Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Fast du kan ju också ha HELT fel och det blir en jävligt skön resa. Våga att prova, vet ja! Du kan ju alltid flytta ut om det skulle gå käpprätt åt helvete.

Jag har till i höst att smälta saken. Kommer ju inte bli förns nästa vår isåfall.

Postat (redigerat)

Memphis, vad sägs om att ses i nästa månad nån gång när jag kommer till gbg? Stannar över helgen. Klättring en tidig dag kanske?

Jaha, du skall hit alltså?! Hade varit väldigt trevligt att träffas igen! Har du sånt kort så du får säkra? Eller ska vi köra bouldering? Du hade en bror här eller hur var det?

Era små jävla anonyma skitpåsar! Kan ni inte bara komma ut i ljuset! arrrrrrrrrr

hehe, okej, sade upp min anonymitet nu, loggade in vanligt. Känner du dig mindre ensam du månne? 😄

Redigerat av Memphis
Postat

Jag har till i höst att smälta saken. Kommer ju inte bli förns nästa vår isåfall.

Då har du ju ett tag till på dig.

Postat (redigerat)

Jaha, du skall hit alltså?! Hade varit väldigt trevligt att träffas igen! Har du sånt kort så du får säkra? Eller ska vi köra bouldering? Du hade en bror här eller hur var det

Japp! Tänkte ta en tur förbi. Min brorsa bor där och ett gammalt gäng. Brukar svänga förbi Rabieshund också.

För min del klättrar jag vad som. Har bara bouldrat här nere i Malmö och har inte säkringskort. Men båda alternativen vore roligt. Spännande med ny vägg också. Malmöväggen har blivit lite hemtam.

Redigerat av laxlaxlax
Postat

Ville bara veta om Memphis var kvar i tråden så man kunde ställa en snabb fråga.

Vill bara poängtera att jag mest bara tänkte högt liksom. Inte så att jag sitter med gråten i halsen.

Postat (redigerat)

Japp! Tänkte ta en tur förbi. Min brorsa bor där och ett gammalt gäng. Brukar svänga förbi Rabieshund också.

För min del klättrar jag vad som. Har bara bouldrat här nere i Malmö och har inte säkringskort. Men det är vilket som!

Okej! Då mindes jag rätt, om din bror alltså. Men då bouldrar vi såklart, är lika kul. ☺️

edit, såg din edit. Men jag har inget kort heller, ingen jag känner heller och att ha instruktör som säkrar som vi hade idag kostade 220 spänn så är rätt dyrt så du vet. Köra bould kostar 90.

Redigerat av Memphis
Postat

Vill bara poängtera att jag mest bara tänkte högt liksom. Inte så att jag sitter med gråten i halsen.

Jaja. Man vet aldrig, därför jag förklarade mig. Lärarskadad.

Postat

Jaja. Man vet aldrig, därför jag förklarade mig. Lärarskadad.

Uppskattar det. Tydlighet är skönt och av samma anledning ville jag vara tydlig tillbaks.

Postat

Pico, vad gör du för musik?

Har faktiskt inte gjort något på år nu. Jag är ganska mycket en periodare med alla kreativa saker.

Musiken kan ligga på hyllan ett år eller två osså pysslar jag intensivt med något annat, programmering,

3D-rendering eller vad fasiken som helst. Men just nu har det varit "tyst" med det mesta.

Vad gäller just musik och genres så är jag inte bunden. Följer inte någon röd tråd alls utan kör bara på från

impulser och fortsätter tills jag tröttnar. Många snuttar har det blitt och i princip inget färdigt.

Postat

Dingbats: Rent spontant kanske korridor inte känns som din klick människor. Men nån finns säkert, nån enstaka. Ska du ha ett sällskap där det finns många av samma sort får du möjligtvis söka dig till andra vatten. Det kanske går att hitta nån enstaka på öppna filosofiläsningar, kanske några flera på en speciell sorts klubb med svårare musik. Kanske några på en kör som sjunger indielåtar. Eller på en skivmässa eller på spelningar. Du får finkamma kulturutbuden.

Postat

Har faktiskt inte gjort något på år nu. Jag är ganska mycket en periodare med alla kreativa saker.

Musiken kan ligga på hyllan ett år eller två osså pysslar jag intensivt med något annat, programmering,

3D-rendering eller vad fasiken som helst. Men just nu har det varit "tyst" med det mesta.

Vad gäller just musik och genres så är jag inte bunden. Följer inte någon röd tråd alls utan kör bara på från

impulser och fortsätter tills jag tröttnar. Många snuttar har det blitt och i princip inget färdigt.

Ah, låter gött. Vad har du gjort för programmering? Kan inget alls om den kulturen. Berätta gärna!

Postat

Dingbats: Rent spontant kanske korridor inte känns som din klick människor. Men nån finns säkert, nån enstaka. Ska du ha ett sällskap där det finns många av samma sort får du möjligtvis söka dig till andra vatten. Det kanske går att hitta nån enstaka på öppna filosofiläsningar, kanske några flera på en speciell sorts klubb med svårare musik. Kanske några på en kör som sjunger indielåtar. Eller på en skivmässa eller på spelningar. Du får finkamma kulturutbuden.

Det kan jag iofs lika gärna göra hemma. Inte för att det är ett argument för att stanna här och drälla, men det verkar ju som ungefär lika mycket jobb oavsett ort. Annars är min enda konkreta idé just nu att försöka lirka mig in bland hennes kompisar. Men det kräver tur, skicklighet, tålamod och en hel massa annat.

Postat

Ah, låter gött. Vad har du gjort för programmering? Kan inget alls om den kulturen. Berätta gärna!

Ptja, massa olika prylar. Ett tag tyckte jag det var kul att utforska kryptering och gjorde ett program för det. I nästa veva

tyckte jag det skulle vara kul att göra ett program som kunde "brute force-knäcka" den kryptering jag just fipplat med så då fick det bli ett sånt program.

Senaste är/var väl dock av lite mer praktiskt natur. Excelark där jag utifrån namnlistor genererar script som lägger till

användarkonton i en Windows-miljö. Men det blev så omfattande och svårhanterligt att jag börjat göra ett mer regelrätt program för det. Får se om jag orkar göra klart, uppgiften som den skulle lösa är redan löst så behovet är inte stort längre.

Postat

Ser grenuttaget i bilden och det slår mig åter igen. Fattar inte riktigt men det känns som att om man så köper 10st nya sådana så fattas det ändå alltid.

Postat

Ser grenuttaget i bilden och det slår mig åter igen. Fattar inte riktigt men det känns som att om man så köper 10st nya sådana så fattas det ändå alltid.

Lite som lösviktsgodis. Man står i affären och väljer ut alla sina favoriter. Väl hemma, då filmen nästan är slut och påsen börjar kännas lätt i handen, så finns det bara "dåliga" karameller kvar.

Postat

Nej nu ska jag fan gå och sätta mig i soffan bredvid den enda människan i lägenheten och lösa korsord.

...fast om Glee står på på tv:n får det vara.

Postat

Lite som lösviktsgodis. Man står i affären och väljer ut alla sina favoriter. Väl hemma, då filmen nästan är slut och påsen börjar kännas lätt i handen, så finns det bara "dåliga" karameller kvar.

haha, woord! 😄

Har dock faktiskt ett grenuttag här nu som bara har en grej inpluggat. ibland två! 😛

Postat

Hi hi. Snart färdig med lite dansmusik. Suttit och multitaskat med längsta senaste timmarna.

Håller ni er?

Spännande som tusan ju! Har aldrig hört något sånt från dig. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.