha något emot att den nöts lite, oavsett vad jag betalat.

k9 (oregistrerad)
Postat

Vet inte vad som är jobbigast att jag är törstig helatiden eller att jag är konstant pissnöndig med... 🙁

k9 (oregistrerad)
Postat

Om man känner så kan man ju lika gärna låta bli att köpa den. Saker är till för att användas. Jag skulle inte ha något emot att den nöts lite, oavsett vad jag betalat.

kan inte att köpa och sälja sakerna vara ett användningsområde?

Postat

kan inte att köpa och sälja sakerna vara ett användningsområde?

Jo, men det är ju liksom irrelevant. Jag utgick från att man inte sysslar med sånt.

k9 (oregistrerad)
Postat

Jo, men det är ju liksom irrelevant. Jag utgick från att man inte sysslar med sånt.

Glömde en :rolleyes: i det inlägget... 😊

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Undrar vad som är smidigast, att slå en knut på urineringsorganet eller att tvinga sig att sluta dricka hela tiden.. 😕:rolleyes:

EDIT/ Se tidigare inlägg 😏

Redigerat av k9
Postat

jag vet folk med som inte kan se gammla filmer räcker dom är nått enstaka år

för mig går gränsen vid 1980.

70 tals filmer och äldre gillar jag inte finns nån enstaka som är bra men annars inte tycker att på 80 talet kom dom absolut bästa filmerna just action filmerna älskar jag

Postat

Undrar vad som är smidigast, att slå en knut på urineringsorganet eller att tvinga sig att sluta dricka hela tiden.. 😕:rolleyes:

EDIT/ Se tidigare inlägg 😏

Varför dricker du så mycket?

Postat

jag vet folk med som inte kan se gammla filmer räcker dom är nått enstaka år

för mig går gränsen vid 1980.

70 tals filmer och äldre gillar jag inte finns nån enstaka som är bra men annars inte tycker att på 80 talet kom dom absolut bästa filmerna just action filmerna älskar jag

Gillar betydligt äldre filmer än så. Idag är det mest specialeffekter och 3d och sån skit.

Postat

Gillar betydligt äldre filmer än så. Idag är det mest specialeffekter och 3d och sån skit.

Eftersom du är helt omöjlig att bedöma måste jag bara för mitt samvetes skull flika in att det alltså inte var jag som skrev det där.

Postat

Eftersom du är helt omöjlig att bedöma måste jag bara för mitt samvetes skull flika in att det alltså inte var jag som skrev det där.

Hänger inte med alls. Vem var det som skrev inlägget jag kommenterade om det inte var du? Det stod under ditt nick. Vad menar du med att jag är omöjlig att bedöma och vad har det för relevans i sammanhanget?

Postat

Hänger inte med alls. Vem var det som skrev inlägget jag kommenterade om det inte var du? Det stod under ditt nick. Vad menar du med att jag är omöjlig att bedöma och vad har det för relevans i sammanhanget?

Jag klistrade in ett inlägg från en idiot på Flashback, för att det var roligt. Du är svår att veta om du menar allvar eller inte, om du förstår skämt eller inte, osv. Det är inget fel i det, snarare tvärtom, det är kul.

k9 (oregistrerad)
Postat

Varför dricker du så mycket?

För att jag är så törstig hela tiden.. 😏 det var inte ironikt menat. Jag funderar på att fråga på sjukhuset vad det kan bero på. dricker nog 10 liter om dagan nu... 😱

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.