SadamJR Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Härom natten drömde jag att Emma Watson hade en scen i en film där man i väldig närbild fick se hur hon gnuggade fitta medan hon blev pullad av Robert Pattinson. Eftersom ni frågade! Du mår visst bättre nu.
Dingbats Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Du mår visst bättre nu. Ja, fast det här var konstigt nog innan dess.
CHAE Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Härom natten drömde jag att Emma Watson hade en scen i en film där man i väldig närbild fick se hur hon gnuggade fitta medan hon blev pullad av Robert Pattinson. Eftersom ni frågade! 😲☺️😄😆 .... 😕 You're a very disturbed young man. Gotta love you thou.
SadamJR Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Jag är bra på att spara pengar. Jag är bra på att göra av med dom.
Dingbats Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 😲☺️😄😆 .... 😕 You're a very disturbed young man. Gotta love you thou. Jag brukar uttala alla dina "thou" som i "thou shalt not kill", är det okej?
CHAE Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Jag är bra på att göra av med dom. Jag är bra på att sno dem.
Overkill Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Det passar sig för en ekonomstudent. Ojoj nu är du ute på djupt vatten. Jag är ingen ekonom. Jag är nationalekonom. Viktig skillnad!! Har sparat 19 000 sen början av hösten, fattar inte riktigt hur (eller när) det blev så mycket. Men så blev det.
CHAE Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Jag brukar uttala alla dina "thou" som i "thou shalt not kill", är det okej? Kör på.
CHAE Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Jag brukar snatta saker ibland. Snatta vad? Godis? Små bilar?? Kroppsdelar???
Dingbats Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Ojoj nu är du ute på djupt vatten. Jag är ingen ekonom. Jag är nationalekonom. Viktig skillnad!! Pff, en X-Y är ju en sorts Y. Ju!!
Dingbats Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Snatta vad? Godis? Små bilar?? Kroppsdelar??? Klistermärken en gång och en penna en gång.
Overkill Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Pff, en X-Y är ju en sorts Y. Ju!! Jo men ekonom är ju ett släkte av människor som inte riktigt är mina favoriter om man säger så.
Dingbats Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Jo men ekonom är ju ett släkte av människor som inte riktigt är mina favoriter om man säger så. Nej, jag minns att de var de tråkigaste av alla när man gick i gymnasiet.
CHAE Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 (redigerat) Vilket är mest OK att high five:a på? 1) ond diktator som precis fått sitt dödsstraff verkställt X) barn som cyklar omkull, slår sig och gråtskriker 2) extremt hatad släktmedlem som dött Iofs ganska lame att HF:a grejer men ändå, liksom... Redigerat 27 april 2011 av CHAE
CHAE Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Klistermärken en gång och en penna en gång. Dääämn, your're hardcore. Och jag som tyckte att JAG var tuff när jag snattade en Japp! när jag var sju år.
CHAE Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 "Gråtpulla" alt. "skrattpulla" är två ganska sköna ord 😑
Dingbats Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Vilket är mest OK att high five:a på? 1) ond diktator som precis fått sitt dödsstraff verkställt X) barn som cyklar omkull, slår sig och gråtskriker 2) extremt hatad släktmedlem som dött Iofs ganska lame att HF:a grejer men ändå, liksom... X
laxlaxlax Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 ......... ...... ..... NU ger jag upp hoppet om att träffa en brud. På väldigt väldigt länge.
SadamJR Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Sadam, gillar du Ween? Har ingen aning om vad du pratar om som vanligt.
CHAE Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 (redigerat) Det känns som om Umemagnus svar i det här inlägget är en kandidat till "Instant classic"-forum-citat-tråden-bla-bla Burn! Redigerat 27 april 2011 av CHAE
CHAE Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 ......... ...... ..... NU ger jag upp hoppet om att träffa en brud. På väldigt väldigt länge. Har du rakat av dig ögonbrynen eller vad?
Dingbats Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 ......... ...... ..... NU ger jag upp hoppet om att träffa en brud. På väldigt väldigt länge. Vad bra. Det är ju när man minst anar det de dyker upp.
Dingbats Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Har ingen aning om vad du pratar om som vanligt. Jag tycker de låter lite som The Residents.
SadamJR Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Loggade in på spotify idag men kunde inte komma på nåt att lyssna på.
laxlaxlax Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Anledning: Kom in på restaurangen där jag brukade se mitt span. Ställde mig i kön och slentrianspanade mig omkring och tänkte på annat på vägen fram till beställningen. Kollade på de närmsta borden, förbi salladsbordet, ända nere vid slutet av rummet. Hon var inte där. Kolllade om den som stack fram bakom pelaren kan vara hon. Nej inte där heller. Hon stod bredvid mig i kön. Jag kunde vrålglo allt vad jag ville, hon pratade med kassörskan och jag hade allting i perfekt profil. Och.. det var inte samma sak. Hon var gammal. Nu såg jag att hon var gammal. Eller det kanske är så tjejjer i min ålder börjar se ut nu. Jag är 27, hon kanske är där nånstans också. Börjar bli vuxen. Inte vuxen som i inte längre ungdom men i vuxen som lite fårad, lite grov.. ni vet. Ungdomen är förbi. Kanske var det bara hon eller dagen som gjorde det men jag blev lite besviken, hade ändå peppat på henne. På ett litet drömslott.
SadamJR Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Jag tycker de låter lite som The Residents. Och vad tycker du om the residents? Hade dom egentligen bara till att skrämma iväg folk som inte ville gå hem på den tiden när jag fortfarande fick besök.
Recommended Posts