Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Fick upp listan men hann inte lyssna. Vet inte hur man spar en sån där lista.

Du klickar på knappen Suscribe.

Postat (redigerat)

Va ere Pazo? 😕

-

Edit: Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Redigerat av CHAE
Postat

Memfys, uppade längstalistan med två skillingtryck.

"Hon var en indiedrottning ifrån Vänersborg" och "Jag har bara regn hos mig" av Purjo? 😛

(Förlåt, Orup hette han visst.)

Postat

-

Edit: Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

😳

Postat

😳

Fohgeeeh' abou' it. Jag läste fel på Memphis' "va ere Pazo?" och läste "Va e Pazo"... och så svarade jag "inte här" och resten är historia. Och bortediterat.

Postat

Fohgeeeh' abou' it. Jag läste fel på Memphis' "va ere Pazo?" och läste "Va e Pazo"... och så svarade jag "inte här" och resten är historia. Och bortediterat.

😆

Du är skön Du Chae. 🥰

Postat (redigerat)

Är du sjuk Pazo? Feber?

Ja! 🙁

I förrgårkväll fick jag attackfeber typ, var frisk lite trött bara. Sen helt plötsligt hade jag massa feber. Sen igår låg jag i soffan hela dan. Och sen idag har febern gått ner lite men jag har fått massa hosta. 😮

Haft hufvudvärk sen igår också!

Redigerat av Pazo
Postat

😆

Du är skön Du Chae. 🥰

Eller hur! 🥰 's all over 🙂

Postat (redigerat)

Ja! 🙁

I förrgårkväll fick jag attackfeber typ, var frisk lite trött bara. Sen helt plötsligt hade jag massa feber. Sen igår låg jag i soffan hela dan. Och sen idag har febern gått ner lite men jag har fått massa hosta. 😮

Haft hufvudvärk sen igår också!

Dude, bummer:(

Usk:a CHAE ordinerar viloläge, Bafucin (om hostan fuckar upp din hals), två Ipren mot febern (för att hålla den i schack (tänk "transparent komprimering") och ännu mer viloläge. Läs inte, det anstränger ögonen (och huvudet), titta inte på TV och var allmänt chill. Sa jag viloläge förresten? 😉

Redigerat av CHAE
Postat

Dude, bummer:(

Usk:a CHAE ordinerar viloläge, Bafuzin (om hostan fuckar upp din hals), två Ipren mot febern (för att hålla den i schack (tänk "transparent komprimering") och ännu mer viloläge. Läs inte, det anstränger ögonen (och huvudet), titta inte på TV och var allmänt chill. Sa jag viloläge förresten? 😉

😛

Det jobbiga är ju bara att jag ska vara fett aktiv imorgon å supa å festa å ha spelning och röja och bygga scen å allt sånt 😕

Postat

😛

Det jobbiga är ju bara att jag ska vara fett aktiv imorgon å supa å festa å ha spelning och röja och bygga scen å allt sånt 😕

Jag byggde scen med en bruten fotled en gång. Det kändes ju rätt så "bikertufft". Fast sedan gick jag i 3-takt hela sommaren. Totally worth it:) Hey man, du gör som du vill men du lär ju ligga fett däckad nästa vecka.

dack4.jpg

Hepp!

Postat

Pazo e sjuk o ska inte göra ett skit annat än att vila.

Pasta

Basta

Rasta

Lasta

Kasta

Mhm...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.