Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Ska också dra mig, behöver stiga upp tidigt o plugga.

Lycka till på jobbet Saddam! Hare gott folk!

Redigerat av Memphis
Annons
Postat

Saddam bara dummar sig, vad han menar är att han saknat dig. ☺️

Exakt!

Här har då fan inget spårat ur...så hårt som det KAN göra 😄

Postat

Förresten, dingbats. Brukar du störa dig på hur ofta jag säger gött? Mitt vanligaste adjektiv tror jag. Vore ju synd om man oförhappandes råkar bidra till ångest.

Nej, jag har aldrig tänkt på om du brukar säga det. Det måste vara att det krävs lite andra ej identifierade faktorer för att lampan ska lysa rött också.

Postat

Hur bra är du på franska dingis? läste du steg 5 i gymnasiet?

Läste bara till steg tre, men tror ärligt jag är minst lika bra som om jag läst till steg fem. Dels för jag var typ bäst i klassen, och dels för att jag läst på en massa mer efter det på egen hand. Jag kan ju lätt hänga på ett franskt forum typ det här liksom och förstå typ allt, kanske måste kolla upp något uttryck ibland. Jag brukar tänka enstaka fraser på franska ibland i huvet bara för sakens skull. Men jag är ju inte hur bra som helst. Kan vara svårt att läsa jobbig tidningstext ibland.

Postat

En låt på vår soundcloud hade förra veckan 983 spelningar, vilket är en ökning med 5682% jämfört med tidigare. 85% av spelningarna var i vietnam. Lite konstigt.

Postat

Om man turistar i Spanien och Sydamerika kanske. De flesta har ju inte råd att ta sig så långt bort särskilt ofta. Eller ja, Spanien då, men det finns ju fler länder i Europa som pratar tyska och franska. Hela Östeuropa är ju tyska rätt gångbart. Hela Nordafrika är franska bra att kunna.

Postat

En låt på vår soundcloud hade förra veckan 983 spelningar, vilket är en ökning med 5682% jämfört med tidigare. 85% av spelningarna var i vietnam. Lite konstigt.

Hörts på radio där borta kanske?

Postat

Lutar åt att vi har någon form av festlighet här hemma när Rhubarbskivan släpps. Det blir kul. Det vore sjukt kul om Isabella ville komma hit då, men lär ju hända.

Postat

Lutar åt att vi har någon form av festlighet här hemma när Rhubarbskivan släpps. Det blir kul. Det vore sjukt kul om Isabella ville komma hit då, men lär ju hända.

Bjud in längstagänget på releaseparty vetja.

Postat

Oj! Det var många.

20 stycken har jag.

Du är inte dold, känn dig stolt. Folk som postar massa onödiga bilder på vad de äter, vart de råkar befinna sig, osv ryker direkt. Folk som använder Places-taggningar mer än en gång i veckan typ döljs. Folk som postar för mycket överhuvudtaget vill jag inte se. Osv. Och så raderar jag folk som vänner helt ibland efter ett tag.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.