Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Laxen: Awesome!!!!!!

...och "ja" jag överlevde men nu har ja gett högfrekvent ljud som ringer hela tiden i öronen. Är det normalt? Or does it comes free with the package?

😲

😛

Redigerat av CHAE
Postat

Sweet.

Återigen: hade Valle varit här hade han definitivt sagt att längsta fjollat ur: känslosnack och "skopark". (Kul ord f ö. Det snor jag rakt av, m'kay?)

haha jo!

Sno på! 😄

Postat (redigerat)

Längsta omfamnar alla sorters människor. 🥰

Hell yeah Geben mir sind fünf, bitte! 🥰

Edit: Tyska är inte min starka sida märker jag. Det är därför jag försöker kommunicera medelst swensko.

Redigerat av CHAE
Postat

Trodde det skulle vara dansmusik? Det här låter mer 8-bitars. Eller lite SMK iofs. De blev ju mer dans sen. Där kom dunket lite nu så. Fast inte så mycket.

Bra jobbat! Snyggt gjort. (Fast jag hade tänkt mig mer UTS UTS)

Postat (redigerat)

Ja det hade jag också tänkt men efter jag lattjat ihop introt i amigaspels-stil så hängde resten på..

EDIT: Det är inte rätt verre uppe.. den jäkeln laddar fortfarande.

Redigerat av laxlaxlax
Postat (redigerat)

Ja det hade jag också tänkt men efter jag lattjat ihop introt i amigaspels-stil så hängde resten på..

Aaaahhh...miga!

I vilket fall: bra skit ju.

Redigerat av CHAE
Postat (redigerat)

hehe, va fint lax! Verkligen, trodde också du skulle langa upp något försök till iaf disco alá 80-90 tal eller nått men det här var ju riktigt roligt och oväntat inslag av chiptune music. 😄

Förde mig tillbaka till tider när jag satt med bröderna för 10 år sedan ute på vischan i vårt kalla hus och försökte varva Super Mario Bros 3 på 8-bitars, turades om och körde sent in på kvällen eftersom det inte gick att spara spelet. Det var andra tider det.

Redigerat av Memphis
Postat

Varför flyttar du inte in hos lax?

😆 Du bjöd just på dagens spontangarv

Postat (redigerat)

Tack för att du tror på mig 😄

hahaha. No prob! 😛

edit, nej va elak jag känner mig nu, även om det var på skoj. 😄

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

hahaha. No prob! 😛

edit, nej va elak jag känner mig nu, även om det var på skoj. 😄

Bra att du editerade dig själv. Annars hade det blivit ett "du får INTE se hur filmen slutar" och även ett "no more hugs for you" 😏

☺️

Redigerat av CHAE
Postat

Förde mig tillbaka till tider när jag satt med bröderna för 10 år sedan ute på vischan i vårt kalla hus och försökte varva Super Mario Bros 3 på 8-bitars, turades om och körde sent in på kvällen eftersom det inte gick att spara spelet. Det var andra tider det.

Åh det är ett gött spel! Fast sista banorna är fan jäkligt svåra, om man inte sparar såna där superlöv och flaxar igenom alla banor med flygande skepp.

Zelda 2 är också kul som tusan. Bra flyt i kontrollen, och psykiskt läskig känsla. De där mörka och karga slotten, svarta bakgrunderna och höga väggarna, skeletten, riddare med mörka ögonhålor och fallande klippblock.. hu

Postat

Ja men tjena!

Tvättade 3 skopar grundligt. Och ett annat par behövde jag bara putsa ytan på! Tar fan lång tid asså 😛

😄 Längstas egen skotomte

Postat

Helvete är klockan SÅ mycket! Det är någonting lurt med längsta. Tiden går så oerhört mycket snabbare här. Nej men så kan det ju inte vara 😕 Kan inte Memph kolla upp det med sin superdupermultiextraplusfräsiga klocka om det verkligen förhåller sig så?

Postat (redigerat)

Helvete är klockan SÅ mycket! Det är någonting lurt med längsta. Tiden går så oerhört mycket snabbare här. Nej men så kan det ju inte vara 😕 Kan inte Memph kolla upp det med sin superdupermultiextraplusfräsiga klocka om det verkligen förhåller sig så?

Japp, så äre! 😛

Kul iaf att ha dig här i längsta Chae , du verkar vara en glad prick.

Redigerat av Memphis
Postat

Japp, så äre! 😛

Kul iaf att ha dig här i längsta Chae , du verkar vara en glad prick.

Fan, jag VISSTE det. Idag är det det fan i mig de stora överraskningarnas dag: Dingbats är "paz" och tiden går snabbare i längsta. Vad kommer härnäst: Die Hard vill spontangosa lite...?

Tack! Trivs här vettu. Både på forat och i längsta.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.