Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Sadam, hur går det med Sonar? Kommit nån vart?

Har det inte ens installerat. Måste nog fixa lite med datorn först, det är nåt som inte stämmer. Satsar på sommarlovet. Frågade du inte häromdan förresten?

Postat (redigerat)

Frågade du inte häromdan förresten?

Alzheimers?

Redigerat av CHAE
Postat

Har det inte ens installerat. Måste nog fixa lite med datorn först, det är nåt som inte stämmer. Satsar på sommarlovet. Frågade du inte häromdan förresten?

Jo. men sen har det gått några dagar så jag tänkte följa upp. Men nu är jag med på tidsperspektivet.

Postat

Jo. men sen har det gått några dagar så jag tänkte följa upp. Men nu är jag med på tidsperspektivet.

Följa upp med en påminnelse? Jag fick för mig att du inte fick något svar.

Postat

Fan, najs låt Memphis. vilka duktigta musikskapare det finns här i längsta!

😊

Tack så jättemycket max! och du är en av dem. ☺️

Är en tjejkompis som sjunger, låten har legat på is några månader, har några smågrejor kvar som jag aldrig får ihop riktigt.

Postat

Om du tjatar på mej ett par ggr om dan kanske jag får tummen ur.

Postat

Om du tjatar på mej ett par ggr om dan kanske jag får tummen ur.

Tänk om du sätter igång redan nästa vecka. Då sitter du där i sommar med några sköna låtar och tänker: "Tänk om lax inte varit på mig, då hade de här låtarna inte existrerat".

☺️

Postat

Tänk om du sätter igång redan nästa vecka. Då sitter du där i sommar med några sköna låtar och tänker: "Tänk om lax inte varit på mig, då hade de här låtarna inte existrerat".

☺️

And pigs might fly.

Postat

Matchen börjar 20.45. Ska dessa 3 stolpskott sitta och prata skit tills dess? Hoppas det blir mycket reklam.

Frida Nordstrand räddar alltihop.

Vad var det för kritik Mourinho hade gentemot Guardiola?

Mourinho menar att Guardiola har kritiserat ett helt korrekt beslut

av en linjeman nyligen som även Guardiola menar var ett korrekt beslut av

linjemannen. Hur hänger det ihop?? Har du sett händelsen? 😳

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.