Memphis Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Fick upp listan men hann inte lyssna. Vet inte hur man spar en sån där lista. Du klickar på knappen Suscribe.
SadamJR Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Du klickar på knappen Suscribe. Klart. Vem fan är josefsnabb?
CHAE Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 (redigerat) Va ere Pazo? 😕 - Edit: Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Redigerat 27 april 2011 av CHAE
Jetblack Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Memfys, uppade längstalistan med två skillingtryck. "Hon var en indiedrottning ifrån Vänersborg" och "Jag har bara regn hos mig" av Purjo? 😛 (Förlåt, Orup hette han visst.)
Pazo Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 - Edit: Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu 😳
Memphis Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 - Edit: Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu 😳
CHAE Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 😳 Fohgeeeh' abou' it. Jag läste fel på Memphis' "va ere Pazo?" och läste "Va e Pazo"... och så svarade jag "inte här" och resten är historia. Och bortediterat.
Pazo Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Fohgeeeh' abou' it. Jag läste fel på Memphis' "va ere Pazo?" och läste "Va e Pazo"... och så svarade jag "inte här" och resten är historia. Och bortediterat. xD
Memphis Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Fohgeeeh' abou' it. Jag läste fel på Memphis' "va ere Pazo?" och läste "Va e Pazo"... och så svarade jag "inte här" och resten är historia. Och bortediterat. 😆 Du är skön Du Chae. 🥰
Pazo Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 (redigerat) Är du sjuk Pazo? Feber? Ja! 🙁 I förrgårkväll fick jag attackfeber typ, var frisk lite trött bara. Sen helt plötsligt hade jag massa feber. Sen igår låg jag i soffan hela dan. Och sen idag har febern gått ner lite men jag har fått massa hosta. 😮 Haft hufvudvärk sen igår också! Redigerat 27 april 2011 av Pazo
CHAE Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 (redigerat) Ja! 🙁 I förrgårkväll fick jag attackfeber typ, var frisk lite trött bara. Sen helt plötsligt hade jag massa feber. Sen igår låg jag i soffan hela dan. Och sen idag har febern gått ner lite men jag har fått massa hosta. 😮 Haft hufvudvärk sen igår också! Dude, bummer:( Usk:a CHAE ordinerar viloläge, Bafucin (om hostan fuckar upp din hals), två Ipren mot febern (för att hålla den i schack (tänk "transparent komprimering") och ännu mer viloläge. Läs inte, det anstränger ögonen (och huvudet), titta inte på TV och var allmänt chill. Sa jag viloläge förresten? 😉 Redigerat 27 april 2011 av CHAE
Pazo Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Dude, bummer:( Usk:a CHAE ordinerar viloläge, Bafuzin (om hostan fuckar upp din hals), två Ipren mot febern (för att hålla den i schack (tänk "transparent komprimering") och ännu mer viloläge. Läs inte, det anstränger ögonen (och huvudet), titta inte på TV och var allmänt chill. Sa jag viloläge förresten? 😉 😛 Det jobbiga är ju bara att jag ska vara fett aktiv imorgon å supa å festa å ha spelning och röja och bygga scen å allt sånt 😕
debatt Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Pazo e sjuk o ska inte göra ett skit annat än att vila. Pasta Basta Rasta Lasta Kasta
CHAE Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 😛 Det jobbiga är ju bara att jag ska vara fett aktiv imorgon å supa å festa å ha spelning och röja och bygga scen å allt sånt 😕 Jag byggde scen med en bruten fotled en gång. Det kändes ju rätt så "bikertufft". Fast sedan gick jag i 3-takt hela sommaren. Totally worth it:) Hey man, du gör som du vill men du lär ju ligga fett däckad nästa vecka. Hepp!
CHAE Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Pazo e sjuk o ska inte göra ett skit annat än att vila. Pasta Basta Rasta Lasta Kasta Mhm...
Recommended Posts