Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag byggde scen med en bruten fotled en gång. Det kändes ju rätt så "bikertufft". Fast sedan gick jag i 3-takt hela sommaren. Totally worth it:) Hey man, du gör som du vill men du lär ju ligga fett däckad nästa vecka.

Blev det inte enformigt att spela 3-takt hela sommarn? bara vals hela tiden liksom. 🤪

Postat (redigerat)

hähä. Hedah!

edit, nu vet jag hur k9 dubbelpostar. Han dubbelklickar på Skicka inlägg-knappen. xD

Redigerat av Memphis
Postat

Folk som behöver hjälp för att "komma igång" med musiken/målandet/vadsom lär aldrig bli något stort.

Fast det kanske inte är syftet alla gånger, eller hur? 😑

• Gilla 1
Postat

Hade glömt betala en räkning till adlibris. Skulle varit inne igår. Har betalat nu. Ska man mejla och säga det eller?

Du ska gå dit och be om ursäkt personligen.

k9 (oregistrerad)
Postat

Ja? 😲

flying_pig_51331085.jpg

🥰🥰🥰🥰😊😊

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag brukar döpa mina kanaler till Anal 1, Anal 2, Anal 3 och så vidare.

Sen när jag kopplar in gitarren med Fuzz-ljud så kallar jag den kanalen för Muff.

HAHAHAHAHAHAHAHA 😆

...va roligt. 😕

😐

😛

😆

k9 (oregistrerad)
Postat

Solen stinker och fåglarna skriker... som min Kurdiske vän uttryckte det...

Postat

Hade glömt betala en räkning till adlibris. Skulle varit inne igår. Har betalat nu. Ska man mejla och säga det eller?

Nej, för nästan ingen svarar på mejl ändå. Ring om du orkar.

Var det din andra påminnelse?

Postat

God morgon förresten. Vad är klockan? Skulle aldrig varit uppe till efter midnatt igår. Då blir det såhär.

Nu har jag skrivit i Val 2010-tråden.

Spagetti på gång.

Postat

God morgon förresten. Vad är klockan? Skulle aldrig varit uppe till efter midnatt igår. Då blir det såhär.

Nu har jag skrivit i Val 2010-tråden.

Spagetti på gång.

Du är väl nästan alltid uppe efter midnatt. Ska du inte ta och skriva lite i etnotråden under allmänt? Orkar inte själv.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.