Neosus Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 Jag har vart hos borsan och eldat gräs och nu luktar jag rök gonatt
Pazo Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 Skulle nog inte druckit mjölk till äggen. Börjar känna av bubblet 😛
Pazo Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 Jag har vart hos borsan och eldat gräs och nu luktar jag rök gonatt Gott
CHAE Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 [...] eldat gräs och nu luktar jag rök gonatt Det där kan ju tolkas på flera sätt iofs.
Pazo Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 ...ska jag gå och kissa samt hämta ett glas med vatten
laxlaxlax Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Valle valle valle Själv tycker jag religion kan vara rätt bra.
laxlaxlax Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Ja vore sjukt kul! Speciellt träffa folket i längsta 😄 Absolut, det vore spännande. Synd att Dingis hellre vill sitta hemma och vagga i ett mörkt hörn, ifs. Tror han skulle kunna bidra med mycket.
laxlaxlax Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Spännande som tusan ju! Har aldrig hört något sånt från dig. 😄 Då missa du den här, med längsta-anknytning: //forum.studio.se/index.php/files/file/7987-dingbats-du-ser-ut-som-loa-falkman-laxlaxlax-remix/
laxlaxlax Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Jag tror det vore jävligt onajs att träffa alla sådär. Inget jag är särskilt sugen på. Nej ni. Varför? Små nöjen skulle du nog kunna hitta om du ansträngde dig. Helt klaffar man aldrig med någon, men mer eller mindre med ett fåtal.
Dingbats Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Jag tycker om att skriva korta journalistiska texter utan deadlines och andra krav uppifrån.
Dingbats Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Som du märker är jag igång för fullt med bekännelserna.
SadamJR Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Orkar inte just nu. Vi får väl se när dr lax loggar in.
SadamJR Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Nu måste jag ta mej till affärn och handla eftersom allt är uppätet och urdrucket, och sen måste jag skriva undervisningsmaterial till ettorna om vatten, och imorrn måste jag gå till skolan eftersom påsklovet är slut. Pliktpiskan viner.
laxlaxlax Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Orkar inte just nu. Vi får väl se när dr lax loggar in. what?
Dingbats Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Hur kom du på namnet laxlaxlax förresten? Heter du det någon annanstans?
laxlaxlax Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 (redigerat) Hur kom du på namnet laxlaxlax förresten? Heter du det någon annanstans? Nä, jag heter inte det någon annanstans. EDIT: Jo förresten.. på Malmö Game center skrev jag in det som kontonamn för jag behövde komma på nåt snabbt. Och på mitt spotifykonto, men där var det någon annan som valde genom en invite har jag för mig.. Redigerat 25 april 2011 av laxlaxlax
laxlaxlax Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Fantasycovers ftw.. blev peppad på fulsnygga bilder av Sadam's skivtråd. En handdocka.. ett argt marsvin i brun filt?
laxlaxlax Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Namnet laxlaxlax låter random men det är väldigt spontant och oromantiskt skapat. När jag reggade mig första gången skrev jag in maxmaxmax, för max är vad jag heter IRL. Behövde bara nåt snabbt, trodde inte jag skulle bli fast med det i sju år. Sen avregistrerade jag mig efter några år och kom tillbaka ett år senare. Då var maxmaxmax upptaget så jag skrev laxlaxlax istället, behövde återigen nåt snabbt.
Dingbats Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Namnet laxlaxlax låter random men det är väldigt spontant och oromantiskt skapat. När jag reggade mig första gången skrev jag in maxmaxmax, för max är vad jag heter IRL. Behövde bara nåt snabbt, trodde inte jag skulle bli fast med det i sju år. Sen avregistrerade jag mig efter några år och kom tillbaka ett år senare. Då var maxmaxmax upptaget så jag skrev laxlaxlax istället, behövde återigen nåt snabbt. Åhå, men isåfall skulle ju lax kunna bli ett bra smeknamn irl också. Jag visste faktiskt inte vad du hette irl innan du sa det nu.
Recommended Posts