Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Kan du inte fatta att Göteborg är Sveriges egentliga huvudstad Det är sådana som digs fel att vi har problem här i världen. Alla vet att Göteborg är Sveriges egentliga huvustad och det är därför Göteborg drabbas av en massa hatiska attacker och bekämpas. Folk som inte fattar sådana uppenbara saker som att Göteborg är Sveriges egentliga huvudstad borde inte har rätt att yttra sig.

Göteborg skall bli Sveriges huvudstad och dess invånare skall förses med stora förmåner.

Kan du inte messa det där till tjejen?

Annons
Postat

Jo det är väl en försvunnen konstform i postmoderna tider, den där löjliga humorn som bryter mot allt vett & sans. För det gör ju hela samhället nuförtiden!

Postmodernismen är död.

Postat

Kanske vore nåt att tänka på ändå.

Det öppnar definitivt upp för en intressant dialog som kräver ett visst mått av uppmärksamhet.

Postat (redigerat)

Faaan, nu är kylskåpet verkligen jätteJÄTTEtomt. Fy för helvete att bövel arsla sig ut i solen och handla. Palla orka handla, liksom. Funderar starkt på att raida grannens kylskåpå. Är snart tillbaka.

Redigerat av CHAE
Postat

Faaan, nu är kylskåpet verkligen jätteJÄTTEtomt. Fy för helvete att bövel arsla sig ut i solen och handla. Palla orka handla, liksom.

Hang in there, kid..

Postat

Nu sitter jag och gör lektioner till kidsen. Har varit och handlat. Funderar på att raka mej SAMTIDIGT som jag skriver tankeväckande inlägg i längsta. Har nog inte varit så här produktiv på flera år.

Postat (redigerat)

Nu sitter jag och gör lektioner till kidsen. Har varit och handlat. Funderar på att raka mej SAMTIDIGT som jag skriver tankeväckande inlägg i längsta. Har nog inte varit så här produktiv på flera år.

Barberaren i en by rakar alla som inte rakar sig själv. Men vem rakar honom?

Redigerat av laxlaxlax
Postat

Då missa du den här, med längsta-anknytning: //forum.studio.se/index.php/files/file/7987-dingbats-du-ser-ut-som-loa-falkman-laxlaxlax-remix/

haha, spännande låt! 😄 Har missat helt, har hört det nämnas om någon Loa Falkman låt för rätt längesedan men fattade inte vad det var.

Postat

Göteborg är sveriges huvudstad. Inte en endaste normal människa kan säga något annat alla vet att det är så. Att man har beslutat sig för att lägga huvudstaden på baksidan emot allt förstånd och känsla att det inte är riktigt klokt. Tyvärr finns det allt för få som faktiskt kämpar för det. Varför lämnas inga motioner om att flytta riksdagen eller regeringen till Göteborg.

Vi har Ullevi, Scandinavium och Liseberg, varför skulle vi vilja att ett vitt stort ägg och ett dårhus som kallas Riksdagen?

Postat

Vi har Ullevi, Scandinavium och Liseberg, varför skulle vi vilja att ett vitt stort ägg och ett dårhus som kallas Riksdagen?

Kompis, du glömde "en jävla portion humor".

Postat

Angående att postmodernismen är död?

Det vore ju postmodernism i ett nötskal.

Angående vad som är det nya, men du har väl rätt. Det finns ingen utväg. Postmodernismen har målat in oss alla i ett hörn.

Postat

Angående vad som är det nya, men du har väl rätt. Det finns ingen utväg. Postmodernismen har målat in oss alla i ett hörn.

Så då står vi här med en pyts målarfärg och river oss i huvudet och undrar "hur fan tänkte vi här"?

Postat

En del har ju börjat prata om neokonservatism. Och tror det är mot det vi rör oss. En reaktion där fasta värden hyllas. Och förklaras i postmodernistiska anda som "regimer" av kunskap.

Postat

Snabb fråga: kan man ändra texten "Medlem" <- under sin avatar eller är det bara någonting som the all mighty mod. kan?

Postat

En del har ju börjat prata om neokonservatism. Och tror det är mot det vi rör oss. En reaktion där fasta värden hyllas. Och förklaras i postmodernistiska anda som "regimer" av kunskap.

Känner mig väldigt okunnig när jag inte har en susning om vad ni pratar om.

Postat

Känner mig väldigt okunnig när jag inte har en susning om vad ni pratar om.

Det är helt OK. Kom ihåg att det här är längsta och här är det OK att inta haja någonting. Det är då man kramas istället.

😱

"OK CHAE, enough with the hugs now, m'kay"

Postat

Sen tillhör jag visserligen det yngre gardet så om några år är jag förhoppningsvis mer lärd och vis.

Postat

Sen tillhör jag visserligen det yngre gardet så om några år är jag förhoppningsvis mer lärd och vis.

I wouldn't recommend it, boy-o 😉

Postat (redigerat)

Meeh. Blir lite sugen på att gå ut och fortsätta plugga där. Så sjukt härligt väder liksom. Ta en filt och lägga sig på gräset kanske.

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.