debatt Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Huld är ett ord man inte hör var dag. Man hör Hulda oftare.
debatt Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Är du kär då? Idag fick jag reda på att en tjej var kär. Finns viss chans att det smittar av sig. Seriöst.
SadamJR Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Frida Nordstrand räddar alltihop. Vad var det för kritik Mourinho hade gentemot Guardiola? Mourinho menar att Guardiola har kritiserat ett helt korrekt beslut av en linjeman nyligen som även Guardiola menar var ett korrekt beslut av linjemannen. Hur hänger det ihop?? Har du sett händelsen? 😳 Nä. Har ingen koll på spanien längre. Kan inte se matcherna. Hur tror du det går? Dom pratar om att stänga messiytan.
Dingbats Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Den där perverterade jordgubben fyller 2 av kriterierna jag ställer på en ny avatarbild. Frukt Ej fotografi Rätt?
Dingbats Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Idag fick jag reda på att en tjej var kär. Finns viss chans att det smittar av sig. Seriöst. Jag tror det finns mer än en tjej som är kär.
debatt Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Nä. Har ingen koll på spanien längre. Kan inte se matcherna. Hur tror du det går? Dom pratar om att stänga messiytan. Kan gå hursomhelst. Fantastiskt att Messi är så bra, han ser ju inte ens ut som en fotbollsspelare. Att domaren är Messifrälst är oroande med tanke på vad domaren kan få utstå efter matchen. Det är en bra match på TV10 nu, Lyon-Montpellier. Montpellier bättre än vad tabellen visar.
debatt Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Jag tror det finns mer än en tjej som är kär. Ja, förmodligen de flesta... 😄
SadamJR Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Frukt Ej fotografi Rätt? Fel. Men jag kanske tillät mej en fri tolkning av mina egna regler.
debatt Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 VM i hockybocky börjar på fredag. Det ska Pico, Fidden o Overkill glana en del på, tror jag iaf...
Dingbats Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Fel. Men jag kanske tillät mej en fri tolkning av mina egna regler. Frukt är det i alla fall. Så mycket kan du ge mig.
Jetblack Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Såhär ser min senaste låt ut, lite rörigt kanske. 😛 [skärmdump från Reason] Inte så rörigt. Men själv skulle jag tappa förståndet om jag inte märkte upp varje modul med vad de spelade, ex. bas-high, bas-low, synthbas, arpeggio och liknande. "Thor 13" och liknande skulle göra mig flintskallig på nolltid 😕
Memphis Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Inte så rörigt. Men själv skulle jag tappa förståndet om jag inte märkte upp varje modul med vad de spelade, ex. bas-high, bas-low, synthbas, arpeggio och liknande. "Thor 13" och liknande skulle göra mig flintskallig på nolltid 😕 Kanske därför jag är halvflint då.. 😕😄 Jag brukar väl också göra det men ibland inte, speciellt om jag hamnar i ett kreativt flow, då vill jag bara skapa så fort det går, sen sitter man där me 30 kanaler och orkar inte döpa dem. 😛 Men är van så hittar relativt fort bland kanalerna ändå.
CHAE Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Jag vill också vara med på "märkliga avatarer"-leken! ☺️
SadamJR Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Frukt är det i alla fall. Så mycket kan du ge mig. Frukt är det.
Dingbats Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Frukt är det. Jag minns inte vilka du haft utom den här och gubben med äpplet. Och det gröna äpplet ja. Det gröna äpplet kan ju ha varit Apple Records-äpplet, så då kan det ju vara musik, men gubben med äpplet var inte musik, så det kan det inte vara. Inget har varit foto som jag minns iaf så det borde ju vara något sånt. Hmm.
Jetblack Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Kanske därför jag är halvflint då.. 😕😄 Jag brukar väl också göra det men ibland inte, speciellt om jag hamnar i ett kreativt flow, då vill jag bara skapa så fort det går, sen sitter man där me 30 kanaler och orkar inte döpa dem. 😛 Men är van så hittar relativt fort bland kanalerna ändå. Ha ha, det har ju hänt att man helt enkelt inte har kommit på vad man ska döpa en kanal till. Har några låtar med kanaler som heter "kbd 1" (keyboard) och liknande. Nuförtiden brukar jag koppla alla 14:2-mixers till en ingång på en 6:2-linemixer, så det går snabbt att sola varje mixer och varje kanal, då går det snabbt att ta reda på vad som finns på kanalen, även om den har ett intetsägande namn.
SadamJR Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Inte så rörigt. Men själv skulle jag tappa förståndet om jag inte märkte upp varje modul med vad de spelade, ex. bas-high, bas-low, synthbas, arpeggio och liknande. "Thor 13" och liknande skulle göra mig flintskallig på nolltid 😕 Memphis är flintskallig.
CHAE Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Inte så rörigt. Men själv skulle jag tappa förståndet om jag inte märkte upp varje modul med vad de spelade, ex. bas-high, bas-low, synthbas, arpeggio och liknande. "Thor 13" och liknande skulle göra mig flintskallig på nolltid 😕 Håller med. Jag MÅSTE ha autistisk ordning på allt annars blir (?) jag galen 😑
Dingbats Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Jag brukar go wild med kanalnamnen. Vissa får väl heta "piano" och "gura v" och sånt, men ibland blir det "axel von lübensteck" och sådär.
Recommended Posts