Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vad är ångest? Hur upplever DU den?

Ångest är väl kanske fel ord att använda egentligen. Ångest är mer att man ångrar något, jag menade mer att jag känner oro, för om jag ska hinna med allt, klara tentorna osv.

Postat

Hittar du något du gillar då?

Jorå. Har iofs bara lyssnat på lax låtar än så länge, och får nog ta ett varv till med dom innan jag vet vad jag tycker. Hur gör man för att lägga till låtar och vilka är villkoren?

Postat

Ångest är väl kanske fel ord att använda egentligen. Ångest är mer att man ångrar något, jag menade mer att jag känner oro, för om jag ska hinna med allt, klara tentorna osv.

Ångest är ordet i så fall. Stark oro.

Postat

Tupplur från 16:45 till nu var ju kanske inte helt lyckat om man önskar somna nån gång ikväll också.

Congrats to that 😉

k9 (oregistrerad)
Postat

allt var så jäla crazy på 30-talet.

😲😐☺️😛😄😆🥰😊

Postat (redigerat)

Jorå. Har iofs bara lyssnat på lax låtar än så länge, och får nog ta ett varv till med dom innan jag vet vad jag tycker. Hur gör man för att lägga till låtar och vilka är villkoren?

Okej, trevligt. Efter du klickade på knappen Suscribe så ska listan ha hamnat bland dina andra listor till vänster. Då är det bara för dig att gå in i dina egna listor och dra över låtar till Längstalistan. (Hålla in vänster-klick, dra me musen)

Ser fram emot att höra lite musica från Mr Saddam.

Redigerat av Memphis
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Tupplur från 16:45 till nu var ju kanske inte helt lyckat om man önskar somna nån gång ikväll också.

Jobbig tupp. De ska ju bara tuta i luren på mörra ju.. :rolleyes:

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

Okej, trevligt. Efter du klickade på knappen Suscribe så ska listan ha hamnat bland dina andra listor till vänster. Då är det bara för dig att gå in i dina egna listor och dra över låtar till Längstalistan. (Hålla in vänster-klick, dra me musen)

Men han är kille ju... blir svårt att dra med musen då... 😕

Postat

Hade glömt betala en räkning till adlibris. Skulle varit inne igår. Har betalat nu. Ska man mejla och säga det eller?

Lär inte hända någonting förrän om typ flera veckor, så det är rätt lugnt. (Har själv haft ett jobb där jag hade hand om räkningar som folk skulle betala in, så jag vet.)

Postat

Har inga egna listor. Får väl se om jag kan luska ut detta. Kommer att trycka in hela steely dan-katalogen och en massa annan gubbig musik.

Postat

Alltså mycket metal vore ju helt okej om de bara gav fan i att growla och vråla och sånt där skit.

Det är lite grann som att säga att britpop vore okej om de gav fan i att spela gura, eller att rockabilly är okej om de skickar ståbasen på soptippen :rolleyes:

Postat (redigerat)

Det är lite grann som att säga att britpop vore okej om de gav fan i att spela gura, eller att rockabilly är okej om de skickar ståbasen på soptippen :rolleyes:

Ja, det är det! Men det är väl inget fel i det?

Det finns ju Lightning Bolt. Får väl lyssna på dem.

Redigerat av Dingbats
k9 (oregistrerad)
Postat

tänkte inte på det.. 😕

xD

Får väl använda "bakmusen" istället..... 😱😊

k9 (oregistrerad)
Postat

Alltså mycket metal vore ju helt okej om de bara gav fan i att growla och vråla och sånt där skit.

+1

Postat

Jag skulle vilja ha en blandning mellan den här musiken:

och den här sångstilen:

Vet inte hur seriös du verkligen är men detta är det närmsta jag kan komma:

Postat

Har inga egna listor. Får väl se om jag kan luska ut detta. Kommer att trycka in hela steely dan-katalogen och en massa annan gubbig musik.

Inga egna listor?? Det e ju halva poängen me Spottan. 😛 Eller ja, klart att man endast kan söka på artister varje gång man ska lyssna men e ju rätt omständigt.

Postat

Vet inte hur seriös du verkligen är men detta är det närmsta jag kan komma:

Tack för försöket! Men det fick mig bara att inse att metal är rätt töntigt. Får tanka mer Lightning Bolt.

Postat (redigerat)

😕

Annars då? Reason går bra? 😄

Reason går jättefint, däremot är hårdvarusyntarna intill påfrestande. 😄

Redigerat av Linus
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.