CHAE Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 Nä men det följer med en stor villa i köpet I samma finish? I'm thinking "no". 😑
debatt Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 Nä men det följer med en stor villa i köpet Nej, men ett blått partytält. 😑
Jetblack Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 Naaa... du skaffar större bostad också. ☺️ Du bor inte i Lappland va? Det är nästan enklare att hitta en bostad i Stockholms innerstad än i Kiruna. Så en flygel får nog förbli en våt dröm är jag rädd 🙁
SadamJR Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 En Bösendorfer på 400 sidor. De va int dåligt. ☺️ Det var en lång hare.
Linus Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 Nu fattar jag att det fanns flera ännu dyrare... MusicStore BÖSENDORFER FLYGEL 2.053.300 kr. Ah, ett sånt piano som man aldrig vågar ha locket uppfällt på pga. rädslan att solljuset skulle bleka ränder i träet och så sjunker pianot en halvmiljon i värde.
Dingbats Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 Ah, ett sånt piano som man aldrig vågar ha locket uppfällt på pga. rädslan att solljuset skulle bleka ränder i träet och så sjunker pianot en halvmiljon i värde. Dumt att köpa grejer med inställningen att man ska sälja dem igen.
SadamJR Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 La in några grejer på längstalistan. Inget yngre än 80. Märker att jag har glömt alla konstiga grejer jag lyssnade på. Det här är MOR raktigenom.
Linus Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 Dumt att köpa grejer med inställningen att man ska sälja dem igen. Nej då, sälja vidare var aldrig i tanken. Men varje gång du skulle se de blekta ränderna skulle det göra ont i dig och du vill att flygeln ser ut som den gjorde när du köpte den.
Dingbats Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 Nej då, sälja vidare var aldrig i tanken. Men varje gång du skulle se de blekta ränderna skulle det göra ont i dig och du vill att flygeln ser ut som den gjorde när du köpte den. Om man känner så kan man ju lika gärna låta bli att köpa den. Saker är till för att användas. Jag skulle inte ha något emot att den nöts lite, oavsett vad jag betalat.
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 Vet inte vad som är jobbigast att jag är törstig helatiden eller att jag är konstant pissnöndig med... 🙁
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 Om man känner så kan man ju lika gärna låta bli att köpa den. Saker är till för att användas. Jag skulle inte ha något emot att den nöts lite, oavsett vad jag betalat. kan inte att köpa och sälja sakerna vara ett användningsområde?
Dingbats Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 kan inte att köpa och sälja sakerna vara ett användningsområde? Jo, men det är ju liksom irrelevant. Jag utgick från att man inte sysslar med sånt.
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 Jo, men det är ju liksom irrelevant. Jag utgick från att man inte sysslar med sånt. Glömde en i det inlägget... 😊
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 (redigerat) Undrar vad som är smidigast, att slå en knut på urineringsorganet eller att tvinga sig att sluta dricka hela tiden.. 😕 EDIT/ Se tidigare inlägg 😏 Redigerat 29 april 2011 av k9
Dingbats Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 jag vet folk med som inte kan se gammla filmer räcker dom är nått enstaka år för mig går gränsen vid 1980. 70 tals filmer och äldre gillar jag inte finns nån enstaka som är bra men annars inte tycker att på 80 talet kom dom absolut bästa filmerna just action filmerna älskar jag
SadamJR Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 Undrar vad som är smidigast, att slå en knut på urineringsorganet eller att tvinga sig att sluta dricka hela tiden.. 😕 EDIT/ Se tidigare inlägg 😏 Varför dricker du så mycket?
SadamJR Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 jag vet folk med som inte kan se gammla filmer räcker dom är nått enstaka år för mig går gränsen vid 1980. 70 tals filmer och äldre gillar jag inte finns nån enstaka som är bra men annars inte tycker att på 80 talet kom dom absolut bästa filmerna just action filmerna älskar jag Gillar betydligt äldre filmer än så. Idag är det mest specialeffekter och 3d och sån skit.
Dingbats Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 Gillar betydligt äldre filmer än så. Idag är det mest specialeffekter och 3d och sån skit. Eftersom du är helt omöjlig att bedöma måste jag bara för mitt samvetes skull flika in att det alltså inte var jag som skrev det där.
SadamJR Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 Eftersom du är helt omöjlig att bedöma måste jag bara för mitt samvetes skull flika in att det alltså inte var jag som skrev det där. Hänger inte med alls. Vem var det som skrev inlägget jag kommenterade om det inte var du? Det stod under ditt nick. Vad menar du med att jag är omöjlig att bedöma och vad har det för relevans i sammanhanget?
Dingbats Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 Hänger inte med alls. Vem var det som skrev inlägget jag kommenterade om det inte var du? Det stod under ditt nick. Vad menar du med att jag är omöjlig att bedöma och vad har det för relevans i sammanhanget? Jag klistrade in ett inlägg från en idiot på Flashback, för att det var roligt. Du är svår att veta om du menar allvar eller inte, om du förstår skämt eller inte, osv. Det är inget fel i det, snarare tvärtom, det är kul.
k9 (oregistrerad) Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 Varför dricker du så mycket? För att jag är så törstig hela tiden.. 😏 det var inte ironikt menat. Jag funderar på att fråga på sjukhuset vad det kan bero på. dricker nog 10 liter om dagan nu... 😱
Neosus Postat 29 april 2011 Postat 29 april 2011 iii ÅTTA HUNDRA GRAAAADER DU KAN LITA PÅMÄÄÄJ DU KAN LITA PÅMÄÄÄÄJ 😠😠
Recommended Posts