CHAE Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Nej, torra och göttigt kryddiga! 😄 Sweet! Go to town on those bad boys.
Dingbats Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Woo, ok 😕 Tråkigt som fan alltså. Skit i det då och dra ut i soooooleeen! Mephm: hade en bra idé iofs: 1. gå ut 2. lägg dig på en filt 3. plugga Vinst. Var nyss ute i solen och gick en lång promenad. Har ingen laptop, så kan inte göra det utomhus. Nästa dator jag skaffar ska fanimig vara en laptop.
Dingbats Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Nej, torra och göttigt kryddiga! 😄 Förföriskt krispiga?
Memphis Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Woo, ok 😕 Tråkigt som fan alltså. Skit i det då och dra ut i soooooleeen! Mephm: hade en bra idé iofs: 1. gå ut 2. lägg dig på en filt 3. plugga Vinst. Men det var ju ghey att göra det sade du? 😕
CHAE Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 (redigerat) Var nyss ute i solen och gick en lång promenad. Har ingen laptop, så kan inte göra det utomhus. Nästa dator jag skaffar ska fanimig vara en laptop. Ta ett varv till då'rå? Jag funderade länge på att köpa en prod.laptop men det vart en stationär ändå. Men sedan köpte jag en "slask"laptop. Fast den använde jag minimalt så min tjej fick den. Anyways: ta tag i pluggandet nu så slipper du ju det sedan. Redigerat 25 april 2011 av CHAE
Dingbats Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Seriöst, är det någon här som använder förhud höll jag på att säga, palestinasjal menar jag?
CHAE Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 (redigerat) Men det var ju ghey att göra det sade du? 😕 Jo men sedan gick jag och köpte glass och DÅ reviderade jag mig omedelbart 🙂 My bad. Sedan så gjorde jag det massor när jag pluggade och vart liksom lite nostalgisk. Fan, jag vill vara tillbaka i Norrköping och plugga 🙁 Edit: nej förresten, det vill jag inte. Tentaångest är ingenting man önskar sin värste fiende. Redigerat 25 april 2011 av CHAE
CHAE Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Seriöst, är det någon här som använder förhud höll jag på att säga, palestinasjal menar jag? Förhud? Alltså, hur...vad.... Hur... nej.. jag kan helt enkelt inte följa den tankekedjan. Please fill me in. Bara på vintern.
Memphis Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Jo men sedan gick jag och köpte glass och DÅ reviderade jag mig omedelbart 🙂 My bad. Sedan så gjorde jag det massor när jag pluggade och vart liksom lite nostalgisk. Fan, jag vill vara tillbaka i Norrköping och plugga 🙁 Edit: nej förresten, det vill jag inte. Tentaångest är ingenting man önskar sin värste fiende. Men så trevligt, då kanske jag vågar mig ut ändå.. 😕😄
CHAE Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Ja lite lame på sommaren kanske. Ändå ser man folk som har det även på sommaren. Det måste bli fan så varmt.
Memphis Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 puh, 3 sidors beräkningar för att välja lämpliga kullager till en roterande axel med en 20 kilos skiva med en excentricitet på 1 mm. Låter det kul månne? 😄
Dingbats Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Ändå ser man folk som har det även på sommaren. Det måste bli fan så varmt. Vet inte om jag skulle kunna känna att jag klarar av att upprätthålla den imagen som krävs om man har palestinasjal. Då måste man börja ha röda pins och gå med i ung vänster också, inte för jag har något emot det ALLS, men är inte så engagerad på det sättet.
Dingbats Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 puh, 3 sidors beräkningar för att välja lämpliga kullager till en roterande axel med en 20 kilos skiva med en excentricitet på 1 mm. Låter det kul månne? 😄 Det låter excentriskt.
CHAE Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 puh, 3 sidors beräkningar för att välja lämpliga kullager till en roterande axel med en 20 kilos skiva med en excentricitet på 1 mm. Låter det kul månne? 😄 Not so much, no 😛 Vad pluggar du?
Memphis Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Blev sugen på glass nu tack vara dig Chae. Damn you!
CHAE Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 (redigerat) Vet inte om jag skulle kunna känna att jag klarar av att upprätthålla den imagen som krävs om man har palestinasjal. Då måste man börja ha röda pins och gå med i ung vänster också, inte för jag har något emot det ALLS, men är inte så engagerad på det sättet. Jag har EN pin (en kokard typ...eller vad det heter). Är det en image att bära palestinasjal!? Varför inte bara bära det av praktiska anledningar. Måste ALLTING vara ett statement? Edit: då kan man ju bära en vanlig halsduk om vintern iofs. Redigerat 25 april 2011 av CHAE
Memphis Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Not so much, no 😛 Vad pluggar du? Ich bin pluggish Machinish Teknikish. ☺️
CHAE Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Blev sugen på glass nu tack vara dig Chae. Damn you! Go man, GO!
Dingbats Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Jag har EN pin (en kokard typ...eller vad det heter). Är det en image att bära palestinasjal!? Varför inte bara bära det av praktiska anledningar. Måste ALLTING vara ett statement? Edit: då kan man ju bära en vanlig halsduk om vintern iofs. Det är väl klart det är en image! Iaf om man ser lite ut som en trovärdig vänstermänniska i övrigt. Inte om man ser ut som man är uppväxt i Djursholm, då är det bara malplacerat.
CHAE Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Det är väl klart det är en image! Iaf om man ser lite ut som en trovärdig vänstermänniska i övrigt. Inte om man ser ut som man är uppväxt i Djursholm, då är det bara malplacerat. Jo, jag VEEET. Jag var ironisk...jag också 😛
CHAE Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Jevvla, jevvla! Det var värsta jiddret nere på gatan här nyss. Gammal tänt med stooor hund vs två random kids. Fan va de vrålade.
CHAE Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Var i göthet bor du Chae? Götet? Nix pix, broder. Onkel CHAE framlever sina dagar i Västervik.
Dingbats Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Fast jag identifierar mig inte särskilt mycket med punkvänstern direkt. Inte med arg feminist-serietecknar-vänstern heller. Mer allmänt ung och förbannad bara.
CHAE Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Fast jag identifierar mig inte särskilt mycket med punkvänstern direkt. Inte med arg feminist-serietecknar-vänstern heller. Mer allmänt ung och förbannad bara. Been there, done that x2 "Ung och allmänt förbannad" fungerar också.
Dingbats Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Götet? Nix pix, broder. Onkel CHAE framlever sina dagar i Västervik. Vad har du emot Göteborg? Alla vet att det är Sveriges egentliga huvudstad, ingen kan säga något annat.
Recommended Posts