Dingbats Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Rätt meningslöst att skriva det där inlägget då va? Allt är meningslöst.
CHAE Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Den där hade min lärare i harmonilära (O-hamns fhsk) ramat in och hängt upp på sitt kontor. Det kändes tämligen B redan då 😉
CHAE Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Förbannadejävlaapmongoluderbögfettohora-Nexus plug-in som fullständigt sabbar min Bank-ID affär med ordermusic just nu. Kul grej att försöka få in så många svordomar som möjligt 🙂
CHAE Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Är den riktigt eller fejk Prova att lira ett par takter så får du se 😛
CHAE Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=lgoXUzIwXk0&feature=player_detailpage
Dingbats Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 till den det berör Nu tror jag jag fått lite mer styr påt. Pratade med min ömma moder om det och var det närmsta jag varit att gråta på tre år. Nu känns det inte lika hopplöst längre. Om än svårt. Men nu kommer jag iaf kunna hålla mig från att whina loss i mitt brev och förstöra den lilla strimma vänskap som fanns där. Kanske blir Lund nästa vår. Eller nåt annat, får se. Nu blev det kaka.
CHAE Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 till den det berör Nu tror jag jag fått lite mer styr påt. Pratade med min ömma moder om det och var det närmsta jag varit att gråta på tre år. Nu känns det inte lika hopplöst längre. Om än svårt. Men nu kommer jag iaf kunna hålla mig från att whina loss i mitt brev och förstöra den lilla strimma vänskap som fanns där. Kanske blir Lund nästa vår. Eller nåt annat, får se. Nu blev det kaka. Gott som fan att höra, Dingbats. Mödrar brukar ha den fantastiska egenskapen att styra upp saker. Inte bara awesome käk och random bullbak, liksom. Återigen: känns gott att höra att du är på rätt väg igen 🥰
Dingbats Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Gott som fan att höra, Dingbats. Mödrar brukar ha den fantastiska egenskapen att styra upp saker. Inte bara awesome käk och random bullbak, liksom. Återigen: känns gott att höra att du är på rätt väg igen 🥰 Tack! Fast min mamma är värdelös på att laga mat.
CHAE Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Tack! Fast min mamma är värdelös på att laga mat. Men tydligen bättre på pepp 😉
Dingbats Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Men tydligen bättre på pepp 😉 Pepp och pepp, hon är väl inte Mia Törnblom direkt (tack gode gud). Men stöd i den mest stödjande betydelsen.
CHAE Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Pepp och pepp, hon är väl inte Mia Törnblom direkt (tack gode gud). Men stöd i den mest stödjande betydelsen. Mia Törnblom...Raaah! Hon kommer att brinna SÅ. JÄVLA. LÄNGE för allt skit hon har kräkt ur sig.
Dingbats Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Mia Törnblom...Raaah! Hon kommer att brinna SÅ. JÄVLA. LÄNGE för allt skit hon har kräkt ur sig. Men inte deppar hon för det!
Recommended Posts